Dat trek ik zelfs nu even niet, heftige dag gehad dus ik lees het allemaal morgen wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, opschieten TS, om 12 uur lig ik er in.
Dat zal ook geen probleem zijn denk ik. Ik ben nogal ongeduldig, daarom wil ik het wetenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat trek ik zelfs nu even niet, heftige dag gehad dus ik lees het allemaal morgen wel.
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar als je hiermee echt geholpen wordt is dat alleen maar mooi. Is het een lening ofzo? En is deze financiele steun onvoorwaardelijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef billie1985 het volgende:
Okee mensen, ben ik weer! Of beter gezegd, nog steeds. Ik kreeg namelijk eerder vanavond van een user hier (zal zn naam nog even niet noemen, dat komt wel) een priveberichtje. Een heel positief berichtje, want, hij bood me aan om te helpen. Financieel. Omdat ik het niet kon geloven, vroeg ik of hij het meende. Hij wil me namelijk een (nog niet te noemen) geldbedrag overmaken. Omdat ik zei dat het misschien beter uitkwam om het contant te overhandigen (ivm extra inkomsten -> sociale dienst) leek het me beter als we ergens zouden afspreken. We hadden dus al een punt afgesproken en ik zou iemand proberen te regelen om te rijden. Uiteindelijk iemand bereid gevonden die ik al dik een half jaar niet meer gezien heb, dus ik ging mn huis vast afsluiten omdat diegene direct hiernaartoe zou komen.
Half uur later ongeveer, toen ik nog steeds niemand zag (afstand is 10 min met de auto) besloot ik te bellen naar mn "vervoerder". Die zat nog steeds thuis. "Ja ik kan je niet helpen man" kreeg ik te horen. "WTF?" dacht ik, laat me dan ook niet in de waan dat je me helpt! Anyway, ik die user gebeld en verteld dat het wat later kon zijn maar dat ik mn best deed om er aan te komen. Dat was goed zei die. Heb iedereen uit mn telefoonlijst gebeld (inclusief verhuisde buren van mn vorige huis) en OF ze hadden een drankje op, OF ze waren zelf al weg, bla bla bla
Nu heb ik hem op whatsapp toegevoegd en spreken we morgen af, als hij klaar is met werken.
Klein beetje anticlimax, maar als alles rond is vertel ik meer details als de user het daar mee eens is. (vind wel dat die jongen de eer verdiend heeft, laten we het daar voorlopig maar op houden)
Nee het is geen lening. Het geld komt van een jongen die in eenzelfde situatie gezeten heeft, en dus weet hoe het is. Hij had het anders over gemaakt naar een goed doel, maar aangezien deze situatie hem persoonlijk raakte was er van hem uit de behoefte om me financieel te steunen. En dat vind ik echt top, had zoiets ook helemaal niet verwacht toen ik het topic opendequote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar als je hiermee echt geholpen wordt is dat alleen maar mooi. Is het een lening ofzo? En is deze financiele steun onvoorwaardelijk?
Dat is goed nieuws, ben ook erg blij voor je. FHF is een geweldig ietsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nee het is geen lening. Het geld komt van een jongen die in eenzelfde situatie gezeten heeft, en dus weet hoe het is. Hij had het anders over gemaakt naar een goed doel, maar aangezien deze situatie hem persoonlijk raakte was er van hem uit de behoefte om me financieel te steunen. En dat vind ik echt top, had zoiets ook helemaal niet verwacht toen ik het topic opende
Echt een mooi gebaar van je.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Om het maar even duidelijk te maken, het geld komt van mij.
Ik kan het geld missen, en ik maak er liever iemand blij mee.
Mag ik dit even benadrukken, aangezien dit echt een fan-tas-tisch gebaar is! Deze jongen verdient in elk geval mijn (en ik verwacht ook jullie) respect.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Mijn respect heeft ie. Echt een mooi gebaar naar iemand die diep in de shit zit, om het maar even oneerbiedig te formuleren.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mag ik dit even benadrukken, aangezien dit echt een fan-tas-tisch gebaar is! Deze jongen verdient in elk geval mijn (en ik verwacht ook jullie) respect.
Iig beter dan aan een goed doel geven. Nu weet je tenminste waar het terecht komt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
precies, het zou mooi zijn als je hiervan je eerste echte boodschappen zou kunnen doen ofzo zodat de schenker ook weet dat het goed besteed is. of hebben jullie het hier van te voren over gehad?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:34 schreef Muffle het volgende:
Billie,
Alsjeblieft investeer dit in dingen als fornuis/koelkast.
Dingen waardoor je uitgaven minder worden.
Ik zie en spreek de schenker morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:54 schreef lesley het volgende:
[..]
precies, het zou mooi zijn als je hiervan je eerste echte boodschappen zou kunnen doen ofzo zodat de schenker ook weet dat het goed besteed is. of hebben jullie het hier van te voren over gehad?
mooi gebaar maar ik denk dat je beter van dat geld wat voor m kunt kopen...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Wat lief van jequote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Mooi en lief gebaar SLBMG!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Precies, die kan ondertussen ook weer een beeje lachen. Hier gaat het ook lukken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Daniel1976 het volgende:
gezien het -ingrid- topic zou dit aardig moeten kunnen lukken toch?!
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, ben ook erg blij voor je. FHF is een geweldig iets
Sommige in het FHF zijn echt gestoord.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Doen idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het voor jou lastig te overzien en is er hulp bij nodig: roep het hier. Want ook dat is FHF: mensen zijn best bereid om samen met jou te kijken wat je nodig hebt, wat er aangeboden wordt en hoe dit bij elkaar te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |