abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:23:16 #176
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_112205577
Heeft Depay nu al bijgetekend?
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:37:11 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112205923
Zanka heeft in ieder geval zin in de eerste trainingen als ik zijn Twitter mag geloven :) volgens mij is die jongen zo blij als ik weet niet wat om hier te mogen spelen! :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112206910
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Cocu zijn handelingssnelheid was wel een heel stuk hoger dan die van Van Bommel en Strootman. En dat heb je juist nodig als je onder druk wordt gezet.
Strootman is 21. Cocu was op zijn 21ste geen toptalent. Ik denk dat Strootman aan de hand van Bommel volgend jaar veel leert. Ik zie in hem een potentiële topper. Ook al heeft hij dat de 2e seizoenshelft gelogenstraft. Ben iets minder zeker van de rol van Wijnaldum op 10. Maar wellicht komt daar iets uit wat ik nog niet heb gezien. Vond hem in zijn eerste jaren bij Feyenoord een mega talent. Dat lijkt de afgelopen 2 seizoenen te stagneren.

Ik denk ook dat een terugval zoals afgelopen winter heeft plaatsgevonden onder Dick/Bommel niet meer gaat plaats vinden. Lijkt mij allemaal een stuk minder vrijblijvend te worden. Als Dick toch kwaad wordt, dan durf je volgens mij niet meer te verliezen. :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:10:45 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112206968
Eerste jaren bij Feyenoord stond hij ook op rechtsbuiten. Hij heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij op het middenveld hoort terwijl hij daar totaal niet de kwaliteiten voor heeft.

En het ironische is dat hij juist die exceptionele kwaliteiten als buitenspeler daardoor is kwijtgeraakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112207057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Strootman is 21. Cocu was op zijn 21ste geen toptalent.
Strootman ook niet.

quote:
Ik denk dat Strootman aan de hand van Bommel volgend jaar veel leert. Ik zie in hem een potentiële topper.
Hij heeft groeipotentieel maar lang niet het potentieel dat Van Bommel en Cocu hadden. Je moet het zo zien; toen die jongens uit de eredivisie wegwandelden was het een hele andere tijd, waarin het niveau van de eredivisie 100 keer hoger lag. Een 'matig talentje' van toen zou nu een 'wereldspeler' genoemd worden :'). Ik heb deze discussie laatst ook gevoerd over Leonardo in het Feyenoordtopic, waar men in die tijd 'helemaal lyrisch' over beweert te zijn geweest. Die gast maakte het nooit waar, en was echt niet zó'n talent als Van Persie, Robben, Shinji Ono et cetera in die tijd.

Strootman gaat flink groeien onder Van Bommel maar zal nooit op het niveau van Cocu kunnen komen.

quote:
Ook al heeft hij dat de 2e seizoenshelft gelogenstraft. Ben iets minder zeker van de rol van Wijnaldum op 10. Maar wellicht komt daar iets uit wat ik nog niet heb gezien. Vond hem in zijn eerste jaren bij Feyenoord een mega talent. Dat lijkt de afgelopen 2 seizoenen te stagneren.
Wijnaldum was altijd al een blind dravertje. Het kon me serieus niet boeien dat hij wegging bij Feyenoord als we puur kijken naar zijn voetbaltechnische kwaliteiten; bij Fer vond ik dat erger. Zodra Wijnaldum leert zijn kop van de bal te houden als hij aan de wandel gaat heeft hij potentie; als je dat echter niet op je 16e kan ga je het nooit meer leren ook. Hij moet verder als buitenspeler spelen en niet ouwehoeren dat hij op de plek van het middenveld hoort waar hij nu staat.

quote:
Ik denk ook dat een terugval zoals afgelopen winter heeft plaatsgevonden onder Dick/Bommel niet meer gaat plaats vinden. Lijkt mij allemaal een stuk minder vrijblijvend te worden. Als Dick toch kwaad wordt, dan durf je volgens mij niet meer te verliezen. :P
Volgens mij is het in elkaar storten van PSV iets wat jullie al doen sinds 2007 (waar dan voor jullie gelukkig nog een kampioenschap gepakt werd). Ik zou niet weten waarom die traditie nu ineens doorbroken zou worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 11:14:19 ]
pi_112207231
Wijnaldum begint alweer aan zijn 5e seizoen in de eredivisie dus een toptalent is het imo niet.
Echte toptalenten hebben niet zolang nodig om zich echt te kunnen onderscheiden en al zeker niet in de eredivisie. Blijft zonde dat hij zich niet gewoon volledig heeft gefocust op de rechtsbuitenpositie.
pi_112207349
quote:
PSV-talent heeft er genoeg van en vertrekt

PSV ziet de talentvolle Yentl Meyssen vertrekken. De vijftienjarige middenvelder heeft genoeg van de te 'individualistische speelwijze' en vertrekt naar Club Brugge.

