SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
ipv slippers:
bietels sloffen
de zonnige vaas van trui
Het zonnende varken van whoopdidoo
hook on
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
(U heeft een berichtjequote:Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het varkentje komt uit een japans boekje die ik op de computer heb staan. Mocht je m willen moet je even je emailadres pmmen.
Hmm, hij is te groot. Je kunt wel mailen, ik kan alleen dan woensdag pas kijken hoe of wat ik m kan mailen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte Trovey...quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
Allemaal bedankt voor het meeleven![]()
. Jammer dat ze het maar zo kort kon volhouden op de nieuwe medicijnen, ik had gehoopt op iets meer tijd...een jaar, een half jaar desnoods alleen haar 14e verjaardag op 17 juli maar helaas mocht het niet zo zijn. gelukkig voor haar en voor ons werd ons de beslissing om haar te laten inslapen uiteindelijk uit handen genomen en is ze op mijn schoot in de auto overleden. Ik hoop nu wel dat haar dochter met wie ze al zo'n beetje haar hele leven samen was het gaat trekken. Maar zoveel mogelijk erbij betrekken(morgen meenemen naar het crematorium) en daarna maar flink wat afleiding met haar hondenvriendjes en vriendinnetjes in de buurt want ineens is ze alleen en dat vinden chihuahua's meestal niet zo leuk.
Veel plezier met het haken weer, het weer gaat er blijkbaar weer geschikt voor worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo'n elegante 'hoofd-naar-achter-gooi' dansmove Truiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:40 schreef trui het volgende:
haha, bijna op ware grootte! maar hij heeft wel een wat erg slappe nek!
Er staan als het goed is ook gewoon de rijen en aantal steken bij. De meeste dingen spreken voor zich. En anders is er hier vast wel iemand die wilt helpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef YogaLove het volgende:
Ik vind dat circus(?) paard helemaal geweldig!![]()
Nu nog dat patroon ontcijferen, ziet er ingewikkeld uit.
Je kent me al langer dan vandaag toch? Een deken komt nooit af bij mij(heb al meerdere vierkantjes liggen...).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef trui het volgende:
lijkt me ook evident, whoop!begin een dekentje, of een tas!
Inderdaad, ik zou het ook wel weten!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef Angelof9 het volgende:
Haken natuurlijk!
Wees blij dat je niet verveeld op je werk zit.
kijk aan, nog een paar erbij en voilà!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je kent me al langer dan vandaag toch? Een deken komt nooit af bij mij(heb al meerdere vierkantjes liggen...).
Ik heb hem op mijn to-do list gezet en als ik er tzt niet uit kom, kan ik het idd nog vragen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Er staan als het goed is ook gewoon de rijen en aantal steken bij. De meeste dingen spreken voor zich. En anders is er hier vast wel iemand die wilt helpen.
Zeg dat wel! Dat zou ik alleen maar gebruiken als iemand het persé wil en het garen betaaltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Angelof9 het volgende:
Absurd duur, maar walgelijk mooi garen: http://www.etsy.com/shop/Alcidina
Wat een leuk boekje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Link voor varkenpatroon(en t hele boekje meteen)
Oh ja 78 is best wel groot.
Wist niet eens dat die bestondenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef EsseEi het volgende:
niet haak gerelateerd, maar; ik ben zojuist de trotse eigenaar geworden van een IKEA naaimachine:D
nog 3 vlinders en de mobiel is af:)
waah, prachtig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef YogaLove het volgende:
Ideetje?: http://www.mymodernmet.co(...)crocheted-potholders
Ik ben bang dat ik dan de huissleutels moet inleverenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef YogaLove het volgende:
Waauw! Wat mooi Tan. Zo wordt de Happy Flower nóg mooier
![]()
Ideetje?: http://www.mymodernmet.co(...)crocheted-potholders
Mooi he, ik krijg er inspiratie van!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan de huissleutels moet inleveren
Van dichtbij vind ik ze eigenlijk niet zo heel erg mooi, de kleurovergangen zijn zo duidelijk.quote:
mijne is wat kleinerquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:18 schreef Tan het volgende:
Die vaas uit de OP is mooi, hoe groot is deze?
En die slofjes ook, wat zijn die leuk zeg!
Zelf heb ik (te) weinig gehaakt de laatste tijd, teveel opgeslokt door andere zaken, zoals tuin en gezin, maar mijn laatste deadlineproject is af en nu heb ik meteen weer zin in andere dingen te hakenIk merk het al aan mezelf, ik hou niet van werken met een deadline
Dit was mijn laatste project:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon Hema-houtlijm.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:49 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
mijne is wat kleiner![]()
[ afbeelding ]
en al een tijdje klaar, maar nog geen tijd/zin om foto te makenzoveel ideeën, zin om wat te maken, maar tijd... pfff
ps : met wat voor lijm heb jij gefixeerd? Bij mij duurde het twee dagen voor ie droog was?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is de onderkant van de deken dus.. en op de bovenkant is dat nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef trui het volgende:
die van dichtbij vind ik ook heel mooi ja! zie je 'm op de onderste foto nou van de onderkant of lijkt dat maar zo? Ik zie daar de opstaande randjes niet meer nl.
en dottey, bedoel je in je beanie-patroon niet 'petals' ipv 'peddles'?
Ben ook zo vreselijk kunstzinnigquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef Godagoyas het volgende:
Hele mooie artistie!ke foto die eerste Dottey!
Thanksquote:
Ik vind die randjes juist wel leuk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef trui het volgende:
leuk!
en de opstaande randjes kunnen ook prima als bovenkant wat mij betreft.
met wat? ik verzin altijd maar gewoon een randjequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef trui het volgende:
ik dus ook!
en dit dekentje heeft een leuke buitenrand ook, met die pico'tjes!
ik zou zeggen doen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind echt al je dekentjes prachtig Dottey!!! Ik krijg er helemaal zin in om ze ook te maken!
waarom mogen sommige vaasjes wel, en andere niet??? strange...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef Dottey het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/toast-and-jam-the-giraffe
dit is gewoon een officieel patroon dat je kunt kopen. dat vorige was van een voorbeeld op internet nagehaakt, en de ontwerpster van het origineel bleek dat niet zo te waarderen en dreigde met juridische stappen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
waarom mogen sommige vaasjes wel, en andere niet??? strange...
volgens mij is dat onvermijdelijk gezien het feit dat vazen nou eenmaal bepaalde eigenschappen delen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:37 schreef Dottey het volgende:
vond het vaasje wel op het andere vaasje lijken eigelijk
Dan is het dus DAT nijlpaard, hihihiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef beefje16 het volgende:
haha oepsie..
ik bedoelde gewoon dat ik nijlpaarden niet zo leuk vindt, maar DIE wel..haha
Ja erg he, maar ben braaf blijven haken hoor, alleen als je 15 min haakt en het dan weer beu bent vordert het niet zo snel he.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:51 schreef Angelof9 het volgende:
Hey Mvr. Poes! Dat is lang geleden. Ik kwam helemaal niet ver met die minihondjes en heb het boekje wegegeven
De rondes worden gesloten door een halve vaste, daarna word een losse gehaakt. Ook als ik dit niet meetel blijf ik overhoudenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:29 schreef trui het volgende:
heeft het misschien iets te maken met hoe je de rondes sluit? of haak je in spiralen.
Trovey, hoe is het gegaan?
Als ik dan haak zegmaar,dan sluit ik en dan ga ik in de volgende vaste verder met de nieuwe toer. Aan het eind kom ie dan je sluiting weer tegen en die tel ik dan niet meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:59 schreef trui het volgende:
wat bedoel je met 'niet meetel'? het zou kunnen dat je per ongeluk telkens een steek teveel maakt door in de sluit-halve-vaste te haken bijvoorbeeld.
Is dit hem niet gewoon?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:00 schreef trui het volgende:
ik ben op zoek naar een patroon hiervan. het schijnt een variant van een 'mile a minute' te zijn, maar ik zie nergens precies deze, met die leuke bloemetjes in de middenrij. iemand een idee hoe je dat doet?
Dat was ik! Heb nu al lijfje en kopje af en is al mn tweede Philippequote:Ga verder met phillipe, las dat iemsnd anders hier hem ook maakte,hoever ben jij nu? Vind het echt een leuk patroon!
Ik las deze post en wilde al reageren met: dat weet Angelof9 vast wel. En dat bleek dus ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:00 schreef trui het volgende:
ik ben op zoek naar een patroon hiervan. het schijnt een variant van een 'mile a minute' te zijn, maar ik zie nergens precies deze, met die leuke bloemetjes in de middenrij. iemand een idee hoe je dat doet?
He wat naar nouquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:36 schreef trui het volgende:
ik ga me er eens in verdiepen.maar eerst nog wat werk afmaken!
en he bah, alweer iets leuks gezien dat ik wil maken...(naar beneden scrollen om de tas in kwestie te zien)
Hangt er een beetje vanaf wat je wil maken denk ik en hoe strak je haakt. Je zou sokkenwol eens kunnen proberen. Die is vaak voor naald 2/2,5 (met 1,5 kan ook, wordt het gewoon iets strakker en steviger).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef phluphy het volgende:
Oh en nog een vraagje: ik wil tzt een project beginnen waarvoor ik heeeeeel dun haakgaren nodig heb. Voor haaknaald 1,5 of 2, denk ik.
Wel garen is dan aan te bevelen? Ik verkies kwaliteit boven prijs voor dit project.
het ligt er een beetje aan wat je ermee wil maken. voor sommige projecten moet je echt van dat dunne haakkatoen hebben. voor andere is wol juist mooier, als 't zacht & fluffy moet vallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef phluphy het volgende:
Oh en nog een vraagje: ik wil tzt een project beginnen waarvoor ik heeeeeel dun haakgaren nodig heb. Voor haaknaald 1,5 of 2, denk ik.
Wel garen is dan aan te bevelen? Ik verkies kwaliteit boven prijs voor dit project.
nou, eigenlijk niet, want ons gezamenlijke project staat ook nog vrij hoog op de lijst! alleen moet ik nu eerst nog een uil-in-opdracht afmaken en wat kleine afwerk-dingen voor mezelf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:12 schreef phluphy het volgende:
Trui, die tas is geweldig inderdaad! Ik verleen permissie om 'm te maken. Helpt je dat om prioriteiten te stellen in je to-do-lijstje?![]()
Hij wordt ook niet helemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef phluphy het volgende:
Angelof9, je hoeft toch niet persé de achterkant van het kussen hetzelfde te maken, als je het eigenlijk niet (meer) leuk vindt om te doen? Het is wel prachtig, overigens.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef phluphy het volgende:
Oh en Spuuglokje, je hebt me zojuist alweer een paar tientjes gekost.![]()
Een paar mooie kleuren uitgezocht, en een Philhar haakpatronen-boekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, tomorrow will be worse...
Dit plaatje vond ik op internet, ''mijn'' patroon is gewoon in het nederlands maar zag dat de patroontekening hetzelfde was dus dacht ik post deze!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:07 schreef trui het volgende:
en die 'sluiting' sla je ook over, dus je haakt er niet in neem ik aan?
kun je een stukje van 't patroon hier neerzetten anders? om te kijken waar het mogelijk fout gaat?
Haha je bent precies op hetzelfde punt als mij! Ben nu bezig met de 11&12de steek minderenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:33 schreef Godagoyas het volgende:
Mevr Poes,
Ik zit nu bezig aan het minderen van de koksmuts... kon ook al verder gezeten hebben, maar heb me bezig gehouden met 2 patroontjes uittekenen (naaiwerk)... nu nog ff kwartiertje en dan boodschapje doen
En nu ga ik weer verderdoen (ik zit aan de 5e en 6e st samenhaken)quote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Haha je bent precies op hetzelfde punt als mij! Ben nu bezig met de 11&12de steek minderenwat grappig dat we gelijk opgaan, al vermoed ik dat jij eerder klaar bent als ik
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb mijn eerste spiraal square af....ik ben niet helemaal tevreden en vind hem iets drukker als de gewone granny square maar ik ga hem gewoon gebruiken
https://www.facebook.com/(...)497220&type=1&ref=nf
foto plakken lukt niet echt :s
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:59 schreef Kniertje22 het volgende:
Leuk, die narcis!![]()
Mooie kleurtjes gebruik je voor je Granny's Tyler-Girl!Ik weet niet hoe hij er uit 'hoort' te zien, maar ik vind 'm wel goed gelukt.
Oeh, hij trekt inderdaad aardig krom zouzomaarkunnen...Als het mijn dekentje was zou ik helemaal opnieuw beginnen, maar ik ben dan ook behoorlijk perfectionistisch als het op m'n haakwerkjes aankomt. (Met andere dingen valt het heel erg mee hoor.
)
Ik heb een patroontje getest voor een omhaakt rolmaatje en vandaag had ik 'm af:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
dat is wel lastig te zien zo hoor. maar voor zover ik 't kan zien lijkt het me een vrij klassiek meerder-patroon (ik kijk nu naar het bovenste plaatje)? dus telkens 1 sc meer tussen de meerderingen, tot je de ronde '3 sc, 1 meerderen (dus 2 sc in 1) gehad hebt. vanaf daar 3 rondes rondhaken zonder meerderingen, en daarna juist minderen. in welke toer kwam je met teveel steken uit?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dit plaatje vond ik op internet, ''mijn'' patroon is gewoon in het nederlands maar zag dat de patroontekening hetzelfde was dus dacht ik post deze!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:59 schreef Kniertje22 het volgende:
Leuk, die narcis!![]()
Mooie kleurtjes gebruik je voor je Granny's Tyler-Girl!Ik weet niet hoe hij er uit 'hoort' te zien, maar ik vind 'm wel goed gelukt.
Oeh, hij trekt inderdaad aardig krom zouzomaarkunnen...Als het mijn dekentje was zou ik helemaal opnieuw beginnen, maar ik ben dan ook behoorlijk perfectionistisch als het op m'n haakwerkjes aankomt. (Met andere dingen valt het heel erg mee hoor.
)
Ik heb een patroontje getest voor een omhaakt rolmaatje en vandaag had ik 'm af:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zou nu gewoon nog opnieuw beginnen, want later uithalen en weer een stuk eraan maken is lastiger dan het lijkt, kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Bedankt allemaal voor het meedenken!!
Ik heb na de 1e kleurrij, perongeluk gemeerderd, daarom staat die 1e rij krom. Hij is eigenlijk gewoon kleiner. Ik denk dat ik maar doorhaak en bekijk hoe het uiteindelijk word. Dan kan ik het altijd nog uithalen. En misschien dan gewoon de rand er aan haken ipv een nieuwe 1e rij? Stom,stom,stom...![]()
![]()
[ afbeelding ]
in de tiende rij moet je door de eerste en laatste vaste van rij negen steken en een slip stitch maken, 1 extra losse, en daarna keren.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm.... help?
10.row: stitch through the 1. And last sc from row 9 and make a sl-st, 1 ch, turn
Wat moet ik precies doen?
Welk patroon maak je? Klinkt leuk!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het worden "stekels" voor op een beest (alleen alle stekels zitten aan elkaar)... dus het kan wel kloppen....even puzzelen
Dank je wel
Ik hoef nu enkel nog de stekels op het hoofd en achter de wangen en de zuignapjes, dat is te laat om te stoppen hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
Oh god, dat zespotige monster! Ik zou dat allang het raam uitgekwakt hebben als ik jou was!
Hoe gaat het zonder Sasha? Went het al een beetje?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef trovey het volgende:
Leuke dingen weer gezien, hier staat het haken helemaal stil...ik heb er even gewoon geen zin in na het "gedoe"hier allemaal...komt wel weer.
Nog niet echt, ik verwacht nog steeds elk moment haar koppie ergens om het hoekje te zien, ook op de bank hou ik nog steeds rekening met het feit dat ze er altijd lag tot ik ineens bedenkt dat het niet meer hoeft, elke ochtend word ik nog steeds automatisch vroeg wakker om haar haar medicijnen te geven tot ik goed wakker ben en me realiseer dat het ligkussen leeg isquote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hoe gaat het zonder Sasha? Went het al een beetje?
Ow ja, daar was je mee bezig! Ik was die alweer helemaal vergeten. Kun je een foto laten zien van wat je nu al gemaakt hebt?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
http://amigurumiartist.blogspot.nl/2012/01/punky-squid.html
Hij is bijna klaar, maar ik begin het een beetje zat te worden
Hele dikke knuffel van deze kant.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog niet echt, ik verwacht nog steeds elk moment haar koppie ergens om het hoekje te zien, ook op de bank hou ik nog steeds rekening met het feit dat ze er altijd lag tot ik ineens bedenkt dat het niet meer hoeft, elke ochtend word ik nog steeds automatisch vroeg wakker om haar haar medicijnen te geven tot ik goed wakker ben en me realiseer dat het ligkussen leeg isMijn andere hondje is het ook nog steeds niet gewend, zit nog steeds op het balkon te zoeken naar haar moeder als ze merkt dat ze niet in de kamer is....tja, Sasha heeft nogal wat inpact gehad hier in huis. Het komt wel die gewenning maar nu blijkbaar nog niet, vorige week zat ik met haar op schoot in de auto toen het misging en ze in coma raakte en nu zit ik te janken
, ach komt allemaal vanzelf wel, kost gewoon wat tijd.
Wellicht helpt deze week ophalen van haar urntje wel om het definitief in te laten zinken.
en een knuffel van deze kant, ken het gevoel zo goed en kan zo met je mee gaan zitten janken.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog niet echt, ik verwacht nog steeds elk moment haar koppie ergens om het hoekje te zien, ook op de bank hou ik nog steeds rekening met het feit dat ze er altijd lag tot ik ineens bedenkt dat het niet meer hoeft, elke ochtend word ik nog steeds automatisch vroeg wakker om haar haar medicijnen te geven tot ik goed wakker ben en me realiseer dat het ligkussen leeg isMijn andere hondje is het ook nog steeds niet gewend, zit nog steeds op het balkon te zoeken naar haar moeder als ze merkt dat ze niet in de kamer is....tja, Sasha heeft nogal wat inpact gehad hier in huis. Het komt wel die gewenning maar nu blijkbaar nog niet, vorige week zat ik met haar op schoot in de auto toen het misging en ze in coma raakte en nu zit ik te janken
, ach komt allemaal vanzelf wel, kost gewoon wat tijd.
Wellicht helpt deze week ophalen van haar urntje wel om het definitief in te laten zinken.
Oh ik zie hem nu pas! Wat is die leuk! Wordt het een betaald patroon? Ik zou hem best willen hebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef Kniertje22 het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties op m'n rolmaatje!![]()
Trovey; heel veel sterkte!
Je dochter ligt er inspirerend bij *kijk weer met verlangen naar mijn bed*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank jullie wel! <3 De deken is 1.30 x 1.30 m. Niet zo groot als ie misschien lijkt op de bankfoto, want Sterre kan zich heel goed opkrullen.Ik heb hem eigenlijk gemaakt om over m'n benen heen te leggen als het winter is, zo'n plaid, lekker warm!
die is echt mooi geworden!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:53 schreef Angelof9 het volgende:
En de punk bunny is ook klaar!![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt! Overal waar je kijkt liggen, staan of zitten gehaakte dingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Angelof waar laat jij al die gehaakte dingen toch? Je huis moet inmiddels bomvol staan ermee of niet?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat klopt! Overal waar je kijkt liggen, staan of zitten gehaakte dingen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef annelotje het volgende:
Mijn vriend zou helemaal gek worden haha. Ik mag nu de planken in de logeerkamer vullen maar verder mag het niet buiten mijn hobbykamer komen. Hij vind het echt verschrikkelijk
Inruilen voor een betere vriend!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef annelotje het volgende:
Mijn vriend zou helemaal gek worden haha. Ik mag nu de planken in de logeerkamer vullen maar verder mag het niet buiten mijn hobbykamer komen. Hij vind het echt verschrikkelijk
tjonge, het is toch ook jouw huis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef annelotje het volgende:
Ik heb enkel last van mn stiefdochter. 'k Verzamel nl (antieke) teddyberen, en als ik die uitstal, begint zij ook haar speelgoed uit te stallen?! Dus is nu alles leeg hierquote:
Dat is niet gezegd natuurlijk. Ik woon ook samen, maar het huis is op papier toch echt van mijn vriend!quote:
quote:Ik zou er ook niet blij van worden als het hele huis vol ligt met zijn hobbies...
Ik vind 'm niet klinken als een boeman hoor, alleen omdat-ie niet zo dol is op gehaakte dekens/kussenhoezen/gordijntjes/etc. Dan ken ik er namelijk wel heel veel!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:42 schreef annelotje het volgende:
hahaha ik heb m wel afgeschilderd als een boeman!
Het huis is van ons samen en de inrichting beslissen we ook samen. Als ik iets echt niet mooi vind dan komt het er ook niet in hoor! Hij is erg stelling in wat ie wel en wat ie niet mooi vind en haakwerk vind ie niet mooi. Alleen knuffeltjes kan ie soms nog wel waarderen. Maarja dat vind ik dan weer niet echt iets om in de woonkamer te zetten.
Maar hij heeft wel ruimte in de kast beneden gereserveerd voor mn WIPjes en ik krijg ook hobbyspullen bijv met mn verjaardag dus echt slecht heb ik het niet hoor hihi.
@blabbel: dat heb ik dus ook ja! Eerst gaf ik nog wel eens een knuffeltje weg aan bekende kinderen, maar daar kun je ook niet mee bezig blijven (wat de kinderen betreft wel, maar de ouders gaan steeds moeilijker kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef blabbel6 het volgende:
@ Annelotje: dat klinkt precies als mijn man.
Hij vind het leuk voor mij dat ik haken zo leuk vindt maar hij houdt er gewoon niet van. Tja, smaak kun je niet afdwingen helaas.
Mijn maaksels staan een poosje beneden, en nu ik wat langer haak begin ik me af te vragen wat ik er mee moet. Wegdoen is ook zo wat, maar ik kan niet overal alles neer zetten.
http://www.redheart.com/free-patterns/sunny-spreadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
wat een prachtige kussens angelof9ik heb laatst na een WIP foto die square nagehaakt
want ik wil m gebruiken voor een tas.
waar komt ie eigenlijk uit?/vandaan?
hmm.. ik ben een granny square deken aan het maken van saskia wol en mis eigenlijk oranje, want ik gebruik allemaal felle kleuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |