abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:52:30 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112499974
en ja hoor er is weer gezeik over die kut reeks! :Y
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112500359
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:52 schreef Maanvis het volgende:
en ja hoor er is weer gezeik over die kut reeks! :Y
Raar dat de kern van het sh fiasco nu het topic domineert... ze zijn beloond voor hun gedrag _O- :D .
Drama means nothing, it's part of the game.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:01:00 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112500499
altijd leuk als mensen afkortingen gebruiken waarvan een leek niet weet waar het over gaat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:01:53 #204
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112500560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Raar dat de kern van het sh fiasco nu het topic domineert... ze zijn beloond voor hun gedrag _O- :D .
Rot toch eens op man zit zelf niet meer in het topic maar om voor ieder wittewasje in FB te lopen zieken en die lui zaten er al lang heel lang :')

Maar dat is een andere discussie.
pi_112500665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:01 schreef Hanako het volgende:

[..]

Rot toch eens op man zit zelf niet meer in het topic maar om voor ieder wittewasje in FB te lopen zieken en die lui zaten er al lang heel lang :')

Maar dat is een andere discussie.
Je zit er zelf niet meer zegt toch al genoeg... tevens zondag 6 mei 2012 @ 13:57 kom op zeg en dan al uitspraken doen over wat heel lang is.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112500707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Kan [SC Versieren: #494] Dus niet hernoemd worden naar de vrienden en vriendinnetjes club van CA?

Het topic heeft totaal niets te maken met versieren noch met het parent topic... het zijn gewoon een aantal werkeloze 30'ers die elkaar kennen en soms uren vol keuvelen over barbecues waar geen fokker voor is uitgenodigd. De meerwaarde is echt nihil voor de andere fokkers.

Overigens zijn er ook weer openlijk oproepen om personen te negeren! Datgene wat men niet meer zou doen na het debacle van SH.
Je krijgt geen aandacht dus dan ga je zielig doen?
Je loopt constant iedereen te trollen daar dus vind je het gek dat iedereen je negeert
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:12:44 #207
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112501230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Je zit er zelf niet meer zegt toch al genoeg... tevens zondag 6 mei 2012 @ 13:57 kom op zeg en dan al uitspraken doen over wat heel lang is.
Hey wist je dat er ook users zijn die geregeld van nick veranderen vertel je dit eens lulhannes ik ben zo'n persoon of je het leuk vind of niet... En nog iets je loopt alleen maar te kutten en mensen op te naaien als je dan je kans schoon ziet zet je de aanval in.

Laf ventje rot toch eens op. For fuck sake :r
pi_112501442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Kan [SC Versieren: #494] Dus niet hernoemd worden naar de vrienden en vriendinnetjes club van CA?

Het topic heeft totaal niets te maken met versieren noch met het parent topic... het zijn gewoon een aantal werkeloze 30'ers die elkaar kennen en soms uren vol keuvelen over barbecues waar geen fokker voor is uitgenodigd. De meerwaarde is echt nihil voor de andere fokkers.

Overigens zijn er ook weer openlijk oproepen om personen te negeren! Datgene wat men niet meer zou doen na het debacle van SH.
Niet elk topic hoeft voor elke user te zijn, als het topic je niet ligt flikker je gewoon op. Het is allang tot een SC gemaakt, het hoeft niets meer met het serieuze topic te maken te hebben. Als je dat wilt ga je naar het serieuze topic, maar raar genoeg blijf je ondanks al je gezeik toch al maanden posten. Waar overigens niemand op zit te wachten, want een toevoeging ben je niet. Maar dat terzijde.
pi_112501497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Kan [SC Versieren: #494] Dus niet hernoemd worden naar de vrienden en vriendinnetjes club van CA?

Het topic heeft totaal niets te maken met versieren noch met het parent topic... het zijn gewoon een aantal werkeloze 30'ers die elkaar kennen en soms uren vol keuvelen over barbecues waar geen fokker voor is uitgenodigd. De meerwaarde is echt nihil voor de andere fokkers.

Overigens zijn er ook weer openlijk oproepen om personen te negeren! Datgene wat men niet meer zou doen na het debacle van SH.
Het heeft al eeuwen niks met versieren te maken, daarom is het ook een SC geworden. Dan ga je toch naar het serieuze topic?


quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:52 schreef Maanvis het volgende:
en ja hoor er is weer gezeik over die kut reeks van DigitalGirl! :Y
pi_112503000
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het heeft al eeuwen niks met versieren te maken, daarom is het ook een SC geworden. Dan ga je toch naar het serieuze topic?

[..]

Mja, ik ben het er wel mee eens dat het topic titel 0.0 te maken heeft met de mensen in het topic.
Een nieuwe naam zou niet eens zo slecht zijn eigenlijk.
Een topic titel, al dan niet van een slow-chat zou mensen moeten aantrekken die zich verbonden voelen met de titel van het topic... Als niemand in dat topic zich enigszins aan het woord ''versieren'' linkt, dan concludeer ik toch dat er een kliekje is ontstaan en de slow-chat niet geheel open meer is.
Rustig aan.
pi_112503597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, ik ben het er wel mee eens dat het topic titel 0.0 te maken heeft met de mensen in het topic.
Een nieuwe naam zou niet eens zo slecht zijn eigenlijk.
Een topic titel, al dan niet van een slow-chat zou mensen moeten aantrekken die zich verbonden voelen met de titel van het topic... Als niemand in dat topic zich enigszins aan het woord ''versieren'' linkt, dan concludeer ik toch dat er een kliekje is ontstaan en de slow-chat niet geheel open meer is.
Zullen we dan de koffie SC ook een andere naam geven? Het gaat allang al niet meer over koffie
Zullen we dan de singles SC ook een andere naam geven? Het gaat allang al niet meer over singles
Etc enz

En de SC is voor iedereen open, zolang je maar normaal doet
pi_112503721
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zullen we dan de koffie SC ook een andere naam geven? Het gaat allang al niet meer over koffie
Zullen we dan de singles SC ook een andere naam geven? Het gaat allang al niet meer over singles
Etc enz

En de SC is voor iedereen open, zolang je maar normaal doet
''Als niemand in dat topic zich enigszins aan het woord ''versieren'' linkt, dan concludeer ik toch dat er een kliekje is ontstaan en de slow-chat niet geheel open meer is.''

Als ik in de koffie chat ga posten dan doe ik dat omdat ik koffie drink...

Hoeveel % in die chat denk jij dat koffie drinkt? Ik denk dat het hoger is dan 90%. TOV andere slow-chat topics zal het erg hoog liggen in ieder geval.

En in de singles slow-chat zullen mensen vast veel bezig zijn met relaties... En in het versieren topic zouden er dus veel mensen aanwezig moeten zijn die zich bezighouden met versieren... Maarja daar blijkt steeds minder van. Atleast, voor zover ik het weet ;) Er zijn wel een hoop nieuwe mensen ingetrokken de laatste tijd.
Rustig aan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:02:20 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112503866
Ik vind het een non-discussie.
pi_112503896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:02 schreef twi het volgende:
Ik vind het een non-discussie.
Mja is het stiekem ook, maar ik vind het idee niet geheel slecht, voelen jullie je niet meer verbonden met een andere naam?
Rustig aan.
pi_112503910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Als niemand in dat topic zich enigszins aan het woord ''versieren'' linkt, dan concludeer ik toch dat er een kliekje is ontstaan en de slow-chat niet geheel open meer is.''

Als ik in de koffie chat ga posten dan doe ik dat omdat ik koffie drink...

Hoeveel % in die chat denk jij dat koffie drinkt? Ik denk dat het hoger is dan 90%. TOV andere slow-chat topics zal het erg hoog liggen in ieder geval.
Niemand??

Dus -jij- denkt dat -ik- het -nooit- over versieren heb?

Blijkbaar lees je zelf niet eens meer mee man, ik heb het er nog geregeld over. Een groot deel van de mensen die daar posten hebben moeite met versieren en posten daar ook over.

Blijkbaar ben jij mensen als Benzin, Heloef en ik zelf vergeten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
En in de singles slow-chat zullen mensen vast veel bezig zijn met relaties... En in het versieren topic zouden er dus veel mensen aanwezig moeten zijn die zich bezighouden met versieren... Maarja daar blijkt steeds minder van. Atleast, voor zover ik het weet ;) Er zijn wel een hoop nieuwe mensen ingetrokken de laatste tijd.
Dit is niet eens waar man, je lult maar wat :')
Ik heb notabene ooit -zelf- daar gevraagd of het nog over singles ging, de meesten daar zijn niet eens meer single
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:03:34 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112503921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:02 schreef twi het volgende:
Ik vind het een non-discussie.
Sowieso is het een beetje een zwart-wit kwestie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112503954
WTF :') Ik post het minst in dat topic :')

Ow wacht, joysa heeft een ban, dus je dacht, laat ik dan maar c_a de schuld gaan geven?

Jezus heb je altijd met respect behandeld, normaal te woord gestaan op Facebook ook. Maar nu ben je flink in waarde gezakt bij mij.

Get a life!

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 00:06:26 ]
pi_112503959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja is het stiekem ook, maar ik vind het idee niet geheel slecht, voelen jullie je niet meer verbonden met een andere naam?
Waarom de naam veranderen, de oude is toch prima?
Echt....waar-om stel je dit voor???
pi_112503972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
de meesten daar zijn niet eens meer single
Maar ze zijn wel bezig met relaties etc, voelen zich met het topic verbonden omdat ze er gepost hebben toen ze single waren en dat graag blijven doen.... Dat hebben ze gewoon gemeen met elkaar.
Rustig aan.
pi_112503991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom de naam veranderen, de oude is toch prima?
Echt....waar-om stel je dit voor???
Hehe, ik stel het niet voor hoor, ik zeg alleen dat ik het niet geheel een slecht plan vind. (N.a.v. die post van die andere kerel)
Rustig aan.
pi_112504024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ze zijn wel bezig met relaties etc, voelen zich met het topic verbonden omdat ze er gepost hebben toen ze single waren en dat graag blijven doen.... Dat hebben ze gewoon gemeen met elkaar.
En de meesten in het versieren topic zijn ook bezig met relaties. Whats your point?
Moeten we het dan maar singles2 gaan noemen of zo??
pi_112504049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hehe, ik stel het niet voor hoor, ik zeg alleen dat ik het niet geheel een slecht plan vind. (N.a.v. die post van die andere kerel)
En ik zeg dat dat plan direct de prullenbak in kan om vervolgens nooit meer besproken te moeten worden.
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:07:27 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112504089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En de meesten in het versieren topic zijn ook bezig met relaties. Whats your point?
Moeten we het dan maar singles2 gaan noemen of zo??
Ander idee; jullie gaan vanaf nu bij wijze van test in Singles posten :). Dan kan dat gekke reeksje van jullie dicht en dan heb je wat meer leverage dankzij de markante users die in Singles posten!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112504126
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ik zeg dat dat plan direct de prullenbak in kan om vervolgens nooit meer besproken te moeten worden.
Ja baas :@
Rustig aan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:08:28 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112504146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ander idee; jullie gaan vanaf nu bij wijze van test in Singles posten :). Dan kan dat gekke reeksje van jullie dicht en dan heb je wat meer leverage dankzij de markante users die in Singles posten!
Dat zijn twee reeksen die elkaar totaal niet overlappen. Slecht idee.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')