Dat is tevens de club waar PSV Meyssen vier jaar geleden vandaan plukte. Nu keert de Belgische jeugdinternational dus weer terug. "Laten we zeggen omdat ik de eigenheden van het Belgische voetbal wil toevoegen aan die van het Nederlandse, waarin ik de voorbije jaren intensief ingewijd werd", verklaart Meyssen zijn keuze in Het Nieuwsblad.

"Concreet: ik vond dat ik bij de te individualistische speelwijze van mijn team in Nederland niet veel meer kon bijleren. Meer nog, ik begon er genoeg van te krijgen", gaat hij verder. "Ik bekijk het totaalplaatje. Met een paar jaar ervaring erbij wil ik klaar zijn van de A-kern van Club, iets later voor de A-ploeg en op langere termijn misschien voor nog meer. Dat kan te ambitieus lijken, maar wie op mijn leeftijd geen ambitie heeft, kan beter iets anders doen."
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:20:47 #183
306371 zerokil
psvunited
pi_112207366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Strootman ook niet.

[..]

Hij heeft groeipotentieel maar lang niet het potentieel dat Van Bommel en Cocu hadden. Je moet het zo zien; toen die jongens uit de eredivisie wegwandelden was het een hele andere tijd, waarin het niveau van de eredivisie 100 keer hoger lag. Een 'matig talentje' van toen zou nu een 'wereldspeler' genoemd worden :'). Ik heb deze discussie laatst ook gevoerd over Leonardo in het Feyenoordtopic, waar men in die tijd 'helemaal lyrisch' over beweert te zijn geweest. Die gast maakte het nooit waar, en was echt niet zó'n talent als Van Persie, Robben, Shinji Ono et cetera in die tijd.

Strootman gaat flink groeien onder Van Bommel maar zal nooit op het niveau van Cocu kunnen komen.

[..]

Wijnaldum was altijd al een blind dravertje. Het kon me serieus niet boeien dat hij wegging bij Feyenoord als we puur kijken naar zijn voetbaltechnische kwaliteiten; bij Fer vond ik dat erger. Zodra Wijnaldum leert zijn kop van de bal te houden als hij aan de wandel gaat heeft hij potentie; als je dat echter niet op je 16e kan ga je het nooit meer leren ook. Hij moet verder als buitenspeler spelen en niet ouwehoeren dat hij op de plek van het middenveld hoort waar hij nu staat.

[..]

Volgens mij is het in elkaar storten van PSV iets wat jullie al doen sinds 2007 (waar dan voor jullie gelukkig nog een kampioenschap gepakt werd). Ik zou niet weten waarom die traditie nu ineens doorbroken zou worden.
Ben je er weer?

Ik had niet naar je username gezien en toch wist ik dat die klapmongool weer had gepost.
pi_112207466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef zerokil het volgende:

[..]

Ben je er weer?

Ik had niet naar je username gezien en toch wist ik dat die klapmongool weer had gepost.
:') Kijk TomPSV18, als je het je dus afvraagt; dit dus.
pi_112207521
quote:

[..]

Ben je er weer?

Je zou ook gewoon met argumenten op hem in kunnen gaan. Ben het overigens met de post van Helpmefok eens.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_112208187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:13 schreef Helpmefok het volgende:

[quote]

Strootman ook niet.
Daar verschillen we van mening.
quote:

Ik denk ook niet dat hij het niveau van Cocu gaat halen. Dat was wel een heel erg goede speler. Maar hij heeft de afgelopen seizoenen flinke stappen gemaakt. Ik denk dat hij onder auspiciën van Bommel flink kan groeien. Vorig seizoen is hij fout gebruikt. Hij is geen controleur. Hij is heel anders dat de Anita's en Clasies. Hij is een box tot box middenvelder die veel agressiviteit in de strijd gooit. Daarom wordt hij vaak gezien als controleur. Vind het ook niet vreemd dat er steeds meer geruchten ontstaan waarin hij genoemd wordt als versterking bij de Inters, Milans en ManU's van deze wereld. Is gewoon een moderne middenvelder. Lekker schot, functionele techniek, goede pass, redelijk overzicht en lekker agressief.

Ik ben het wel met je eens dat het niveau van de eredivisie voorheen hoger lag. Dat zie je ook met name in de brede top. Met alle respect, maar bij Heerenveen en AZ lopen een aantal aardige talenten rond en die haken met gemak aan. Daarnaast komt Twente. 10 Jaar geleden konden alleen Ajax en PSV flinke bedragen neer leggen voor spelers. Twente doet dat inmiddels ook wat natuurlijk raar is. Stonden tot voor kort op dezelfde voet als Groningen, maar halen daar nu de beste speler weg voor ruim 7M. Feyenoord doet het nu met allemaal talenten en dat is knap, maar noodgedwongen. Guidetti was nooit gekomen wanneer er geld voorhanden was geweest voor een spits. El Ahmadi en Vlaar waren zich al jaren niet aan het bewijzen. Clasie is een aardig talent. In de jeugd steeds aan getwijfeld omdat hij te klein zou zijn. Brard die hem er steeds doorheen heeft geduwd. Als het aan de beleidsbepalers van Feyenoord had gelegen en er geld was geweest, had die nu wellicht nog bij Excelsior gespeeld. Zo zie je dat een verschil in visie of speelwijze er voor kan zorgen dat spelers beter in hun vel zitten en uit kunnen groeien tot leuke spelers.

quote:
Eensch. Maar ik blijf hopen op beter.

quote:
Klopt, maar ik heb zo een vermoeden dat Fred er toch iets mee te maken heeft. Staat namelijk een compleet ander elftal. Fred heeft misschien in zijn eerste jaar gewaarschuwd voor een terugval en heeft daarmee angst in het elftal gebracht. Ik kan er de vinger ook niet op leggen.
pi_112208394
Ben het grotendeels met je verhaal eens, alleen ik vind Strootman juist weinig functionele techniek hebben. Blinkt niet uit in het een keer raken en zijn aanname is ook vrij matig.
pi_112208509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben het grotendeels met je verhaal eens, alleen ik vind Strootman juist weinig functionele techniek hebben. Blinkt niet uit in het een keer raken en zijn aanname is ook vrij matig.
Na de winterstop was dat idd ver te zoeken. Daarvoor vond ik echter ruim voldoende. Dat sterkt me ook in mijn mening dat als hij dat een seizoen vol kan houden hij een heel aardig talent is.

Het is de vraag waaraan die terugval ten grondslag ligt. Ligt het aan een zeurende knie blessure wat werd gesuggereerd of heeft hij een half seizoen boven niveau gespeeld.
pi_112208645
Mwa, ik heb hem altijd vrij traag en matig in die dingen gevonden. Ook in zijn goede 6 maanden, ook in zijn tijd bij Utrecht. Ik vind hem eigenlijk een beetje een jonge Theo Janssen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 13:28:49 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112212563
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

\

Pas 26 jaar die gozer? ik dacht dat hij al veel ouder was :')
en bergen mensen hier destijds in de reeks klagen dat hij geen kans kreeg _O- maar zelden iemand die zo'n groot talent werd genoemd wekelijks zo slecht zien spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 13:29:46 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112212609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:56 schreef tompsv18 het volgende:
Ik was wel fan van die jongen, jammer dat hij de belofte nooit echt heeft waargemaakt. Al heeft hij het daarna bij Salzburg nog wel redelijk goed gedaan volgens mij.
11 doelpunten in 3 jaar........
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 13:32:50 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112212747
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef Coelho het volgende:
Heeft Depay nu al bijgetekend?
Nog niet maar de onderhandelingen die vast waren gelopen zijn weer vlotgetrokken en het lijkt erop dat het gewoon goed gaat komen als ik het goed begreep.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:45:03 #193
306371 zerokil
psvunited
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:53:06 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_112213649
quote:

[..]

Ben je er weer?

Stt. dat mag je niet zeggen :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 14:03:46 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112214090
DeLuna vindt me dik ;(
pi_112217425
Hebben jullie al vertrouwen in de terugkeer van Advocaatje en van Bommel? Lijkt erop dat PSV de fouten gaat maken die Feyenoord heeft gemaakt in het verleden.
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:16:33 #197
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_112217444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie al vertrouwen in de terugkeer van Advocaatje en van Bommel? Lijkt erop dat PSV de fouten gaat maken die Feyenoord heeft gemaakt in het verleden.
Daar heb ik zeker vertrouwen in.
Dit, dus.
pi_112217627
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar heb ik zeker vertrouwen in.
Want? Een selectie die openlijk gefaald heeft afgelopen seizoen, een routinier terughalen die duidelijk op z'n retour is. Geld is over de balk gesmeten en het resultaat is er niet naar. Haalt PSV volgend jaar geen CL dan zullen de gevolgen groot zijn.
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:21:57 #199
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_112217764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Want? Een selectie die openlijk gefaald heeft afgelopen seizoen, een routinier terughalen die duidelijk op z'n retour is. Geld is over de balk gesmeten en het resultaat is er niet naar. Haalt PSV volgend jaar geen CL dan zullen de gevolgen groot zijn.
De selectie zit vol talent, maar het enige wat ontbreekt is routine. Een trainer die vanaf de zijkant een schop onder de kont durft te geven, en eenzelfde speler op het veld. Met Advocaat en van Bommel haal je die 2 binnen, ik had me haast geen betere versterking kunnen wensen.
Dit, dus.
pi_112218609
Hmm. Clubs van deze orde van grootte had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Weet niet waar ik het meest content zou zijn. Toivonen nog een jaar hier of weg. Ben namelijk, op zijn maniertjes na, best wel gecharmeerd van hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')