http://www.voetbalcentraa(...)tegen-ajax-ik-zeg-64quote:Erik Pieters verzorgde donderdag de loting voor de eerste en tweede ronde van de KNVB beker. Zo trok de linksback onder meer FC Utrecht- Ajax en Feyenoord - NEC.
'Ongelooflijk maar waar, de eerste keer beker loting voor mij werd 020 vs FC Utrecht en nu de 2e keer beker loting FC Utrecht vs 020', liet de voormalig Utrechter weten op Twitter. 'Ongelooflijk, ik zeg 6-4', verwees de mandekker naar de ontmoeting tussen beiden in het vorige seizoen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net zoals voorgaande wedstrijden zeker? Ja ajax-utrecht kreeg dat soort uitslagen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
Pieters
020
Klein kind
Wordt gewoon 0-2 of 0-3 of zo.
Doet ie ook alleen maar voor de PSV en Utreg achterban. Mindere spelers moeten het altijd hebben van die zogenaamde Ajax haat.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
Pieters
020
Klein kind
Wordt gewoon 0-2 of 0-3 of zo.
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Net zoals voorgaande wedstrijden zeker? Ja ajax-utrecht kreeg dat soort uitslagen ja.
Denken dat Ajax kan winnen van Utrechtquote:Op zondag 8 juli 2012 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Utrecht stelt geen zak voor komend seizoen.
alsof dat wat uitmaakt, t is ajax maar hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Utrecht stelt geen zak voor komend seizoen.
Idd het is Ajax maarquote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef okiokinl het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt, t is ajax maar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |