Heb je het Blackberry logo al eens goed bekeken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Gwywen het volgende:
Dat een blackberry in het Engels een braam is, en een zwarte bes blackcurrant heet.
Ik zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Heb je het Blackberry logo al eens goed bekeken?
Deze film nooit gezien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de kilometerstand van je auto weer terug liep als je achteruit reed
Zit ook in Mathilda (iig het boekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Deze film nooit gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0091042/
Het is dan ook welterusten.quote:
welallegodverdomme niet te vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is dan ook welterusten.
Wel is het bijwoord van goed.
Dus weltevreden, welgedaan, welgemanierd, Welkoop, weledelgestreng.
Ja oke, maar wij spraken het ook uit als 'weltrusten'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is dan ook welterusten.
Wel is het bijwoord van goed.
Dus weltevreden, welgedaan, welgemanierd, Welkoop, weledelgestreng.
Dice toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:44 schreef Lithia het volgende:
Dat 'dobbelsteen' in het Engels 'die' heet.
dat zal dan meervoud zijnquote:
Fixedquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zal dan is meervoud zijn
Nee, die, dice en cube staat allemaal voor "dobbelsteen" ontdek ik net. En ik gok dat het meervoud van dice "dices" is...quote:
Of misschien juist wat meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Lovechild het volgende:
Maar misschien moet ik me niet met Engels bezighouden.
Nope. Die is enkelvoud, dice is meervoud. Duurde bij mij ook even.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, die, dice en cube staat allemaal voor "dobbelsteen" ontdek ik net. En ik gok dat het meervoud van dice "dices" is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |