Ik wil echt iedereen wel helpen en dat heeft iedereen ook geprobeerd, maar het houdt een keer op. Als iemand je echt een paar uur lang loopt uit te schelden en te beledigen heb ik later toch wel zoiets van "zoek het zelf maar uit".quote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat wijf is zo labiel als wat man
Mag blij zijn dat ik er niet was want ik had haar echt aan het huilen gemaakt
erger danquote:
Wij tyfen dat soort mensen gewoon in een sloot of grachtquote:Op maandag 28 mei 2012 01:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil echt iedereen wel helpen en dat heeft iedereen ook geprobeerd, maar het houdt een keer op. Als iemand je echt een paar uur lang loopt uit te schelden en te beledigen heb ik later toch wel zoiets van "zoek het zelf maar uit".
Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
Maar dat kind schijnt suicidaal te zijn enzo
a) het is geen kindquote:Op maandag 28 mei 2012 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
Maar dat kind schijnt suicidaal te zijn enzo
Ze heeft meerdere keren gezegd die avond dat ze dood wilde ofzoquote:
Ze was constant aan het schreeuwen dat ze "voor altijd highschool" moest doen, dus ik neem aan dat ze op de middelbare school zit.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:13 schreef monkyyy het volgende:
Wat doet ze eigenlijk? Studeert ze, werkt ze?
Het was wel heel erg tof eigenlijk, op haar naquote:
Misschien moet ze voortaan maar op tijd haar medicatie slikkenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere keren gezegd die avond dat ze dood wilde ofzo
dat las ik ergens, dat ze schreeuwde dat ze dood wou ofzoiets, maargoed ik ga me hier ook verder niet mee bezighoudenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze was constant aan het schreeuwen dat ze "voor altijd highschool" moest doen, dus ik neem aan dat ze op de middelbare school zit.
Ja, zoiets? Ik weet het niet precies, ik probeerde maar niet teveel aandacht aan haar te schenken, had wel wat beters te doen.quote:
Geloof ik graag maar het lijkt me toch awkward.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het was wel heel erg tof eigenlijk, op haar na
Ja ach, DV was en en mijn maat Mono dus dan is het al snel goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geloof ik graag maar het lijkt me toch awkward.
Nicequote:Op maandag 28 mei 2012 01:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ach, DV was en en mijn maat Mono dus dan is het al snel goed.
Ik heb trouwens een sleutel van het huis van Monopoly
Je kunt wel gratis met de Fyra de laatste dagen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)deels-stilgelegd.ece
Ik heb geen OVquote:Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kunt wel gratis met de Fyra de laatste dagen.
Over 3 maandjes krijg ik mijn OV hoop ikquote:Op maandag 28 mei 2012 01:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik snap niet hoe ik heb kunnen leven zonder OV
Doe je nu examen?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Over 3 maandjes krijg ik mijn OV hoop ik
Nee vorig jaar maar dit jaar studeerde ik in het België dus had ik niks aan een OV en kreeg ik daardoor ipv een OV een vergoeding.quote:
Waarom blokkeer je hem niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
Er is dus zo'n user op FOK! die continue in mijn DM aan het huilen is. Net nog een bericht gekregen dat hij suïcidaal was of zo.
Gekke mensen hier op FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
Er is dus zo'n user op FOK! die continue in mijn DM aan het huilen is. Net nog een bericht gekregen dat hij suïcidaal was of zo.
Gewoon blokken.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
Als hij je nu DMt kan hij dat niet zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 01:36 schreef Dimens het volgende:
Jongen overlijdt na val van perron treinhttp://forum.fok.nl/fok/post_t
Hij woont daar in de buurt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zie die hande gewoonzo nep dit
Vraagt u maar.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
maar wat er allemaal waar en niet waar is
Verstandig. Zeer verstandig.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hoef dat allemaal niet te weten man. kut dat t gebeurd is maar daar laat ik het ook bij
Ik bedoel even wandelen door mijn woning.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik las zweetteef
[..]
Nu nog zo in je eentje
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik bedoel even wandelen door mijn woning.
Omdat ik iets moest pakken wat niet binnen handbereik was.quote:
hey negerquote:Op maandag 28 mei 2012 01:46 schreef twi het volgende:
Oh, en de meet was geplanned door AVNZMG SC van R&P, maar uiteindelijk zijn er meer mensen uit o.a. dit en het Radio 49 topic gekomen.
En hoi.
hai twiiiquote:Op maandag 28 mei 2012 01:46 schreef twi het volgende:
Oh, en de meet was geplanned door AVNZMG SC van R&P, maar uiteindelijk zijn er meer mensen uit o.a. dit en het Radio 49 topic gekomen.
En hoi.
Nee was om 22:00 voor het laatst.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als hij je nu DMt kan hij dat niet zijn
Een lekker colaatje?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ik iets moest pakken wat niet binnen handbereik was.
haar dildoquote:
Een glas melkquote:
ben je op je kleine piemeltje getrapt of zoquote:
Trustenquote:
slaap te veel rustenquote:
nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee niet?quote:
nee dat wil je nietquote:
doe maar op youtube is garpigquote:
was een garpje dat weet je toch ievonne ik ben toch altijd liefquote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |