Wat doen ze verkeerd?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
De slowchat is totaal verneukt door users Mr.Stylo en Dj_Day_V kan iemand hier wat aandoen zodat het weer het kwaliteits topic wordt van weleer ?
quote:
Elke enigzins diepgaande discussie is te moeilijk voor ze en gaan dan onmiddelijk over op baggeren.quote:
Er was niet echt sprake van een enigzins diepgaande discussie of van baggeren gisteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Elke enigzins diepgaande discussie is te moeilijk voor ze en gaan dan onmiddelijk over op baggeren.
Was een vrij algemene opmerking. Irriteer me er al langer aan. Helaas helemaal niets aan te doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was niet echt sprake van een enigzins diepgaande discussie of van baggeren gisteren.
Flikker op paulquote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Paul het volgende:
Halloooooooo
Dit is gewoon een nieuwsbericht over sport
Ajax loot tegen FC Utrecht in de KNVB beker
Volgens mij heb je zelf niet zo'n goed gevoel voor humor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:44 schreef The_Groove het volgende:
Netsplittter heeft totaal geen gevoel voor humor
als ik roep dat Tong ook wel is contractbreuk mag plegen
Ja joh, laat Netsplitter weer lekker z'n gang gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf niet zo'n goed gevoel voor humor.
Daar gaat het toch niet om? Natuurlijk was het een kutgrap, maar dat zijn alle grappen van Tong ook...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
Wat verwacht je nu precies dan? Kan die opmerking niet meer zien en niks terugzetten.
Vond alleen de grap zoals je hem hier vertelde niet leuk, maar je zal er ongetwijfeld bij geweest moeten zijn.
En terecht weggemod ook. Flikker op met je onzin joh.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Natuurlijk was het een kutgrap, maar dat zijn alle grappen van Tong ook...
Het gaat erom dat Netsplitter iets niet aanstaat en het dus maar gaat modden.
Je zou toch denken dat hij geleerd heeft van de vorige dolfijnen aanval?
Ja joh ga schelden idioot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht weggemod ook. Flikker op met je onzin joh.
Ik heb meer slotjes dan wie ook in VBL denk ik. Guitar mag me niet bijvoorbeeld. Vraag me niet waarom. Hoeveel bans heb jij ? Ik 11. Vorige maand nog 48 uur. Plus ik maak SOMS een baggertopic. 95 % van mijn topics zijn serieus. Ik was de allereerste op Fok! Die een topic over Messi opende.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:44 schreef The_Groove het volgende:
Klacht: Netsplittter heeft totaal geen gevoel voor humor. Waarom is Tong zo heilig? Als we een grapje maken in elk willenkeurig topic doet niemand daar moeilijk over maar als ik roep dat Tong ook wel is contractbreuk mag plegen komt de DolfijnenNS om ongetwijfeld z'n tong holmaatje redden.
Ik bedoel baggeren in een Tong topic what is not to like??
Dan was dit nog niet eens bagger maar een simpel grapje
Dus een Breaking news topic over het feit dat van Persie, de Engelse topscorer en speler van het jaar, weggaat bij Arsenal noem jij een kut-topic van mij ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:10 schreef The_Groove het volgende:
Mod's zijn er om tyfuszooi op te ruimen, dit was gewoon een stukje terug baggeren in een kut topic van Tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |