Hij bedoelt een 'unieke' naam, blues hebben vaak een naam xxx of the hawk bijvoorbeeld, dus een algemene term erachter die aangeeft wat de stats zijn.quote:
Ja, een omschrijvende, zoals 'Reptilian ring of the bear'. Ik zie nu ook dat rares ook namen hebben.quote:
diablo 3 is geen wow, hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten echt betere itemization hebben, ik kom zoveel prut tegen. Gwn standaard +vit en +str ofzo bijv op 1h dps weaps. Beetje zoals WoW.
Waarom zou je het slecht willen als het beter kan. Dit is toch onzin nu, been nog geen enkele goede rare piece tegen gekomen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
diablo 3 is geen wow, hoe vaak moet ik dat nog zeggen
ik zat, en anders > AHquote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je het slecht willen als het beter kan. Dit is toch onzin nu, been nog geen enkele goede rare piece tegen gekomen.
Die items waren (volgens mij) ergens in de beta Legendary. Maar om een of andere reden uiteindelijk een Magic item geworden. Bijv. Griswold's Worn Edge, die je in Act 1 in Old Tristram soms tegen komt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ja, een omschrijvende, zoals 'Reptilian ring of the bear'. Ik zie nu ook dat rares ook namen hebben.
Ja, lekker naar de AH, weer geldquote:
Dat is dan ook het hogere doel van Blizzard, om geld te gaan verdienen met de real money auction house. Dan moet men wel spullen gaan kopen en verkopen via de AH, en niet ingame betere loot vinden.quote:
Ik denk dat veel mensen het onderschatten en je er uiteindelijk geen cent mee verdient tenzij je 24/7 speelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga gewoon in ieder geval de aanschafprijs terug verdienen op de RMAH.
Ik verwacht dat alleen ECHT goede items gekocht worden op de RMAH, dus je moet dan flink geluk hebben om zo ver te komen. Of natuurlijk goud, maar ben benieuwd wat de rate wordt.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het onderschatten en je er uiteindelijk geen cent mee verdient tenzij je 24/7 speelt.
IK heb niets betaald, wat nu?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga gewoon in ieder geval de aanschafprijs terug verdienen op de RMAH.
Kan je alles wat je verdiend heb doorstorten naar mij.quote:
Das zuur! Waar ging het fout?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:37 schreef Silverdigger2 het volgende:
kut hardcore
rip 39 barbarian
tijd voor mn verslag
Ik vermoed 'barbarian'quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |