SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
ipv slippers:
bietels sloffen
de zonnige vaas van trui
Het zonnende varken van whoopdidoo
hook on
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
(U heeft een berichtjequote:Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het varkentje komt uit een japans boekje die ik op de computer heb staan. Mocht je m willen moet je even je emailadres pmmen.
Hmm, hij is te groot. Je kunt wel mailen, ik kan alleen dan woensdag pas kijken hoe of wat ik m kan mailen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte Trovey...quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
Allemaal bedankt voor het meeleven![]()
. Jammer dat ze het maar zo kort kon volhouden op de nieuwe medicijnen, ik had gehoopt op iets meer tijd...een jaar, een half jaar desnoods alleen haar 14e verjaardag op 17 juli maar helaas mocht het niet zo zijn. gelukkig voor haar en voor ons werd ons de beslissing om haar te laten inslapen uiteindelijk uit handen genomen en is ze op mijn schoot in de auto overleden. Ik hoop nu wel dat haar dochter met wie ze al zo'n beetje haar hele leven samen was het gaat trekken. Maar zoveel mogelijk erbij betrekken(morgen meenemen naar het crematorium) en daarna maar flink wat afleiding met haar hondenvriendjes en vriendinnetjes in de buurt want ineens is ze alleen en dat vinden chihuahua's meestal niet zo leuk.
Veel plezier met het haken weer, het weer gaat er blijkbaar weer geschikt voor worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo'n elegante 'hoofd-naar-achter-gooi' dansmove Truiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:40 schreef trui het volgende:
haha, bijna op ware grootte! maar hij heeft wel een wat erg slappe nek!
Er staan als het goed is ook gewoon de rijen en aantal steken bij. De meeste dingen spreken voor zich. En anders is er hier vast wel iemand die wilt helpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef YogaLove het volgende:
Ik vind dat circus(?) paard helemaal geweldig!![]()
Nu nog dat patroon ontcijferen, ziet er ingewikkeld uit.
Je kent me al langer dan vandaag toch? Een deken komt nooit af bij mij(heb al meerdere vierkantjes liggen...).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef trui het volgende:
lijkt me ook evident, whoop!begin een dekentje, of een tas!
Inderdaad, ik zou het ook wel weten!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef Angelof9 het volgende:
Haken natuurlijk!
Wees blij dat je niet verveeld op je werk zit.
kijk aan, nog een paar erbij en voilà!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je kent me al langer dan vandaag toch? Een deken komt nooit af bij mij(heb al meerdere vierkantjes liggen...).
Ik heb hem op mijn to-do list gezet en als ik er tzt niet uit kom, kan ik het idd nog vragen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Er staan als het goed is ook gewoon de rijen en aantal steken bij. De meeste dingen spreken voor zich. En anders is er hier vast wel iemand die wilt helpen.
Zeg dat wel! Dat zou ik alleen maar gebruiken als iemand het persé wil en het garen betaaltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Angelof9 het volgende:
Absurd duur, maar walgelijk mooi garen: http://www.etsy.com/shop/Alcidina
Wat een leuk boekje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Link voor varkenpatroon(en t hele boekje meteen)
Oh ja 78 is best wel groot.
Wist niet eens dat die bestondenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef EsseEi het volgende:
niet haak gerelateerd, maar; ik ben zojuist de trotse eigenaar geworden van een IKEA naaimachine:D
nog 3 vlinders en de mobiel is af:)
waah, prachtig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef YogaLove het volgende:
Ideetje?: http://www.mymodernmet.co(...)crocheted-potholders
Ik ben bang dat ik dan de huissleutels moet inleverenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef YogaLove het volgende:
Waauw! Wat mooi Tan. Zo wordt de Happy Flower nóg mooier
![]()
Ideetje?: http://www.mymodernmet.co(...)crocheted-potholders
Mooi he, ik krijg er inspiratie van!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan de huissleutels moet inleveren
Van dichtbij vind ik ze eigenlijk niet zo heel erg mooi, de kleurovergangen zijn zo duidelijk.quote:
mijne is wat kleinerquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:18 schreef Tan het volgende:
Die vaas uit de OP is mooi, hoe groot is deze?
En die slofjes ook, wat zijn die leuk zeg!
Zelf heb ik (te) weinig gehaakt de laatste tijd, teveel opgeslokt door andere zaken, zoals tuin en gezin, maar mijn laatste deadlineproject is af en nu heb ik meteen weer zin in andere dingen te hakenIk merk het al aan mezelf, ik hou niet van werken met een deadline
Dit was mijn laatste project:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon Hema-houtlijm.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:49 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
mijne is wat kleiner![]()
[ afbeelding ]
en al een tijdje klaar, maar nog geen tijd/zin om foto te makenzoveel ideeën, zin om wat te maken, maar tijd... pfff
ps : met wat voor lijm heb jij gefixeerd? Bij mij duurde het twee dagen voor ie droog was?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is de onderkant van de deken dus.. en op de bovenkant is dat nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef trui het volgende:
die van dichtbij vind ik ook heel mooi ja! zie je 'm op de onderste foto nou van de onderkant of lijkt dat maar zo? Ik zie daar de opstaande randjes niet meer nl.
en dottey, bedoel je in je beanie-patroon niet 'petals' ipv 'peddles'?
Ben ook zo vreselijk kunstzinnigquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef Godagoyas het volgende:
Hele mooie artistie!ke foto die eerste Dottey!
Thanksquote:
Ik vind die randjes juist wel leuk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef trui het volgende:
leuk!
en de opstaande randjes kunnen ook prima als bovenkant wat mij betreft.
met wat? ik verzin altijd maar gewoon een randjequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef trui het volgende:
ik dus ook!
en dit dekentje heeft een leuke buitenrand ook, met die pico'tjes!
ik zou zeggen doen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind echt al je dekentjes prachtig Dottey!!! Ik krijg er helemaal zin in om ze ook te maken!
waarom mogen sommige vaasjes wel, en andere niet??? strange...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef Dottey het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/toast-and-jam-the-giraffe
dit is gewoon een officieel patroon dat je kunt kopen. dat vorige was van een voorbeeld op internet nagehaakt, en de ontwerpster van het origineel bleek dat niet zo te waarderen en dreigde met juridische stappen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
waarom mogen sommige vaasjes wel, en andere niet??? strange...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |