weggaan als je met een groep bent in een park / bos midden in de nacht en die persoon net een klein beetje is bijgekomen van veel te veel alcohol noem ik achterlaten ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef Intronic het volgende:
mensen die nog geloven dat er iemand is achtergelaten
gelukkig was jij er bijquote:Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weggaan als je met een groep bent in een park / bos midden in de nacht en die persoon net een klein beetje is bijgekomen van veel te veel alcohol noem ik achterlaten ja.
Blijkbaar was in dit specifieke geval sprake van een kloon.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben het gewoon niet met je eens in dit specifieke geval. deal with it.
Ik noem het dropping.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weggaan als je met een groep bent in een park / bos midden in de nacht en die persoon net een klein beetje is bijgekomen van veel te veel alcohol noem ik achterlaten ja.
je hebt al duidelijk gemaakt geen verantwoordelijkheidsgevoel te hebben. geen extra poging nodig om dit duidelijk te maken joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Intronic het volgende:
klopt we hadden haar naar de dichtstbijzijnde GGZ moeten brengen, maar die was al dicht helaas
inderdaad, /carequote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt al duidelijk gemaakt geen verantwoordelijkheidsgevoel te hebben. geen extra poging nodig om dit duidelijk te maken joh.
Je bent er wel elke keer als de kippen bij om te roepen dat de reeks dicht moet. Keer op keer op keer.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening). dan kun je na 3 maanden rustig houden even proberen of ie weer open mag
juist, en dat zegt dus meer over jou dan over die persoon. in een park nog zwaar beschonken iemand achterlaten waar je samen mee bent gekomenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik snap het standpunt van mensen wel, als ik zou lezen dat een meisje in een park is achtergelaten door een groepje.
Maar ik zou het zo weer doen, ik betaal geen 22 euro om mijn avond te laten vergallen door iemand.
Dit is niet waar!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent er wel elke keer als de kippen bij om te roepen dat de reeks dicht moet. Keer op keer op keer.
Als ze je avond niet vergald had had je wel netjes gestopt met tanken toen ze lag te slapen, evt de politie gebeld (die dan toch niet zou komen) en haar niet achter gelaten?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik snap het standpunt van mensen wel, als ik zou lezen dat een meisje in een park is achtergelaten door een groepje.
Maar ik zou het zo weer doen, ik betaal geen 22 euro om mijn avond te laten vergallen door iemand.
Ik heb er niet om gevraagd dat ze kwam, als je dan zo doet heb ik gewoon een dikke /care houding.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
juist, en dat zegt dus meer over jou dan over die persoon. in een park nog zwaar beschonken iemand achterlaten waar je samen mee bent gekomenmidden in de nacht
klik maar log off, nachtje slapen en nadenken.
Wees er trots op...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gevraagd dat ze kwam, als je dan zo doet heb ik gewoon een dikke /care houding.
Dat zegt wat over mij inderdaad, geen verantwoordelijkheidsgevoel zal wel missen bij mij. Dat deert mij totaal niet, daar hoef geen nachtje na te denken. Zo ben ik en blijf ik.
Als zij normaal had gedaan had ik haar zelfs in de taxi naar Delft willen zetten met mijn eigen geld.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ze je avond niet vergald had had je wel netjes gestopt met tanken toen ze lag te slapen, evt de politie gebeld (die dan toch niet zou komen) en haar niet achter gelaten?
Er is niets schattiger dan slapende meisjes, daar zorg je voor.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ze je avond niet vergald had had je wel netjes gestopt met tanken toen ze lag te slapen, evt de politie gebeld (die dan toch niet zou komen) en haar niet achter gelaten?
God god je bent er nog laat bij, had je eerder verwacht.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef firefly3 het volgende:
Er werden constant aanvallen gedaan in het sc topic. Er werd daar flink gepest.
ik had d'r juist geholpen omdat ze zo labiel overkwam, maar ok that's just me.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Als zij normaal had gedaan had ik haar zelfs in de taxi naar Delft willen zetten met mijn eigen geld.
Ik heb iemand wel eens van uit het centrum van Utrecht naar het station gesleept, dat is voor mij echt geen issue.
En ik snap je wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gevraagd dat ze kwam, als je dan zo doet heb ik gewoon een dikke /care houding.
Dat zegt wat over mij inderdaad, geen verantwoordelijkheidsgevoel zal wel missen bij mij. Dat deert mij totaal niet, daar hoef geen nachtje na te denken. Zo ben ik en blijf ik.
Zal ik zeker zijn, ik zal vast een egoïst zijn op dit vlak of iets dergelijks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |