abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112119839
Niemand wordt gepest? :') what the..

Anyway, ik was er ook bij die avond.
Ik vind dat ze het zelf heeft uitgelokt dat we haar achter hadden gelaten.
Zoals arachide al zei, er was nog een fokker verdwenen die we gezocht hadden, later kwam hij zelf terug lopen en liep hij met ons mee terug.

Zij had gewoon een halve fles vodka, een joint en weet ik veel wat voor shit allemaal op. Sowieso is dat op een meet met FOK!kers lekker onverstandig tenzij je de mensen goed kent. ( zij was de enige onbekende in de groep, de rest kent elkaar al een halfjaar of langer)

Toen ze eenmaal goed dronken was begon ze met zomaar mensen uitschelden voor hoer, en iemand vond het leuk om haar even op de kont te slaan voor de grap, oke sommige mensen vinden dat niet leuk, maar om iemand z'n armen te gaan open krabben daarvoor.. dan ben je niet goed. Ze heeft ook de hele avond staan schreeuwen, huilen en zeuren over alles en iedereen, en het werd op den duur gewoon grappig. Ja wat moet je anders doen? mee gaan huilen? Dan zou ze onze hele avond verpesten.

Ook heeft ze steun gehad van andere FOK!kers, ze hebben een deken over haar gelegd, ze mocht op iemand z'n schouder leunen, we hebben meerdere malen geprobeerd met haar te praten en alles.

Toen we eenmaal weg gingen, wat niet snel ging ( we namen onze tijd om de spullen bij elkaar te rapen etc. ) was ze al helemaal wakker en bij bewust zijn. Ik weet niet waar ze was, maar toen wij het park uitliepen was ze er ineens niet meer. Wij hebben nog een tijdje gestaan en gewacht, en we praten en lachten ook hard op ( we waren dus niet stil ). Ook stonden we op 100 meter afstand van waar het kampvuur was.

We zijn na 10 min maar gaan lopen.

Ze heeft het zelf uitgelokt dat we het zat waren op voor haar te zorgen, en niemand kwam op het idee op dat moment op de politie te bellen omdat iedereen wel drank op had.
pi_112119841
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, echt verstandig, met zijn allen op een heuvel in een park dronken en stoned zitten zonder dat er iemand in staat is eventueel hulp in te schakelen. Er was nu gezeik met haar, maar er had van alles kunnen gebeuren.
Slaat nergens op, waarom zouden mensen zich in moeten houden?

Heel de groep kent elkaar goed genoeg om dronken en stoned te worden. Ok zij was nieuw... Ze was snel dronken, lag snel te slapen.... Geen last van har gehad, totdat ze wakker werd.

En ja eerst voelde ik me schuldig, totdat ik de topics doorlas. Ze verzon van alles bij elkaar en daar hou ik niet van. Dat is de reden waarom ik me nu ook niet meer schuldig voel :)
pi_112119857
Wat voor park is dat eigenlijk, waar ze is achtergebleven? Ligt daar op elke bank een junk of is het het netste park van Nederland?
pi_112119878
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:03 schreef Sloggi het volgende:
Wat voor park is dat eigenlijk, waar ze is achtergebleven? Ligt daar op elke bank een junk of is het het netste park van Nederland?
oeh ik weet.
zuiderpark rotterdam dacht ik. stats over aantallen junks weet ik niet
seduco sum.en ben erg stout
pi_112119930
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap dat er geen land met haar te bezeilen was. Ik snap niet waarom jullie het nog zo lang met haar hebben volgehouden. Had ze niet al veel eerder een schop richting metro moeten krijgen? Je pikt dat gescheld en gekrab toch niet?
Ow dat hadden we graag willen doen, toen ik gaar hyper zag doen toen ze de metro uitstapte, had ze van mij gelijk de metro weer in mogen gaan... Maar helaas...
  maandag 28 mei 2012 @ 12:06:34 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112119958
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is een hartstikke duidelijk antwoord, als je denkt dat ik namen en rugnummers ga geven dan heb je het mis.
Ik hoef geen namen hoor, ik weet prima over wie je het hebt.
Alleen:

V: Waarom wordt er gepest?
A: Vanwege een aantal users die hun kliekje verdedigen.

A: Klachten via DM over pesterijen en weer die tinychat.

A: Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Zijn geen antwoorden.

Dat van de tinychat geef ik je helemaal gelijk in. Moet verder losstaan van FOK! en niet in het topic zitten of besproken worden.

Het pesten in het topic echter, is iets anders. Het is niet zo dat er "kliekjes" zijn die bepalen wie er wel en wie er niet aardig zijn en vervolgens mensen weg gaan pesten. Het is niet zo dat mensen stelselmatig genegeerd worden, of propjes naar geschoten worden, of in elkaar geslagen worden.

Wat er echter wel gebeurt, is dat users na langere tijd vervelend posten (ik zal hier ook maar geen namen en rugnummers noemen dan) minder goed in de groep liggen.
Dit vervelend posten kan zijn het constante zeiken over andere users, het maar blijven oprakelen van oude koeien en vervolgens anderen daarvan de schuld te geven, het agressief benaderen van iedereen, het mensen blijven lastig vallen via DM/PM, etc.

Dit zijn niet dingen die van de een op het andere moment gebeuren. Na verloop van tijd worden andere users deze vervelende users echter wel zat en volgt er grover taalgebruik (onder andere). En dit wordt dan gerapporteerd en worden de uitgelokte users op de vingers getikt.
Nou is dit niet in alle gevallen onterecht, maar de echte uitlokkers kunnen gewoon rustig hun gang gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112120016
Maar is het topic nou dicht vanwege de meet of vanwege het 'pesten' ?
pi_112120026
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alleen:

A: Lees voorgaande FB-topics er ook maar eens op na, blijkbaar kan er na duizend waarschuwingen nog niet normaal met elkaar worden omgegaan.

Zijn geen antwoorden.

Dat van de tinychat geef ik je helemaal gelijk in. Moet verder losstaan van FOK! en niet in het topic zitten of besproken worden.

Het pesten in het topic echter, is iets anders. Het is niet zo dat er "kliekjes" zijn die bepalen wie er wel en wie er niet aardig zijn en vervolgens mensen weg gaan pesten. Het is niet zo dat mensen stelselmatig genegeerd worden, of propjes naar geschoten worden, of in elkaar geslagen worden.

Wat er echter wel gebeurt, is dat users na langere tijd vervelend posten (ik zal hier ook maar geen namen en rugnummers noemen dan) minder goed in de groep liggen.
Dit vervelend posten kan zijn het constante zeiken over andere users, het maar blijven oprakelen van oude koeien en vervolgens anderen daarvan de schuld te geven, het agressief benaderen van iedereen, het mensen blijven lastig vallen via DM/PM, etc.

Dit zijn niet dingen die van de een op het andere moment gebeuren. Na verloop van tijd worden andere users deze vervelende users echter wel zat en volgt er grover taalgebruik (onder andere). En dit wordt dan gerapporteerd en worden de uitgelokte users op de vingers getikt.
Nou is dit niet in alle gevallen onterecht, maar de echte uitlokkers kunnen gewoon rustig hun gang gaan.
Er wordt NIET gepest.

Pesten is het kleineren van een persoon zonder dat er aanleiding voor is.

quote:
Pesten is het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden
Wij zaten duidelijk niet te pesten.
pi_112120031
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is het topic nou dicht vanwege de meet of vanwege het 'pesten' ?
Ik kreeg als antwoord 'Kun je lezen?'. Dus geen idee wat kruk nou allemaal wil :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112120037
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:03 schreef Sloggi het volgende:
Zuiderpark Rotterdam. Ik heb geen junk gezien gelukkig en ben ook alleen met huppel gaan schommelen. Ik voelde me op zich wel veilig :P
  maandag 28 mei 2012 @ 12:08:56 #112
364404 arachide.
mamachide
pi_112120039
20:30 Rotterdam CS
De mensen verzamelen zich, gezellige sfeer, veel oude bekenden, meer een vriendengroep dan een meet. Als laatste komt SO aan, we moeten meteen gaan zodat zij kan gaan roken. Ze stelt zich amper voor en luistert constant muziek.

We pakken de metro en maken nog een tussenstop om een kratje bier op te halen. Hierbij moet SO weer meteen roken, ze lijkt een beetje van de wereld te zijn. Ze zegt al meteen dat ze eigenlijk wel dood wil.

We vervolgen onze route naar het Zuidplein. Op dat moment splitsen we in twee groepen. De ene groep gaat alvast naar het park, de andere groep gaat nog naar de nachtwinkel. Bij de nachtwinkel koopt SO een fles vodka. Zodra ze buiten staat, begint ze deze puur uit de fles te drinken. Ze praat alleen met twi, de rest beledigt ze soms even on the side als je haar aanspreekt. Tegen de tijd dat we terug zijn in het park, zegt ze dat ze het maar moet overleven. Het is op dat moment 21:30 en er is nog tijd zat om de metro te pakken en naar huis te gaan. Ik zeg dat tegen haar, maar dat wilt ze niet. Ze begint vervolgens over dat ze vast wel vrienden heeft en dat ze dit niet doet omdat ze niks beters te doen heeft en dat ze het leuk vond, maar wij bleken niet zo leuk te zijn, dus het werd maar overleven. Ze geeft weer aan dat ze dood wil.

Rond 22:00 Zuiderpark
SO draait voor zichzelf een jointje. Ze bied aan mensen aan maar de meeste zijn voorzien. Na een kleine aanvaring over dat ze voorzichtig moet doen met W., flipt ze voor de eerste keer. H, die zo ongeveer iedereen op de kont slaat, slaat haar op de kont. SO flipt en krabt de armen van H open. Ze flipt weer: we vinden haar vast raar want iedereen kijkt haar raar aan en niemand wil haar drank of jointje. Ze valt uiteindelijk in slaap. We leggen een dekentje over haar heen. Drie mensen helpen haar om niet helemaal bad te gaan.

We sprokkelen hout en maken een kampvuur. De sfeer zit er goed in.

1:00 Ze wordt weer wakker en sluit zich aan bij de rest. Ze begint te jammeren over van alles en nog wat. Ondertussen spreidt ze haar benen bij het kampvuur omdat ze dat zo lekker vindt. M begint tegen haar aan te praten dat het allemaal niet zo erg is, we doen allemaal ons best om haar een beetje op te vrolijken. In plaats daarvan valt ze nu mij aan. C staat nu aan de rand van de bult, SO loopt op hem af en probeert hem te zoenen, vervolgens sleurt ze hem de berg af. Ondertussen scheldt SO de helft nog even uit voor hoer.

2:00 Tijd om te gaan.
We willen gaan. We hebben het er een tijdje over, op dit moment is SO gewoon bij bewustzijn. Ze is iets stiller, maar ze weet zeker wel wat er gaande is. We lopen langzaam, lachen hard en helpen degene die moeten kotsen of blaren hebben.

3:11 de nachtbus op het zuidplein gemist

3: 30 taxi gebeld, geld gepind, taxi gepakt.

EDIT: Er kwam nog een stelletje voorbij, SO kon het niet laten om met de vrouw te flirten.
#TeamMiley
  maandag 28 mei 2012 @ 12:09:08 #113
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120045
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alleen:

Zijn geen antwoorden.

Hier ben ik het wel mee eens. Het verhaal zit inderdaad complexer in elkaar dan wat Crutch beweert.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112120048
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zuiderpark Rotterdam. Ik heb geen junk gezien gelukkig en ben ook alleen met huppel gaan schommelen. Ik voelde me op zich wel veilig :P
Er zaten zelf mensen te vissen aan de waterkant aan het einde van de heuvel.
pi_112120059
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Er wordt NIET gepest.

[..]

Dit ging over de slowchat, wat hij verteld over de slowchat klopt wel.
pi_112120073
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik kreeg als antwoord 'Kun je lezen?'. Dus geen idee wat kruk nou allemaal wil :')
Ja ik weet het niet meer :')

Nou ik ga mijn bikini aantrekken, als mensen nog wat willen weten, pm of DM me maar.

Ben er nu wel klaar mee eigenlijk...
pi_112120101
Ik lig ook niet altijd goed in de groep hoor maar ik heb nou niet het idee dat ik mensen lastigval in pm en sterker nog ben er vaak ook niet.

En een boel dingen zoals de tinychat enzo heb ik niet meegekregen en dat boeit me niet zo.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:11:35 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112120124
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Er wordt NIET gepest.

[..]

Ik ben niet op de meet geweest, maar ging over het topic.
pi_112120132
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit ging over de slowchat, wat hij verteld over de slowchat klopt wel.
Oh mijn fout. Dat heb ik niet meegekregen.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:12:38 #120
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112120155
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik lig ook niet altijd goed in de groep hoor maar ik heb nou niet het idee dat ik mensen lastigval in pm en sterker nog ben er vaak ook niet.

En een boel dingen zoals de tinychat enzo heb ik niet meegekregen en dat boeit me niet zo.
Jij wordt dan ook niet "gepest".
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:16:55 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120281
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Excuses aanbieden voor de hele situatie voel ik me niet schuldig over, zou wel rustig met der willen praten, dan zijn er van beide kanten punten waarop we fouten hebben gemaakt.

En Yvonne, er is wel geprobeerd om te zorgen dat ze niet meer zou drinken. Helaas ging de eerste kwart van de fles gewoon te snel om het door te kunnen hebben. De rest is omgevallen en der andere fles is over het vuur gegoten.

Verder is der voor der gezorgd, heeft ze water gekregen, heeft ze met der hoofd bij iemand op schoot gelegen. Uiteindelijk alleen met een dekentje, waarbij nog wel regelmatig even gecontroleerd werd. Toen ze weer bijkwam na een lange poos slapen werd er gepraat, op een redelijke en rustige manier vanaf onze kant, vooral kudo's voor monopoly wat dat betreft. Constant aanvallend vanaf haar kant, je kon niets goed zeggen of doen.

Net voordat we weggingen besloot ze mij nog uit te schelden, wat ze sowieso al de hele avond tegenover iedereen deed. We zijn niet kinderachtig bewust weggegaan zodat ze het niet door zou hebben, ik kan me eerlijk waar niet voorstellen dat ze het niet door heeft gehad. Ik dacht dat ze gewoon te koppig en te eigenwijs was en ons zat was.
Je laat geen mensen van je groep, hoe vervelend ook, achter in het Zuidpark om 3 uur 's nachts in Rotterdam.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:17:12 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120284
Het enige wat ik mij nog afvraag is of er niet een echte volwassene bij was. Eentje met wat meer op de teller dan net volwassen of erboven?
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:17:32 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120294
Was er überhaupt iemand nuchter, iemand die in geval van nood dingen kon regelen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_112120316
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige wat ik mij nog afvraag is of er niet een echte volwassene bij was. Eentje met wat meer op de teller dan net volwassen of erboven?
Ja, sowieso 6/7 mensen waren 20 jaar of ouder
pi_112120319
Goed, ik was er niet bij maar dit is wat ik er tot zover over te zeggen heb.

Met betrekking tot de meet hebben ze het naar mijn mening aardig gedaan. Ik had haar direct laten liggen indien ze zich zo zou gedragen. Nog best lief dat ze dan een dekentje en water en dergelijke voor haar regelen terwijl ze ze in principe gewoon aanvalt. Als iemand zo over de schreef gaat dan verdien je het gewoon om daar liggen gelaten te worden.

Met betrekking tot de pesterijen, ja er zijn wat mensen die elkaar niet zo goed liggen. Maar of er nu serieus echt gepest word? Er zijn een paar mensen die gewoon af en toe even een realitycheck nodig hebben. Neem als voorbeeld Kree die een heel topic lang over 1 onderwerp aan iemand doorvraagt. Als die hier dan gewoon mee doorgaat vind ik dat persoonlijk irritanter dan pesten maar goed daar word weer niet over gesproken. De slachtofferkaart blijft toch altijd wel een makkelijke om te spelen.

Tot slot met betrekking tot de TC, ik ben er niet altijd maar zou de rechten bij de wat serieuzere mensen kunnen leggen die er mee om weten te gaan (ik zeg niet dat dit nu niet het geval is want volgens mij valt het reuze mee).
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 12:19:24 #126
364404 arachide.
mamachide
pi_112120360
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef yvonne het volgende:
Was er überhaupt iemand nuchter, iemand die in geval van nood dingen kon regelen?
Nee niemand was nuchter.
#TeamMiley
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:19:26 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120365
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik was er ook bij, dus ik heb recht van spreken, zeker aangezien ze mij ook heeft toegetakeld. Ik heb geen goed woord over voor dat meisje. Zoals iedereen zo ongeveer zegt, hebben we haar geprobeerd te helpen. Ze begon al in het begin met ons afzeiken, daarna ging ze veeeeeels te ver, toen heeft ze iemands armen opengekrabt, toen heeft ze mijn armen omgedraaid. Het vel wat normaal bij je ellebogen zit, zat gewoon in de holtes van mijn arm. Toen heeft ze iemand proberen te zoenen en vervolgens van de heuvel afgesleurd, rennend. En daarna was ze helemaal bij, we hebben hardop gezegd dat we gingen, we waren zelf ook lam, dus zo snel ging het allemaal niet.. Ze had ons makkelijk achterna kunnen lopen. Al met al duurde het van de plek tot het zuidplein een uur om te lopen. Onderweg nog lopen kotsen en alles, we waren niet stil of stiekem.

Ze lult harde bullshit. Zij maakt ons zwart.
Wat een pathetisch groepje zijn jullie, echt.

maandag 28 mei 2012 @ 12:19:51 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112120372
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Verschillende onderwerpen, zoek de overeenkomsten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:20:33 #129
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120392
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja, sowieso 6/7 mensen waren 20 jaar of ouder
Dat is blijkbaar niet volwassen. Ik doel meer op een persoon ouder dan 20 jaar die weet wat verstandig is en wat niet en zichzelf niet laat beïnvloeden door een groep. Zie Yvonne erboven. Ik denk dat ze op hetzelfde doelt.
pi_112120399
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:19 schreef Re het volgende:
Er is een reeks en daarover zijn aardig wat klachten onze kant opgekomen over pesterijen en weet ik allemaal wat meer, er is een tiny chat kliekje wat hierop aangewezen schijnt te worden.

Er is een meet alwaar verschillende SCen binnen FOK! aan meedoen maar wordt via tiny chat geregeld?, en er wordt een iemand niet erg prettig (behandeld) en achtergelaten.

Er is geen kliekje in TC :') Waar dat toch telkens weer vandaan komt :') Gisteren zat half UDOWU er in, gezellig toch.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:21:10 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120413
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef arachide. het volgende:

[..]

Heerlijk, ik hoop dat ze wegblijft. Nare meid.
Ja, zo gaan we dit dus niet doen. Ga maar even nadenken.
Of niet.
Boeit me eik niet.

maandag 28 mei 2012 @ 12:22:11 #132
364404 arachide.
mamachide
pi_112120444
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, zo gaan we dit dus niet doen. Ga maar even nadenken.
Of niet.
Boeit me eik niet.
Ik wacht op haar verhaal. wat ik tot nu toe over ons heb gelezen, is gelogen. En ik geloof de rest ook niet.
#TeamMiley
pi_112120466
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Er is geen kliekje in TC :') Waar dat toch telkens weer vandaan komt :') Gisteren zat half UDOWU er in, gezellig toch.
Dit. In ONZ zijn er groepjes die elkaar best vaak zien. Zaterdagavond was dat groepje er ook en er waren ongeveer 3 mensen die nieuw waren, waaronder SO. De andere 2 deden gewoon normaal en leuk.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:23:28 #134
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112120486
-opzouten kneus-

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 28-05-2012 12:24:07 ]
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_112120495
bemoei je er niet mee.

[ Bericht 94% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:27:58 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 12:23:45 #136
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120502
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

"Kliekje" is inderdaad een te groot woord. Het is niet moeilijk om zelf op de TC te komen. Ik ben daar zelf ook een paar keer aanwezig geweest. Het enige wat wel zo is is dat sommigen elkaar beter kennen dan anderen.
Als het echt een kliekje was, dan was ik niet welkom.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112120509
quote:

Via tc de meet geregeld? Lijkt me sterk. :P
En het is altijd makkelijk om "een kliekje" aan te wijzen op gedrag dat enkel voortkomt uit actie-reactie.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:24:23 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120523
Onder de vlag van FOK!? FOK! nog ergens gegild, neergekladderd, hmm?

Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:24:43 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120536
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:23 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je valt geen mensen uit en scheld ze constant uit op een meet, kom dan gewoon niet :')
Was jij erbij?

pi_112120544
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan geen medelijden hebben met iemand die ik niet ken en mij vanaf minuut 1 loopt te beledigen.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:25:11 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112120560
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Via tc de meet geregeld? Lijkt me sterk. :P
En het is altijd makkelijk om "een kliekje" aan te wijzen op gedrag dat enkel voortkomt uit actie-reactie.
Via FOK! dan? Maar er is dus geen kliekje
pi_112120580
quote:

Deze meet is niet via de TC geregeld. Gewoon in het topic :)
  maandag 28 mei 2012 @ 12:25:59 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112120597
Yvonne, ik zag dat je op mij gereageerd had, ik kan je bericht niet quoten want mobiel. Je vroeg iets over pesterijen, ik heb niet het idee dat dit gebeurt, tenminste niet bewust. Het kan zijn dat users stevige kritiek opvatten als wegpesten.

Het klopt dat het er in het topic niet altijd even gemoedelijk aan toe gaat, dat er stevig gediscussieerd wordt en dat mensen persoonlijk worden aangevallen, maar dat kan imo ook niet anders als je voor de 3 miljoenste keer iets duidelijk wilt maken wat gewoon totaal niet opgepikt lijkt te worden, het hoort niet, maar hell we zijn allemaal mensen.

Ik post zelf nog niet lang in het topic, maar ik vind het tot nu toe erg leuk. Serieus geklets maar ook een hoop onzin. Ik voel me niet gepest of niet welkom of wat dan ook en ik heb ook niet het idee dat anderen bewust weggepest of genegeerd worden. Ook al zijn er users die werkelijk waar het bloed onder je nagels vandaan halen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112120600
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je laat geen mensen van je groep, hoe vervelend ook, achter in het Zuidpark om 3 uur 's nachts in Rotterdam.

Klopt, je drinkt ook geen kwart van een fles alcohol en gaat niet iedereen lopen uitkankeren en aanvallen.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:26:06 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120602
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Link.

pi_112120622
quote:

Je hebt het altijd over het tc-kliekje maar wie behoren daar volgens jou nou daadwerkelijk bij?
pi_112120626
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was jij erbij?
Hij was er niet bij maar hij haalt de woorden uit mijn mond.
pi_112120644
opbokken

[ Bericht 96% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:27:25 ]
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:27:08 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120661
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klopt, je drinkt ook geen kwart van een fles alcohol en gaat niet iedereen lopen uitkankeren en aanvallen.
En jullie waren gelukkig allemaal nuchter, hebben geen teringbende achtergelaten en hebben geen illegale vuurtjes gestookt ^O^

pi_112120671
Waarom stopt iedereen die er niet bij was gewoon niet met oordelen?
pi_112120687
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jullie waren gelukkig allemaal nuchter, hebben geen teringbende achtergelaten en hebben geen illegale vuurtjes gestookt ^O^
Daar jankt niemand om.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:27:34 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112120688
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

FOK! Meet dus
pi_112120692
nogmaals bemoei je er niet mee.

[ Bericht 95% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:28:22 ]
pi_112120705
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Snuf. het volgende:
iedereen heeft recht op een mening dude. zit de mening van de meerderheid je aan de verkeerde kant? :')
pi_112120728
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Re het volgende:

[..]

Ja, een kliekje dat volkomen los van het topic staat. wat mensen die in de buurt van Rotterdam wonen en wat mensen die we goed kende. De meet is begonnen in het topic, maar wegens te weinig animo gestopt. Maar last-minute toch in Rotterdam doorgegaan met veel meer andere mensen en toen mochten de mensen van de oorspronkelijke meet ook langskomen als ze dat zouden willen.
pi_112120742
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

iedereen heeft recht op een mening dude. zit de mening van de meerderheid je aan de verkeerde kant? :')
Iedereen heeft een mening ja. Maar je gaat geen dingen lullen die niet waar zijn en die niet gebeurd zijn.
Ze hallucineert gewoon.
pi_112120763
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Re het volgende:

[..]

Of er een TC kliekje is? Er zijn vaak dezelfde mensen, maar iedereen is welkom.
Als je er enkel komt om ruzie te zoeken of te trollen ben je minder welkom, maar dat is niet zo gek. :)
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:29:28 #158
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120775
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Snuf. het volgende:
Hier wil ik als buitenstaander best een antwoord opgeven. Het valt nogal op dat hier veel activiteit is. Dan blijkt dat er dus een meet is geweest waar van alles misgegaan is. Misschien is het juist, omdat wij er niet geweest zijn en erbij betrokken waren, het mogelijk is om de zaak te beoordelen aan hetgeen wij hier lezen. En het is mij een nogal apart verhaal, wie nu ook de waarheid mag spreken of niet.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:29:32 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112120781
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Daar jankt niemand om.
Je mist volledig het punt.

pi_112120802
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Link.
Heeft in de OP gestaan van AVNZMG. Paar topics terug.

De meet ging Niet door (utrecht) en op het laatste moment wel omdat Iemand het idee had om naar het park te gaan :)

Ik zit mobiel, geen idee welk topic :@
pi_112120809
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Re het volgende:

[..]

FOK! Meet dus
Jah, stond in de OP en is diverse malen besproken in het topic. Dus jah fokmeet.
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:30:21 #162
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_112120819
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar niet volwassen. Ik doel meer op een persoon ouder dan 20 jaar die weet wat verstandig is en wat niet en zichzelf niet laat beïnvloeden door een groep. Zie Yvonne erboven. Ik denk dat ze op hetzelfde doelt.
huppel en c_a zijn toch allebei rond de 30?

Ik vind het wel frappant dat het slachroffer in kwestie niet post, als enige.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_112120822
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat wij ons netjes hebben gedragen. Mijn grens was gewoon bereikt qua of ik nog voor iemand zou zorgen of niet. Beter, als voor de rest iedereen zich prima zou voelen had ik het misschien nog geprobeerd. Maar als ik andere kan helpen vind ik dat belangrijker, dan iemand die in mijn ogen alleen aandacht zocht.
pi_112120848
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat wij ons netjes hebben gedragen. Mijn grens was gewoon bereikt qua of ik nog voor iemand zou zorgen of niet. Beter, als voor de rest iedereen zich prima zou voelen had ik het misschien nog geprobeerd. Maar als ik andere kan helpen vind ik dat belangrijker, dan iemand die in mijn ogen alleen aandacht zocht.
nou uit de omschrijvingen zou ik haar toch wel als serieus labiel omschrijven hoor.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:31:33 #165
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120861
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef Re het volgende:

[..]

FOK! Meet dus
Inderdaad het was een Fok Meet. Als ik in de buurt woonde, dan was ik er waarschijnlijk ook heen geweest.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:32:29 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112120893
[SC Versieren makkelijk of niet?] #437 Bier in de zon!

Hier staat in de OP iets over de meet.
pi_112120897
Waar het bij mij op neer komt als ik zo zie heeft So wat issues, en is dat versterkt door drank waardoor ze schijnbaar raar en agressief reageerde. Kan gebeuren maar dat wil nog niet zeggen dat wat er gebeurde ze verdiende. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat niemand een hulplijn is gaan bellen en dat het zo gegaan is als gegaan is.
pi_112120961
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Jah, stond in de OP en is diverse malen besproken in het topic. Dus jah fokmeet.
Nee want de fokmeet ging niet meer door. Dat is op het laatste moment afgezegd.

Alleen besloten we 'als vrienden' toch samen af te spreken en de mensen die eigenlijk naar de meet zouden komen niet te weigeren :)
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:34:27 #169
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112120974
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

huppel en c_a zijn toch allebei boven de 30?

Ik heb geen idee wie er wel bij was of niet. Maar als die twee dus net zo dronken waren als de rest dan schiet je er niets mee op. Als je 30 bent mag ik hopen dat je een beetje weet te beperken. Ik krijg nu wel een beetje alsof niemand de ballen had op te treden. Kijk als je begin 20 bent dan kan je nog wel eens rare dingen doen, maar als je 30 bent, dien je toch beter te weten.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:34:48 #170
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112120991
Als je weet dat er zo'n persoon in de groep zit, dan weet je toch ook dat het niet verstandig is om drugs en alcohol te nuttigen bij een illegaal kampvuur? Had dan eerst de politie gebeld en daarna had je kunnen doen wat je wilde met de rest van de groep.
pi_112120994
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef Crutch het volgende:
De reden waarom ik het topic sloot, hebben jullie die meegekregen?

[..]

Het is niet alleen om het 'voorval' waardoor het topic nu dicht is.
Er wordt serieus gepest en getreiterd in de reeks.
Kan ik me een beetje in vinden, de sfeer in de reek is de afgelopen maanden in mijn ogen behoorlijk achteruit gegaan. Maar enkele dingen kloppen dan alsnog niet helemaal.

• De sfeer is al langere tijd slechter geworden. Waarom juist nu deze stap nemen? Wat probeer je daarmee te bereiken/op te lossen?
• Slechts enkele mensen veroorzaken deze slechte sfeer. Het lijkt me proportioneler en beter om die users op hun gedrag aan te spreken of te straffen. Dat had alleen misschien al in een eerder stadium moeten gebeuren en is ook wat laat. Maar een hele reeks dicht gooien waarin ook goede dingen gebeuren vanwege een klein groepje users is in mijn ogen net zoiets als een mug dood maken met een atoombom.

Het voorval tijdens die meet laat ik buiten beschouwing en hoe moet worden omgegaan met wat daar is gebeurd moet maar door de mods bekeken worden. Maar het lijkt me lastig om mensen voor iets wat min of meer redelijk spontaan in de echte wereld gebeurd is te straffen.

In mijn ogen heeft die meet weinig raakvlakken met de reeks omdat er meer mensen van buiten de reeks kwamen. (Edit: en het schijnbaar niet eens meer een meet was) De discussie over die meet leidt af van de discussie over waarom de reeks dicht zit. Naar mijn mening moeten beide discussies gevoerd worden.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:35:13 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121010
Nou ja, op FOK! komt ze ook over als iemand met issues waar geen redelijk woord uit te krijgen is, dus wat dat betreft geloof ik het meteen dat ze de hele avond onredelijk is geweest en al helemaal met een pleur vodka achter de kiezen.
pi_112121022
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Waar het bij mij op neer komt als ik zo zie heeft So wat issues, en is dat versterkt door drank waardoor ze schijnbaar raar en agressief reageerde. Kan gebeuren maar dat wil nog niet zeggen dat wat er gebeurde ze verdiende. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat niemand een hulplijn is gaan bellen en dat het zo gegaan is als gegaan is.
Toen we weg gingen was ze gewoon bij bewust zijn en ze kon makkelijk meelopen.
Al geef ik toe dat het wel een beetje dom was dat niet een van ons is teruggelopen de heuvel op.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:35:32 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121025
quote:

[..]

Ik zie wel meer mensen van die meet niet posten, dat is geen argument.

maandag 28 mei 2012 @ 12:35:35 #175
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112121028
Hallo :W

Ik betreur de gang van zaken mbt de meet. Ik vind niet dat je de groep van alles kan kwalijk nemen. Ja iemand achter laten is not done. Ben ik direct met iedereen eens. Daarentegen vind ik wel dat je als je 25 bent iets verantwoordelijker met drankgebruik moet omgaan.

Ik was ook blauw en besloot dus al vroeg dat ik beter richting een bed kon gaan.

Hoe dan ook, het is gebeurd, het is kut, het had anders moeten gaan en nu ga ik mijn wonden verzorgen!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112121071
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie er wel bij was of niet. Maar als die twee dus net zo dronken waren als de rest dan schiet je er niets mee op. Als je 30 bent mag ik hopen dat je een beetje weet te beperken.
Waarom zou ik minder drinken dan de rest? Omdat ik in de 30 ben, wat een onzin :')

Trouwens maakte ik me wel degelijk zorgen, bijvoorbeeld over watertornado die lam was en steeds kwijt was, ben met me aangeschoten kop gewoon gaan zoeken in dat donkere bos :')
  maandag 28 mei 2012 @ 12:36:51 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121084
Sowieso snap ik niet zo waarom iedereen hun straatje schoon wil proberen te vegen. Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat er fout is gehandeld? Daar zullen van alle soorten excuses voor zijn, en sommigen zijn valide. Al denk ik wel dat iedereen vanwege die defensieve houding wel weet dat het allemaal beter aangepakt had moeten worden. Dan kan direct het oordelen van de anderen stoppen. Het is namelijk gebeurd, en ondanks dat er iemand met een hele nare ervaring zit, zijn erger denkbare scenario's niet gebeurd.

Mensen die zijn uitgescholden en aangevallen mogen zich best wat argumenten aanmeten waarom ze vinden dat ze minder eager zijn geweest om iemand die duidelijk geen hulp wilde wél te helpen. Ik baal er zelf van dat ik niet in staat ben geweest om ofwel te helpen, ofwel uitgescholden te worden. Maar zonder voor iedereen te willen spreken denk ik wel dat iedereen zoveel fatsoen in zich heeft om toe te geven dat dingen zo niet horen te lopen.

Ik heb in elk geval m'n les wat mezelf betreft geleerd en ik vind het ontzettend jammer dat de modjes klaarblijkelijk een topic vol mensen die er vrijwel niets mee te maken hebben willen straffen, omdat er een dozijn vol users zijn die op een meet waar zij geen weet van hadden beter hadden kunnen handelen. Een meet die overigens wel in het AVNZMG topic is opgelet, maar waarbij je terug kan lezen dat Myraela rond 18.30 zei dat de meet niet door ging. De rest is niet op FOK!, en niet uit naam van FOK! opgezet via WhatsApp en ons-kent-ons contacten.

Nee yvonne, we hebben niet met een FOK!-vlag gezwaaid. We hebben hooguit tegen degene die niet op FOK! kwam gezegd dat we FOK!kers waren en dat hij maar een accountje aan moet maken. Is jouw straatje daarmee ook weer schoon?
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:30 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121115
quote:
Dat vind ik ook raar, maar wel begrijpelijk, ze waren zelf ook niet helemaal legaal bezig.

Het lijkt me een goed idee dat S_O haar kant van het verhaal eens post.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:54 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121133
quote:

[..]

Die heb ik gisteren telefonisch een half uur gesproken, en ze heeft daar de conclusie getrokken dat het voor haar situatie beter is om maar (even?) niet meer op FOK! te posten, omdat de handelswijze van de mensen haar is tegengevallen. Wat natuurlijk haar recht is.
pi_112121161
samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met haar en nog iemand anders op foto's welke overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.

zoiets.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:39:00 #181
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112121183
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef twi het volgende:
Sowieso snap ik niet zo waarom iedereen hun straatje schoon wil proberen te vegen. Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat er fout is gehandeld? Daar zullen van alle soorten excuses voor zijn, en sommigen zijn valide. Al denk ik wel dat iedereen vanwege die defensieve houding wel weet dat het allemaal beter aangepakt had moeten worden. Dan kan direct het oordelen van de anderen stoppen. Het is namelijk gebeurd, en ondanks dat er iemand met een hele nare ervaring zit, zijn erger denkbare scenario's niet gebeurd.

Mensen die zijn uitgescholden en aangevallen mogen zich best wat argumenten aanmeten waarom ze vinden dat ze minder eager zijn geweest om iemand die duidelijk geen hulp wilde wél te helpen. Ik baal er zelf van dat ik niet in staat ben geweest om ofwel te helpen, ofwel uitgescholden te worden. Maar zonder voor iedereen te willen spreken denk ik wel dat iedereen zoveel fatsoen in zich heeft om toe te geven dat dingen zo niet horen te lopen.

Ik heb in elk geval m'n les wat mezelf betreft geleerd en ik vind het ontzettend jammer dat de modjes klaarblijkelijk een topic vol mensen die er vrijwel niets mee te maken hebben willen straffen, omdat er een dozijn vol users zijn die op een meet waar zij geen weet van hadden beter hadden kunnen handelen. Een meet die overigens wel in het AVNZMG topic is opgelet, maar waarbij je terug kan lezen dat Myraela rond 18.30 zei dat de meet niet door ging. De rest is niet op FOK!, en niet uit naam van FOK! opgezet via WhatsApp en ons-kent-ons contacten.

Nee yvonne, we hebben niet met een FOK!-vlag gezwaaid. We hebben hooguit tegen degene die niet op FOK! kwam gezegd dat we FOK!kers waren en dat hij maar een accountje aan moet maken. Is jouw straatje daarmee ook weer schoon?
Ik heb het hem afgeraden :)

Het had inderdaad allemaal anders moeten gaan. Het is allemaal niet goed te praten.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:40:08 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121228
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie er wel bij was of niet. Maar als die twee dus net zo dronken waren als de rest dan schiet je er niets mee op. Als je 30 bent mag ik hopen dat je een beetje weet te beperken. Ik krijg nu wel een beetje alsof niemand de ballen had op te treden. Kijk als je begin 20 bent dan kan je nog wel eens rare dingen doen, maar als je 30 bent, dien je toch beter te weten.
Zoals ik het nu begrijp was er dus niemand met een beetje verstand en die nuchter bleef.

Ik wil niet zeggen dat wij op meets niet drinken, op hele grote meets drinken er idd een stel niet om de boel in de hand te houden en evt verzorging te verlenen, maar er zijn altijd users die ingrijpen, helpen, weetikveelwat als er iets mis dreigt te gaan.
En dat is hier niet gebeurd, hier is het stoer om teringzooi te trappen, zelf laveloos te zijn, lekker pochen op tc en fb hoe stoer ze wel niet zijn met d'r 16 jaar,
maar dit alles WEL als FOK!meet.
En ja, dan zullen we iets moeten gaan doen en daar zullen dan weer anderen de dupe van worden.

Dus even niks overhaasts, maar met elkaar, en dan bedoel ik crew en jullie, dit op zien te lossen, dat het opgelost moet worden is evident.

† In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 12:40:10 #183
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112121231
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waarom zou ik minder drinken dan de rest? Omdat ik in de 30 ben, wat een onzin :')

Trouwens maakte ik me wel degelijk zorgen, bijvoorbeeld over watertornado die lam was en steeds kwijt was, ben met me aangeschoten kop gewoon gaan zoeken in dat donkere bos :')
Meis als je op 30ste nog naar meets gaat waar je ruimschoots de oudste bent en je dan met de rest laveloos lam zuipt is het tijd voor een moment van reflectie.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:40:55 #184
375082 system_overload
take it nerd style
pi_112121254
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik snap dat ze onhandelbaar was, maar juist dan is het belangrijk dat iemand zijn verantwoordelijkheid over neemt, ze was misschien minder dronken dan jullie of iets dergelijks, maar duidelijk wel geestelijk de weg kwijt.
ik heb een blackout gehad dus ik was straalbezopen
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
  maandag 28 mei 2012 @ 12:41:27 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121277
Gebeurd is gebeurd. De meet stond los van FOK!, topic kan weer open. Ja O+?
pi_112121319
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zoals ik het nu begrijp was er dus niemand met een beetje verstand en die nuchter bleef.

Ik wil niet zeggen dat wij op meets niet drinken, op hele grote meets drinken er idd een stel niet om de boel in de hand te houden en evt verzorging te verlenen, maar er zijn altijd users die ingrijpen, helpen, weetikveelwat als er iets mis dreigt te gaan.
En dat is hier niet gebeurd, hier is het stoer om teringzooi te trappen, zelf laveloos te zijn, lekker pochen op tc en fb hoe stoer ze wel niet zijn met d'r 16 jaar,
En ja, dan zullen we iets moeten gaan doen en daar zullen dan weer anderen de dupe van worden.

Dus even niks overhaasts, maar met elkaar, en dan bedoel ik crew en jullie, dit op zien te lossen, dat het opgelost moet worden is evident.
amen!
  maandag 28 mei 2012 @ 12:43:05 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121325
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef system_overload het volgende:

[..]

En dat heb je zelf gedaan. Ondanks meerdere pogingen om je te helpen.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:43:13 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121334
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Toen we weg gingen was ze gewoon bij bewust zijn en ze kon makkelijk meelopen.
Al geef ik toe dat het wel een beetje dom was dat niet een van ons is teruggelopen de heuvel op.
Een beetje? :D

maandag 28 mei 2012 @ 12:43:39 #189
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112121353
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef system_overload het volgende:

[..]

Doe iets met het advies wat ik je gisteren gaf, zoek geestelijke hulp.

Klaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 28-05-2012 12:44:18 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:44:13 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121376
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef twi het volgende:

Je verhaal is valide, de sneer onnodig.

maandag 28 mei 2012 @ 12:44:15 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112121377
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een beetje? :D
Jezus yvonne, wat wil je nou? Ze geeft toch toe dat het dom was? Wacht je op de overtreffende trap dat het oerstom was en dat ze maar een brug op gaat zoeken, omdat ze het schuldgevoel niet meer aan kan?
pi_112121380
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sorry, wat? :')

En het was GEEN FOK!meet. Het is op het laatste moment afgeblazen als meet, en diegene die nog wouden komen waren welkom.
Het was nu een meet met mensen die elkaar buiten fok ook spreken.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:44:49 #193
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112121400
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef twi het volgende:

[..]

Jezus yvonne, wat wil je nou? Ze geeft toch toe dat het dom was? Wacht je op de overtreffende trap dat het oerstom was en dat ze maar een brug op gaat zoeken, omdat ze het schuldgevoel niet meer aan kan?
Ja
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:45:13 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121412
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met haar en nog iemand anders op foto's welke overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.

zoiets.
Dat zou helemaal te hufterig voor woorden zijn

pi_112121420
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Meis als je op 30ste nog naar meets gaat waar je ruimschoots de oudste bent en je dan met de rest laveloos lam zuipt is het tijd voor een moment van reflectie.
Jij gaat niet bepalen wat ik met mijn leven doe. Het was geen meet, die was afgezegd (Utrecht). We hebben als vrienden afgesproken in Rotterdam.

En met vrienden maak ik lol, drink ik en lach ik.

Jij bent gewoon een sensatiezoeker eb probeerd het vuurtje nog hoger op te steken. Dat doe je altijd en overal op fok.
Blijf gewoon lekker weg :')
pi_112121441
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

true story bro. je bent ook slecht ingelicht! kijk maar in mijn dm's. :7
pi_112121449
quote:
Dit inderdaad

blijkbaar heeft ze een soort bad trip gehad of zo
ik zou een vreemde die ik tegen kwam nog niet alleen laten in zo'n toestand maar oke

maar misschien moet ik mij er niet mee bemoeien want ik was er niet
ik kom echter wel af en toe in die reeks
maar wat mij betreft blijft ie dicht eigenlijk
er heerst daar een 'zure' spiraal

waar ik zelf aan mee doe omdat soms iemand het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en ik uit mijn slof schiet

misschien is het beter als de boel gewoon opbreekt en op andere plekken zijn draai weer vind op fok
als je elkaar dan 'wil blijven spreken' om het zo maar te zeggen komt dat vanzelf wel en je hebt ook nog dm
en als je elkaar dan niet wilt blijven spreken hoeft dit niet want fok is groot genoeg
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 28 mei 2012 @ 12:46:28 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112121471
quote:

[..]

Maar wel waar. Ik heb 'm ook gehad.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:46:33 #199
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112121475
quote:

[..]

redelijk onflatteuze foto's ja.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 12:46:43 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112121482
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

true story bro. je bent ook slecht ingelicht! kijk maar in mijn dm's. :7
Schat als ik dat zou kunnen had ik er nóg een dagtaak bij.

maandag 28 mei 2012 @ 12:46:55 #201
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112121487
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Sorry, wat? :')

En het was GEEN FOK!meet. Het is op het laatste moment afgeblazen als meet, en diegene die nog wouden komen waren welkom.
Het was nu een meet met mensen die elkaar buiten fok ook spreken.
Okee, dan was het uiteindelijk geen Fok Meet, maar het kon er net zo goed wel eentje kunnen zijn en dan was het waarschijnlijk net zo verlopen.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:46:59 #202
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112121489
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je verhaal is valide, de sneer onnodig.
ga maar terug naar ONZ

[ Bericht 5% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 12:47:51 ]
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')