ja ok.. standaard comments.. linkje van het goede doel nog effequote:
dan zijn de meeste mensen toch echt de sjaak. We leven in een zeer koos vriendloze wereldquote:Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat weet je pas wie er klaar voor je staan wanneer je echt problemen hebt
Bullshit, je moet niet je eigen visie projecten op de gehele wereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:18 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
dan zijn de meeste mensen toch echt de sjaak. We leven in een zeer koos vriendloze wereld
Helemaal mee eens! Vriendschap is ook wederzijdse interesse.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:29 schreef just_agirl het volgende:
Echte vriendschap is een band waarin je jezelf kan zijn bij elkaar, en je voelt dat de ander je accepteert en om je geeft om wie je bent en niet om je status of weet ik veel wat.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef Rave_NL het volgende:
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom.
Waarom zou je deze vraag willen stellen? De verwachting is de moeder aller teleurstellingen.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:15 schreef Onnoman het volgende:
Wat kan je op zijn minst van een persoon verwachten wil je deze beschouwen als vriend?
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb er 3 die mij om 3 uur nacht's kunnen bellen en die ik met vrijwel alles zal helpen. Omgekeerd exact hetzelfde. Dit weet ik omdat het van beiden kanten helaas al een keer nodig is geweest.
Dat zouden meer mensen eens moeten dan ja,.. Teveel mensen proberen iets volgens een ideaal-beeld te vormen (meer een vrouwending volgens mij). Maar vrienden zijn niet perfect verre vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:22 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Waarom zou je deze vraag willen stellen? De verwachting is de moeder aller teleurstellingen.
Je doet gewoon leuke dingen met mensen, en als ze iets doen (of laten) wat voor jou betreft wel/niet in een vriendschap thuis hoort, dan pas je je aan. Of je wijst ze de deur.
Ik heb een vriend waarvan ik zeker weet dat hij elke vrouw zou neuken, of het nou mijn vriendin was of niet. Heeft al mijn exen wel een keer gehad. Ik heb mijn verwachtingen rond deze persoon aangepast, maar is nog steeds een hele goede vriend van me.
Precies. Ik heb van die types die gewoon ouderwets een puinhoop maken van hun relatie, hun werk, of wat dan ook. Ik ben blij dat ze niet perfect zijn, want ik heb gratis kaartjes eersterang op dat toneelstuk dat ze opvoeren :-)quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vrienden zijn niet perfect, vrienden zijn er gewoon voor je.
Aldus Toon Hermans, al kan ik me hier ook goed in vinden.quote:vriend
je hebt iemand nodig
stil en oprecht
die als het erop aan komt
voor je bidt of voor je vecht
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas kun je zeggen:
'k heb een vriend
als je iemand hebt
die alles met je deelt
de tafel en het bed