lucky, die mob duurde bij mij wel best lang trouwens, met 3 man in afzonderlijke servers 3 kwartier bezig geweest (effectief gezien dus 2 uur en een kwartier).quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef totalvamp het volgende:
Nu het laatste item aan het zoeken voor de staff of herding. De rest net allemaal first try gevonden
Alleen die rare mob in caverns of frost wil niet spawnen >.<
je kunt die items dus droppen voor een ander?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
lucky, die mob duurde bij mij wel best lang trouwens, met 3 man in afzonderlijke servers 3 kwartier bezig geweest (effectief gezien dus 2 uur en een kwartier).
Idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Pinterman het volgende:
Naast dat de Auction House nu gewoon echt kapot is, begin ik me wel steeds meer te realiseren hoe killing dat ding is voor dit spel, voor een Diablo spel.
Loot vinden boeit me echt geen zak meer. Alles wat ik ooit zal vinden en meer staat op het AH voor een grijpstuiver. Als ik ook maar op het knopje 'Auction House' klik worden, als lvl 35 Wizard, de +100 Int / +70 Vit amulets me naar het hoofd geworpen. Voor 10k gold ofzo.
Tja, dan ga ik niet zitten farmen. Maar wat moet ik dan nog wel doen als ik lvl 60 ben?
http://eu.battle.net/d3/e(...)laying-with-friends:quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
je kunt die items dus droppen voor een ander?
quote:Finally, you can trade items with other players by right-clicking on their portraits and choosing "Trade," which will bring up a trading window that will allow you to exchange items and gold.
"Loot" in groups is individualized: each player finds their own personal items and gold on the corpses of slain foes or inside chests. It's impossible to steal items another player finds.
Duhquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Idd.Ik had in act 1 bracers gekocht en nu pas in act 3 vervangen...
[..]
http://eu.battle.net/d3/e(...)laying-with-friends:
[..]
Heerlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik ook... ineens teleporteer ik weer overal heen
niet dat ik er heel erg last van hebquote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik merk dat m'n muis het vooral niet prettig vindt, opeens sta ik ergens in een hoek vast en vervolgens zie ik m'n cursor als een idioot het hele scherm rond gaan
Met m'n barb werkt dat net even andersquote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef totalvamp het volgende:
[..]
niet dat ik er heel erg last van hebIk pull altijd halve map met het zoeken naar die cave
en dan absorb ik al hun dmg en splat allemaal dood xD
quote:One problem we’ve seen -- and intend to correct quickly -- is players comparing high-level Magic (blue) items to lower-level Legendary items as “proof” of an imbalance. To help correct misconceptions of the actual stat budgets allocated to items, we’ll be exposing item levels (ilvl) of 60+ items in patch 1.0.3. Comparing an ilvl 63 blue to an ilvl 60 Legendary will hopefully make a bit more sense afterward. In addition, we’re planning to just straight-out buff Legendary items in a future patch, likely the PvP patch (1.1). These buffs will not be retroactive, and so they’ll only apply to new Legendary items found after the patch. In the long term, we’re looking at simply expanding the affix diversity and unique bonuses of Legendary items, and we’ll be able to share more details after the PvP patch.
http://www.diablofans.com(...)-game-design-update/quote:That said, we also wanted to let you know were keeping a close eye on Inferno. The intent of incoming damage is that it should be a very consistent drain on your health, and mitigating that drain is a major part of what makes Inferno mode difficult. Right now, theres a lot more damage spikiness occurring than feels right, and thats one major area were looking to adjust in patch 1.0.3. While we dont have any specifics yet, our design goals are to support and promote build diversity; continue to ensure that a mix of champion packs, rare packs, and boss fights are the most efficient way to acquire the best items in the game; and ensure that all classes are viable in Inferno.
From a high-level perspective, we think a more fundamentally fun way to approach difficulty in Inferno isn't seeing how much incoming damage you can avoid or mitigate, but rather to see how efficient you can be while voluntarily taking on a challenge that pushes you. For anybody who's ever died because they chased a Treasure Goblin too aggressively, you know what we mean; dying because you got greedy or overconfident can actually be a lot of fun. Now that the skills mentioned above have been brought more in line, well be keeping a close eye on balance.
We've also seen some people saying our intention with Inferno is just one-shot you to make it difficult. While damage is a bit spikier than we'd like, we're actually seeing a pretty significant number of people attempting Inferno without sufficient gear. There's a good chance that returning to the previous Act to farm upgrades will do the most to help you survive. That said, wed like to shift some of the focus away from survival and more toward using a variety of offensive tactics to succeed. Survival will still be important, but finding ways to maximize your damage while staying alive is more exciting. Were not particularly concerned with whether or not a boss is beatable, though it should feel epic and challenging to defeat it. Were more concerned with ensuring that acquiring 5 stacks of Nephalem Valor and taking on as many Champions and Rares as you can remains the most challenging and rewarding way to play.
Het ging me meer om de 2e zin:quote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Duh
maar deze items zijn speciaal.. Net als dat de staff of herding niet geruild kan worden.
Ik geloof dat partymembers dan elk het speciale item krijgen, en niet 1 persoon.quote:"Loot" in groups is individualized: each player finds their own personal items and gold on the corpses of slain foes or inside chests. It's impossible to steal items another player finds.
het ging er om dat ze met z'n 3en op aparte games aan het farmen waren en niet in 1 groepquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het ging me meer om de 2e zin:
[..]
Ik geloof dat partymembers dan elk het speciale item krijgen, en niet 1 persoon.
Dat is niet wat er staat.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het ging me meer om de 2e zin:
[..]
Ik geloof dat partymembers dan elk het speciale item krijgen, en niet 1 persoon.
Ow, wacht, dat heeft bigbass in een vorig topic gezegt: (my badquote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
het ging er om dat ze met z'n 3en op aparte games aan het farmen waren en niet in 1 groep
Nee, natuurlijk hoef ik dat niet. Ik kan goede items die droppen ook gewoon op de grond laten liggen, of altijd spelen met halve health, want dat is immers ook spannender.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je hoeft AH niet in te gaan
Sommige mensenGeen discipline en dan toch zeiken.
Op die fietsquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ow, wacht, dat heeft bigbass in een vorig topic gezegt: (my bad) Ze farmen met z'n 3en apart en zodra 1 de mob vind komen ze bij elkaar.
Zag het ook. Klinkt goed en ze gaan de legendary items sterker maken. Hoop dat patch 1.0.3 snel komt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Lamabal het volgende:
Erg interessant om te lezen
[..]
[..]
http://www.diablofans.com(...)-game-design-update/
act 2 nightmare, na de oasis in zon cave, met "beetje lag", in frozen blijven staan en fire chained -> dead barbquote:
Pff komt me bekend voor. Had ik daarnet ook. Probeer je weg te rennen word je elke keer door lagg weer terug gezet waar je was (nee geen vortex vijand)quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
act 2 nightmare, na de oasis in zon cave, met "beetje lag", in frozen blijven staan en fire chained -> dead barb
Ik vind het al een hele prestatie om uberhaupt zo ver te komen zonder deaths. Ik ben met mijn wizard al minstens 20 keer doodgegaan in totaal, zit ook in act 2 van nightmare.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
act 2 nightmare, na de oasis in zon cave, met "beetje lag", in frozen blijven staan en fire chained -> dead barb
Eigenlijk zitten we nog gewoon in beta.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Aan die lag heb ik me soms de tyfus geërgerd. Vooral als er zo'n bende met een gele of 3 blauwe op je DH af stormt... opeens merk je dat er niets meer uit de boog komt en alle beesten lijken stil te staan, totdat de lagspike is afgelopen... meteen dood.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kan me soms ook er dood aan ergeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aan die lag heb ik me soms de tyfus geërgerd. Vooral als er zo'n bende met een gele of 3 blauwe op je DH af stormt... opeens merk je dat er niets meer uit de boog komt en alle beesten lijken stil te staan, totdat de lagspike is afgelopen... meteen dood.
Server based gaming is voor actiespellen nog niet echt ideaal.
Is wel handig om even te kijken hoe de items ontstaan, en of er geen grote bugs zijn die de economie kunnen laten crashen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Real Money Auction House gaat nog wel even duren of niet?
waarschijnlijk komt het pas na de nieuwe patch =/ anders zijn alle items veel slechter dan ze worden met die patch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is wel handig om even te kijken hoe de items ontstaan, en of er geen grote bugs zijn die de economie kunnen laten crashen.
Doe ff prinscreen van als je hem draagtquote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef baggerbart het volgende:
Zo mijn eerste Legendary is ook binnen.
[ afbeelding ]
Het is wel een tegenvaller, op het plaatje ziet de hamburger er groter uit dan wanneer je hem draagtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe ff prinscreen van als je hem draagt
Toch komisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Het is wel een tegenvaller, op het plaatje ziet de hamburger er groter uit dan wanneer je hem draagt![]()
[ afbeelding ]
Lekker kut dat ze ilvls gaan showen, nu zal het moeilijker worder om geld op de AH te verdienen met traden door mensen die items voor veel te goedkoop erop zetten, dat zal niet snel meer gebeuren als er een ilvl bij staatquote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Die wordt toch wel gecrashed. Gaat iedereen de echt goede items op de real money zetten, goldhouse is leuk voor nightmare tegen die tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is wel handig om even te kijken hoe de items ontstaan, en of er geen grote bugs zijn die de economie kunnen laten crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |