SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
Slowchatten in dit topic is verboden, slow Chatten over dit onderwerp kan en mag in het slowchat topic: hier
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
[ Bericht 9% gewijzigd door kingtoppie op 28-05-2012 21:19:49 ]Rustig aan.![]()
Dikke kont en dikke tieten natuurlijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Godver koffie, je maakt me geil.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaarslicht is ook romantisch, vooral onder de doucheRustig aan.![]()
dat kan bij ons niet stoom doet de kaarsjes uitquote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaarslicht is ook romantisch, vooral onder de douche![]()
![]()
In een lantaarnquote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat kan bij ons niet stoom doet de kaarsjes uit![]()
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappeExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Niet vragen, gewoon doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik douche toch alleen dus das onnodigmag ik jou btw ff dmen?
Rustig aan.![]()
Geil worden zal wel lukken, er mee praten misschien niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke kont en dikke tieten natuurlijk.Tuurlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd wat slankere meisjes gehad, maar word er gewoon niet echt geil van.
Dikke kont, dikke tieten. In die volgorde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Iedereen mag mij altijd over alles te dmen, dat hoef je niet te vragenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik douche toch alleen dus das onnodigmag ik jou btw ff dmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Geil worden zal wel lukken, er mee praten misschien niet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik krijg een slappe pener van meisjes waar ik niet een beetje mee op kan schieten, dat kan tochquote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.![]()
![]()
die van jou is altijd stijf en daalt die enkele keer dat je iemand treft die je niet moet??quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik krijg een slappe pener van meisjes waar ik niet een beetje mee op kan schieten, dat kan toch![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die van jou is altijd stijf en daalt die enkele keer dat je iemand treft die je niet moet??
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik probeer hem even te sparen voor straks, iemand nog goede thrillers? Ze wil een intelligente film kijken_!!!!
![]()
Limitless / Inception / oceans eleven twelve thirteen.... The matrix?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeer hem even te sparen voor straks, iemand nog goede thrillers? Ze wil een intelligente film kijken_!!!!
Rustig aan.![]()
Antichrist. Gisteren eerste helft met Peruaanse gekeken...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Matrix o.i.d.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Verder heb ik er weinig verstand van. Ik kijk eigenlijk alleen anime.![]()
Watchmenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Cube
Phone booth14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb n tijdje terug een ranzige excostict achtige film gezien in de bios waardoor ik niet meer durfde te slapen of naar huis te rijden enz was begin dit jaar in de biosquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: