Zullen we dan de koffie SC ook een andere naam geven? Het gaat allang al niet meer over koffiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, ik ben het er wel mee eens dat het topic titel 0.0 te maken heeft met de mensen in het topic.
Een nieuwe naam zou niet eens zo slecht zijn eigenlijk.
Een topic titel, al dan niet van een slow-chat zou mensen moeten aantrekken die zich verbonden voelen met de titel van het topic... Als niemand in dat topic zich enigszins aan het woord ''versieren'' linkt, dan concludeer ik toch dat er een kliekje is ontstaan en de slow-chat niet geheel open meer is.
''Als niemand in dat topic zich enigszins aan het woord ''versieren'' linkt, dan concludeer ik toch dat er een kliekje is ontstaan en de slow-chat niet geheel open meer is.''quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zullen we dan de koffie SC ook een andere naam geven? Het gaat allang al niet meer over koffie
Zullen we dan de singles SC ook een andere naam geven? Het gaat allang al niet meer over singles
Etc enz
En de SC is voor iedereen open, zolang je maar normaal doet
Mja is het stiekem ook, maar ik vind het idee niet geheel slecht, voelen jullie je niet meer verbonden met een andere naam?quote:
Niemand??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Als niemand in dat topic zich enigszins aan het woord ''versieren'' linkt, dan concludeer ik toch dat er een kliekje is ontstaan en de slow-chat niet geheel open meer is.''
Als ik in de koffie chat ga posten dan doe ik dat omdat ik koffie drink...
Hoeveel % in die chat denk jij dat koffie drinkt? Ik denk dat het hoger is dan 90%. TOV andere slow-chat topics zal het erg hoog liggen in ieder geval.
Dit is niet eens waar man, je lult maar watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
En in de singles slow-chat zullen mensen vast veel bezig zijn met relaties... En in het versieren topic zouden er dus veel mensen aanwezig moeten zijn die zich bezighouden met versieren... Maarja daar blijkt steeds minder van. Atleast, voor zover ik het weetEr zijn wel een hoop nieuwe mensen ingetrokken de laatste tijd.
Sowieso is het een beetje een zwart-wit kwestie.quote:
Waarom de naam veranderen, de oude is toch prima?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja is het stiekem ook, maar ik vind het idee niet geheel slecht, voelen jullie je niet meer verbonden met een andere naam?
Maar ze zijn wel bezig met relaties etc, voelen zich met het topic verbonden omdat ze er gepost hebben toen ze single waren en dat graag blijven doen.... Dat hebben ze gewoon gemeen met elkaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
de meesten daar zijn niet eens meer single
Hehe, ik stel het niet voor hoor, ik zeg alleen dat ik het niet geheel een slecht plan vind. (N.a.v. die post van die andere kerel)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom de naam veranderen, de oude is toch prima?
Echt....waar-om stel je dit voor???
En de meesten in het versieren topic zijn ook bezig met relaties. Whats your point?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel bezig met relaties etc, voelen zich met het topic verbonden omdat ze er gepost hebben toen ze single waren en dat graag blijven doen.... Dat hebben ze gewoon gemeen met elkaar.
En ik zeg dat dat plan direct de prullenbak in kan om vervolgens nooit meer besproken te moeten worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hehe, ik stel het niet voor hoor, ik zeg alleen dat ik het niet geheel een slecht plan vind. (N.a.v. die post van die andere kerel)
Ander idee; jullie gaan vanaf nu bij wijze van test in Singles postenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de meesten in het versieren topic zijn ook bezig met relaties. Whats your point?
Moeten we het dan maar singles2 gaan noemen of zo??
Ja baasquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik zeg dat dat plan direct de prullenbak in kan om vervolgens nooit meer besproken te moeten worden.
Dat zijn twee reeksen die elkaar totaal niet overlappen. Slecht idee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ander idee; jullie gaan vanaf nu bij wijze van test in Singles posten. Dan kan dat gekke reeksje van jullie dicht en dan heb je wat meer leverage dankzij de markante users die in Singles posten!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ander idee; jullie gaan vanaf nu bij wijze van test in Singles posten. Dan kan dat gekke reeksje van jullie dicht en dan heb je wat meer leverage dankzij de markante users die in Singles posten!
In welk opzicht niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn twee reeksen die elkaar totaal niet overlappen. Slecht idee.
omdat ik graag in jullie reeksje postte totdat jullie stom gingen doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt
Niet weer die discussie over dat samenvoegen. Trouwens, waarom heb je hier überhaubt een mening over?
En als dit een slechte grap is, waarom post je die dan in -dit- topic en niet in een SC of zo?
Ik weet hoe je je voelt man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat ik graag in jullie reeksje postte totdat jullie stom gingen doen.
Zie je mensen van Singles in Versieren posten? Nee.quote:
Ik kan me niet eens herinneren dat je ooit in de versieren SC meepostte?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat ik graag in jullie reeksje postte totdat jullie stom gingen doen.
kom op jij bent een lekkere neger en myraela en strawberry hebben tieten;quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je mensen van Singles in Versieren posten? Nee.
Kortom die liggen elkaar totaal niet.
Het is toch ook maar een suggestie? De mods hier nemen echt niet elke suggestie zomaar aan hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat je ooit in de versieren SC meepostte?
Dus daarom wil je de boel maar kapotmaken? Omdat jezelf zegt te zijn weggepest uit de reeks?
Das een slecht motief maanvis en dat weet je
he wat gaat er precies kapotter dan het nu is?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat je ooit in de versieren SC meepostte?
Dus daarom wil je de boel maar kapotmaken? Omdat jezelf zegt te zijn weggepest uit de reeks?
Das een slecht motief maanvis en dat weet je
?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je mensen van Singles in Versieren posten? Nee.
Kortom die liggen elkaar totaal niet.
Die suggestie is al tich keer geplaatst -_-quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is toch ook maar een suggestie? De mods hier nemen echt niet elke suggestie zomaar aan hoor.
Wat snap je hier niet aan? I follow rivers.quote:
Alleen als jullie met goeden argumenten komen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is toch ook maar een suggestie? De mods hier nemen echt niet elke suggestie zomaar aan hoor.
Hier zit je denkfout (en dat weet je), de versieren reeks is helemaal niet kapot. Het gaat er vrijwel altijd gezellig aan toe. Ik zou zeggen, kom anders zelf eens een keertje meelezen (en wellicht ook posten)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
he wat gaat er precies kapotter dan het nu is?
Nou nee.Het enige topic op FOK! waar ik gebashd ben vanwege mijn leeftijd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kom op jij bent een lekkere neger en myraela en strawberry hebben tieten;
kortom jullie zullen erg populair zijn als nieuw vlees voor -Singles-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |