abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112168211
een nieuwe lijst met spullen die nodig zijn zou idd handig zijn , en deze regelmatig up to date houden
dmv dingen door te strepen , kijken een hoop mensen en ik heb ook wel wat over , maar als men niet meer weet wat je al hebt loop je het mis .
pi_112172802
Ik heb niet alles teruggelezen, dus weet niet zeker of je er iets aan hebt, maar ik heb een aantal pannen en wat ander keuken spul dat je kunt hebben als wilt.
Nu woon ik wel in limburg, dus dat is mischien niet heel handig, maar mocht er iemand in de buurt komen en het voor je mee kunnen nemen...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:31:38 #178
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112172931
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb niet alles teruggelezen, dus weet niet zeker of je er iets aan hebt, maar ik heb een aantal pannen en wat ander keuken spul dat je kunt hebben als wilt.
Nu woon ik wel in limburg, dus dat is mischien niet heel handig, maar mocht er iemand in de buurt komen en het voor je mee kunnen nemen...
Ik ook in Limburg, misschien kan er iets geregeld worden via het vervoerstopic :)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_112172977
Ik heb ook nog spullen voor het topic van ingrid staan, mischien dat het in 1 weg door kan
pi_112176155
TS, ik heb het gevoel dat je echt je best doet en probeert er het beste van te maken. Dat siert je en is het begin van elke weg naar een permanente oplossing. Ik denk dat het goed is dat je ook aantal dingen die je als gegeven ervaart cq presenteert nog eens goed voor jezelf tegen het licht te houden, niet omdat sommige mensen hier dat (soms ongenuanceerd) zeggen, maar omdat het je helpt. Hoe meer knoppen/ opties je hebt hoe beter zodat jij bewust kunt gaan kiezen. Besef wel: Something gotta give - je zult naar een gezonde financiële situatie toe moeten. Ik denk dat het zeker niet hopeloos is, doe jezelf het plezier enige tijd in je hoofd te nemen om de keuzes te maken.

En houdt je daarna aan je plan!

[ Bericht 0% gewijzigd door komrad op 29-05-2012 17:39:46 ]
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_112179833
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:27 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het echt heel erg tof dat iemand dit doet, dat allereerst ^O^ Maar ergens vraag ik me toch een beetje af of je hier nou echt mee geholpen bent. Volgens mij zou je veel meer baat hebben bij het oplossen van je issues en iemand die je helpt om zélf je leven weer op de rit te krijgen. Door nu een smak geld te krijgen wordt de noodzaak om echt iets te doen en veranderen alleen maar minder en zit je straks, als het geld op is, alleen maar dieper in de ellende.

Ik bedoel, het geldprobleem is toch niet het probleem op zich, maar een gevolg van allerlei dingen.
Deels ben ik het met je eens. Zowiezo dat ik baat heb bij het oplossen van mn issues en iemand die me helpt om zelf mn leven weer op de rit te krijgen. Dat zowiezo. Daarom overweeg ik ook maatschappelijk werk. Maar op de opmerking of de noodzaak minder wordt door een "smak geld", weet ik niet. Van dat geld ben ik van plan het noodzakelijke van in huis te halen. Zo kun je ook zeggen dat het geven van een kookplaat of een koelkast mijn noodzaak minder maakt?

Op de opmerking of het geldprobleem een oorzaak of gevolg ik weet ik eigenlijk niet. Tis voor mij een beetje een samenhangend geheel geworden. Geen inboedel -> negatief effect op mn gemoedstoestand -> daardoor ben ik niet altijd een vrolijke vriend voor iemand -> mogelijk heb ik daardoor een zéér beperkt sociaal netwerk om me heen -> waardoor ik me ook weer kut (zacht uitgedrukt) voel
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_112179943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:54 schreef lesley het volgende:

[..]

precies, het zou mooi zijn als je hiervan je eerste echte boodschappen zou kunnen doen ofzo zodat de schenker ook weet dat het goed besteed is. of hebben jullie het hier van te voren over gehad?
De schenker en ik spreken donderdag af, vandaag kwam minder goed uit begreep ik
pi_112180027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:56 schreef MaJo het volgende:
Jammer Billie dat het andere topic gesloten is maar ik vind het fijn voor je dat je hier mooie aanbiedingen krijgt. Ik hoop dat je mede hierdoor een stukje gelukkig wordt :* en ik lees je updates met veel plezier, keep them posted :)
Ja, goed he? Ik blijf zowiezo updaten! :)
pi_112180092
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb nog wel een vierpits gasfornuis voor je over. die staat momenteel stof te vangen in de kast.
Je hebt pm :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:03:26 #185
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112180124
Het lijkt me het slimste om het geld nu niet te besteden aan de spullen die je nodig hebt, die kan je gratis via dit topic krijgen of mp, gebruik het geld om (een gedeelte) van je schulden af te lossen!
pi_112180237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:43 schreef zwartedoos het volgende:
Kan je een lijst maken van alle spullen die je nodig hebt? Een fauteuil heb ik nog voor je, moet wel een plaid overheen maar zit heerlijk
Ga ik zometeen even maken! Ik heb al een klein lijstje in de OP met spullen die ik in elk geval al heb :)

Oh en die feateuil, waar woon je precies?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:07:44 #187
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112180363
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ga ik zometeen even maken! Ik heb al een klein lijstje in de OP met spullen die ik in elk geval al heb :)
Dat had ik gezien, maar het is idd makkelijker voor ons om juist een lijstje te krijgen met spullen die je nog wilt hebben/nodig hebt. Anders moeten we elke keer vragen, heb je dit ook nodig? Of we vergeten de helft :P Schrijf ook gerust dingen op die geen noodzaak zijn maar wel leuk zijn om je huisje gezelliger te maken, denk dan bv aan leuke lampen, schilderijen, kaarsen etc :*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:08:51 #188
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112180408
Ik woon helaas ook in Limburg, dus misschien moeten we even kijken of het vervoerstopic iets kan betekenen?
pi_112180463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat zou super zijn inderdaad ja ^O^

Alvast bedankt! :*
pi_112180607
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef komrad het volgende:
TS, ik heb het gevoel dat je echt je best doet en probeert er het beste van te maken. Dat siert je en is het begin van elke weg naar een permanente oplossing. Ik denk dat het goed is dat je ook aantal dingen die je als gegeven ervaart cq presenteert nog eens goed voor jezelf tegen het licht te houden, niet omdat sommige mensen hier dat (soms ongenuanceerd) zeggen, maar omdat het je helpt. Hoe meer knoppen/ opties je hebt hoe beter zodat jij bewust kunt gaan kiezen. Besef wel: Something gotta give - je zult naar een gezonde financiële situatie toe moeten. Ik denk dat het zeker niet hopeloos is, doe jezelf het plezier enige tijd in je hoofd te nemen om de keuzes te maken.

En houdt je daarna aan je plan!
Kun je me dat via PM even ietwat duidelijker uitleggen, begrijp het niet helemaal en wil het topic daar niet voor gebruiken. Maar ik heb het gevoel dat ik er wel degelijk wat aan heb en je advies kan gebruiken, vandaar :)
pi_112180678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
Het lijkt me het slimste om het geld nu niet te besteden aan de spullen die je nodig hebt, die kan je gratis via dit topic krijgen of mp, gebruik het geld om (een gedeelte) van je schulden af te lossen!
Ja ik heb via pm ook al contact met een aantal mensen die me wat willen geven :)
pi_112180731
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dat had ik gezien, maar het is idd makkelijker voor ons om juist een lijstje te krijgen met spullen die je nog wilt hebben/nodig hebt. Anders moeten we elke keer vragen, heb je dit ook nodig? Of we vergeten de helft :P Schrijf ook gerust dingen op die geen noodzaak zijn maar wel leuk zijn om je huisje gezelliger te maken, denk dan bv aan leuke lampen, schilderijen, kaarsen etc :*
Oke! :D Nou ik ga zometeen mijn lijstje in elkaar knutselen en zal het in de OP verwerken :)
pi_112180749
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ik woon helaas ook in Limburg, dus misschien moeten we even kijken of het vervoerstopic iets kan betekenen?
Goed plan! ^O^
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:16:36 #194
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_112180764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ja ik heb via pm ook al contact met een aantal mensen die me wat willen geven :)
Zijn er ook nog dingen die je (dringend) nodig hebt? Dat is ook wel handig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef billie1985 het volgende:
Oke! :D Nou ik ga zometeen mijn lijstje in elkaar knutselen en zal het in de OP verwerken :)
:D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:17:35 #195
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_112180825
-dubbel-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:22:54 #196
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112181089

Kijk het is geen pareltje maar met een leuke deken en een kussentje ziet het al heel anders uit:

pi_112181178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef Rucky het volgende:

[..]

Zijn er ook nog dingen die je (dringend) nodig hebt? Dat is ook wel handig.

[..]

:D
Ik heb Boris_Karloff net een pm gestuurd over het gasfornuis (Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen...) Er was iemand die had een koelkast had, die post ga ik zometeen even opzoeken. Had daar gisteren nog een DM naar gestuurd maar niks teruggekregen
pi_112181225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk het is geen pareltje maar met een leuke deken en een kussentje ziet het al heel anders uit:

[ afbeelding ]
Ik heb geen eisen, dat allereerst. :) Daarnaast zou het mijn meest luxe stoel zijn van mn huis :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:32:01 #199
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112181555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik heb geen eisen, dat allereerst. :) Daarnaast zou het mijn meest luxe stoel zijn van mn huis :D
Goede instelling, later als het beter gaat kan je altijd nog spullen vervangen :)
pi_112181600
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Goede instelling, later als het beter gaat kan je altijd nog spullen vervangen :)
Precies :) En heb net Ridocar even ge pm't over zijn koelkast (Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen...) :)
pi_112183700
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Kun je me dat via PM even ietwat duidelijker uitleggen, begrijp het niet helemaal en wil het topic daar niet voor gebruiken. Maar ik heb het gevoel dat ik er wel degelijk wat aan heb en je advies kan gebruiken, vandaar :)
done
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:07:32 #202
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_112183713
in de aanbieding:

meerdere staande lampjes van hema, met bruine dan wel rode lampekapjes, rode accessoires (kussenhoesjes/theelichthouders ed), 2 staande lampen eenvoudige van IKEA , side table off white geschilderd, keukentafel (dient geschuurd en geverfd te worden) 2 schoenenrekjes, bestek en servies (past niet allemaal bij elkaar maar ach ;) )

Ook Zuid Limburg.
pi_112185258
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef scrub_nurse het volgende:
in de aanbieding:

meerdere staande lampjes van hema, met bruine dan wel rode lampekapjes, rode accessoires (kussenhoesjes/theelichthouders ed), 2 staande lampen eenvoudige van IKEA , side table off white geschilderd, keukentafel (dient geschuurd en geverfd te worden) 2 schoenenrekjes, bestek en servies (past niet allemaal bij elkaar maar ach ;) )

Ook Zuid Limburg.
Ik ga je even pmmen :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:40:45 #204
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112185889
Aangezien er zoveel Limburgers reageren zal ik ook maar eens gaan bedenken wat ik kwijt kan.
pi_112186080
Hey billie, het lijstje in je op word al langer he? Of had je al die spullen al?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:47:41 #206
131066 scrub_nurse
pi_112186347
ik ben bereid 1x te komen rijden met spullen, ik heb geen grote auto,ook geen aanhanger, dus meer dan mijn aangeboden spullen en de stoel van zwartedoos gaat er niet passen helaas. Geef maar aan of je fotos wil zien of waar je in geinteresseerd bent, maken we een afspraak en kom ik het je brengen, gewoon, omdat t kan ;)
pi_112186432
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef MrBaas het volgende:
Aangezien er zoveel Limburgers reageren zal ik ook maar eens gaan bedenken wat ik kwijt kan.
Geweldig! ^O^ :@
pi_112186525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef LaLouchi het volgende:
Hey billie, het lijstje in je op word al langer he? Of had je al die spullen al?
Wat nu in de openingspost staat zijn de spullen die ik al had, enkele dingen heb ik van buren of marktplaats gekregen maar als ik de aanbiedingen hier op fok tegenkom werkt best hartverwarmend :@
pi_112186590
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben bereid 1x te komen rijden met spullen, ik heb geen grote auto,ook geen aanhanger, dus meer dan mijn aangeboden spullen en de stoel van zwartedoos gaat er niet passen helaas. Geef maar aan of je fotos wil zien of waar je in geinteresseerd bent, maken we een afspraak en kom ik het je brengen, gewoon, omdat t kan ;)
Ik ga je weer even pmmen! :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:51:10 #210
131066 scrub_nurse
pi_112186629
dat normale bed,ligt daar je lluchtkussen op of hoe moet ik dat zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')