abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2012 @ 22:33:10 #151
244933 trovey
Nachtoele
pi_112146212
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef cvboer het volgende:

[..]

Precies, opschieten TS, om 12 uur lig ik er in.
Dat trek ik zelfs nu even niet, heftige dag gehad dus ik lees het allemaal morgen wel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 28 mei 2012 @ 22:57:23 #152
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_112147640
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat trek ik zelfs nu even niet, heftige dag gehad dus ik lees het allemaal morgen wel. :P
Dat zal ook geen probleem zijn denk ik. Ik ben nogal ongeduldig, daarom wil ik het weten :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_112148580
Ik heb misschien een koelkast voor je. Tafelhoogte. 't is wel een inbouw-model zonder vriesvak, maar vrijstaand is 'ie ook goed te gebruiken.

Ik zit zelf op Tholen, even kijken of ik het ding op een of andere manier naar je toe krijg. Vervoer is geen probleem, alleen tijd. A.s. donderdag op z'n vroegst.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_112149014
Okee mensen, ben ik weer! Of beter gezegd, nog steeds. Ik kreeg namelijk eerder vanavond van een user hier (zal zn naam nog even niet noemen, dat komt wel :) ) een priveberichtje. Een heel positief berichtje, want, hij bood me aan om te helpen. Financieel. Omdat ik het niet kon geloven, vroeg ik of hij het meende. Hij wil me namelijk een (nog niet te noemen) geldbedrag overmaken. Omdat ik zei dat het misschien beter uitkwam om het contant te overhandigen (ivm extra inkomsten -> sociale dienst) leek het me beter als we ergens zouden afspreken. We hadden dus al een punt afgesproken en ik zou iemand proberen te regelen om te rijden. Uiteindelijk iemand bereid gevonden die ik al dik een half jaar niet meer gezien heb, dus ik ging mn huis vast afsluiten omdat diegene direct hiernaartoe zou komen.

Half uur later ongeveer, toen ik nog steeds niemand zag (afstand is 10 min met de auto) besloot ik te bellen naar mn "vervoerder". Die zat nog steeds thuis. "Ja ik kan je niet helpen man" kreeg ik te horen. "WTF?" dacht ik, laat me dan ook niet in de waan dat je me helpt! Anyway, ik die user gebeld en verteld dat het wat later kon zijn maar dat ik mn best deed om er aan te komen. Dat was goed zei die. Heb iedereen uit mn telefoonlijst gebeld (inclusief verhuisde buren van mn vorige huis) en OF ze hadden een drankje op, OF ze waren zelf al weg, bla bla bla :(

Nu heb ik hem op whatsapp toegevoegd en spreken we morgen af, als hij klaar is met werken.
Klein beetje anticlimax, maar als alles rond is vertel ik meer details als de user het daar mee eens is. (vind wel dat die jongen de eer verdiend heeft, laten we het daar voorlopig maar op houden) :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_112149681
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef billie1985 het volgende:
Okee mensen, ben ik weer! Of beter gezegd, nog steeds. Ik kreeg namelijk eerder vanavond van een user hier (zal zn naam nog even niet noemen, dat komt wel :) ) een priveberichtje. Een heel positief berichtje, want, hij bood me aan om te helpen. Financieel. Omdat ik het niet kon geloven, vroeg ik of hij het meende. Hij wil me namelijk een (nog niet te noemen) geldbedrag overmaken. Omdat ik zei dat het misschien beter uitkwam om het contant te overhandigen (ivm extra inkomsten -> sociale dienst) leek het me beter als we ergens zouden afspreken. We hadden dus al een punt afgesproken en ik zou iemand proberen te regelen om te rijden. Uiteindelijk iemand bereid gevonden die ik al dik een half jaar niet meer gezien heb, dus ik ging mn huis vast afsluiten omdat diegene direct hiernaartoe zou komen.

Half uur later ongeveer, toen ik nog steeds niemand zag (afstand is 10 min met de auto) besloot ik te bellen naar mn "vervoerder". Die zat nog steeds thuis. "Ja ik kan je niet helpen man" kreeg ik te horen. "WTF?" dacht ik, laat me dan ook niet in de waan dat je me helpt! Anyway, ik die user gebeld en verteld dat het wat later kon zijn maar dat ik mn best deed om er aan te komen. Dat was goed zei die. Heb iedereen uit mn telefoonlijst gebeld (inclusief verhuisde buren van mn vorige huis) en OF ze hadden een drankje op, OF ze waren zelf al weg, bla bla bla :(

Nu heb ik hem op whatsapp toegevoegd en spreken we morgen af, als hij klaar is met werken.
Klein beetje anticlimax, maar als alles rond is vertel ik meer details als de user het daar mee eens is. (vind wel dat die jongen de eer verdiend heeft, laten we het daar voorlopig maar op houden) :)
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar als je hiermee echt geholpen wordt is dat alleen maar mooi. Is het een lening ofzo? En is deze financiele steun onvoorwaardelijk?
pi_112150053
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar als je hiermee echt geholpen wordt is dat alleen maar mooi. Is het een lening ofzo? En is deze financiele steun onvoorwaardelijk?
Nee het is geen lening. Het geld komt van een jongen die in eenzelfde situatie gezeten heeft, en dus weet hoe het is. Hij had het anders over gemaakt naar een goed doel, maar aangezien deze situatie hem persoonlijk raakte was er van hem uit de behoefte om me financieel te steunen. En dat vind ik echt top, had zoiets ook helemaal niet verwacht toen ik het topic opende :@
  maandag 28 mei 2012 @ 23:32:12 #157
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_112150197
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Nee het is geen lening. Het geld komt van een jongen die in eenzelfde situatie gezeten heeft, en dus weet hoe het is. Hij had het anders over gemaakt naar een goed doel, maar aangezien deze situatie hem persoonlijk raakte was er van hem uit de behoefte om me financieel te steunen. En dat vind ik echt top, had zoiets ook helemaal niet verwacht toen ik het topic opende :@
Dat is goed nieuws, ben ook erg blij voor je. FHF is een geweldig iets :D
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_112150355
Om het maar even duidelijk te maken, het geld komt van mij.
Ik kan het geld missen, en ik maak er liever iemand blij mee.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:36:13 #159
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_112150496
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Echt een mooi gebaar van je.
pi_112150727
quote:
Mag ik dit even benadrukken, aangezien dit echt een fan-tas-tisch gebaar is! Deze jongen verdient in elk geval mijn (en ik verwacht ook jullie) respect. :)
  maandag 28 mei 2012 @ 23:41:34 #161
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_112150875
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Mag ik dit even benadrukken, aangezien dit echt een fan-tas-tisch gebaar is! Deze jongen verdient in elk geval mijn (en ik verwacht ook jullie) respect. :)
Mijn respect heeft ie. Echt een mooi gebaar naar iemand die diep in de shit zit, om het maar even oneerbiedig te formuleren.
pi_112151391
quote:
Iig beter dan aan een goed doel geven. Nu weet je tenminste waar het terecht komt.

Chapeau!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:34:12 #163
363305 Muffle
Mufflelicious
pi_112153142
Billie,

Alsjeblieft investeer dit in dingen als fornuis/koelkast.
Dingen waardoor je uitgaven minder worden.
pi_112153663
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:34 schreef Muffle het volgende:
Billie,

Alsjeblieft investeer dit in dingen als fornuis/koelkast.
Dingen waardoor je uitgaven minder worden.
precies, het zou mooi zijn als je hiervan je eerste echte boodschappen zou kunnen doen ofzo zodat de schenker ook weet dat het goed besteed is. of hebben jullie het hier van te voren over gehad?
pi_112153762
Ik heb nog een stofzuiger nodig :@
Nosce te ipsum.
pi_112153992
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:54 schreef lesley het volgende:

[..]

precies, het zou mooi zijn als je hiervan je eerste echte boodschappen zou kunnen doen ofzo zodat de schenker ook weet dat het goed besteed is. of hebben jullie het hier van te voren over gehad?
Ik zie en spreek de schenker morgen :)
pi_112156061
Ik vind het echt heel erg tof dat iemand dit doet, dat allereerst ^O^ Maar ergens vraag ik me toch een beetje af of je hier nou echt mee geholpen bent. Volgens mij zou je veel meer baat hebben bij het oplossen van je issues en iemand die je helpt om zélf je leven weer op de rit te krijgen. Door nu een smak geld te krijgen wordt de noodzaak om echt iets te doen en veranderen alleen maar minder en zit je straks, als het geld op is, alleen maar dieper in de ellende.

Ik bedoel, het geldprobleem is toch niet het probleem op zich, maar een gevolg van allerlei dingen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:30:45 #168
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_112156092
quote:
mooi gebaar maar ik denk dat je beter van dat geld wat voor m kunt kopen...
Een koelkast of iets dergelijks
Scratch
pi_112156328
quote:
Wat lief van je O+
In life, every ending is a new beginning..
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 10:56:06 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_112158957
Jammer Billie dat het andere topic gesloten is maar ik vind het fijn voor je dat je hier mooie aanbiedingen krijgt. Ik hoop dat je mede hierdoor een stukje gelukkig wordt :* en ik lees je updates met veel plezier, keep them posted :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_112159102
Ik heb nog wel een vierpits gasfornuis voor je over. die staat momenteel stof te vangen in de kast.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Boks-Chick dinsdag 29 mei 2012 @ 11:06:39 #172
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_112159293
quote:
:o! _O_
*stil is
lolwut
pi_112165268
quote:
Mooi en lief gebaar SLBMG!
Maar ik wil hierbij wel de kanttekening maken dat het in FHF pertinent niet de bedoeling is om geld te geven. Staat ook in de FAQ.
Posts die hierover gaan worden dan ook ge-edit. Een andere user zei het ook al: beter investeer je dat bedrag in huisraad/materialen etc. die TS nu nodig heeft en waarmee hij op termijn veel meer geld uitspaart (ik kan me heel moeilijk voorstellen dat thuisbezorgd.nl goedkoper is dan zelf eten klaarmaken, dus TS: koop in godesnaam een mooie tweedehands koelkast en/of fornuis ervan!)

@TS: een eenmalig geldbedrag helpt je niet uit de shit. Ik denk dat het goed is als je de diverse zaken die hier aangeboden worden eens voor jezelf op een rijtje zet en contact opneemt met de users.

Is het voor jou lastig te overzien en is er hulp bij nodig: roep het hier. Want ook dat is FHF: mensen zijn best bereid om samen met jou te kijken wat je nodig hebt, wat er aangeboden wordt en hoe dit bij elkaar te brengen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:37:26 #174
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_112165348
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Daniel1976 het volgende:
gezien het -ingrid- topic zou dit aardig moeten kunnen lukken toch?!
Precies, die kan ondertussen ook weer een beeje lachen. Hier gaat het ook lukken.

quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws, ben ook erg blij voor je. FHF is een geweldig iets :D
:Y
quote:
Sommige in het FHF zijn echt gestoord. :D _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]
Is het voor jou lastig te overzien en is er hulp bij nodig: roep het hier. Want ook dat is FHF: mensen zijn best bereid om samen met jou te kijken wat je nodig hebt, wat er aangeboden wordt en hoe dit bij elkaar te brengen. ^O^
Doen idd. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:43:20 #175
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112167987
Kan je een lijst maken van alle spullen die je nodig hebt? Een fauteuil heb ik nog voor je, moet wel een plaid overheen maar zit heerlijk
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')