Kut metro condoekoes ookquote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nietze heeft de conducteur alles moeten uitleggen
kaartjescontroleur dan. Mierenneukerquote:
Ik kon er wel van genieten, wat een gezeik van haar kantquote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef monkyyy het volgende:
Maar eigenlijk had ik ook de hele tijd zoiets van Who cares.
Hebben ze ook niet, je bent in de war met een tramquote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaartjescontroleur dan. Mierenneuker
de laatste tijd niet neequote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee joh, wij hebben toch niets verkeerds gedaan?
Ook gewoon controle hoor hier in Rotterdam.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, je bent in de war met een tram
Metro heeft toeganspoortjes
Ja, ze had beter gewoon even kunnen uitloggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik kon er wel van genieten, wat een gezeik van haar kant
Nog nooit gezien in een metroquote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook gewoon controle hoor hier in Rotterdam.
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ze had beter gewoon even kunnen uitloggen iets minder kunnen drinken.
Hier wel hoor. Altijd op Zuidplein als ik haast heb, gaan ze heel de kut metro stilzetten.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien in een metro
Ook niet in de periode voor de ov chip
Het gebeurt wel. Niet vaak, maar het gebeurt wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor die ov-chipkaart werd ingevoerd reisde ik altijd zwart toen ik met de metro ging in Amsterdamquote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. Kotsen op de grond van Rotterdam verdiend veel ernstigere vergelding.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
FOK!ster heeft teveel gedronken, gaat schreeuwen/ schelden, de rest van de groep heeft er genoeg van en laat haar achter. Nu claimt ze bestolen en aangerand te zijn. Om maar een korte samenvatting te geven
Dit dusquote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Voor die ov-chipkaart werd ingevoerd reisde ik altijd zwart toen ik met de metro ging
Poortjesquote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef monkyyy het volgende:
Hoe werkt dat daar met de metro, heb je daar poortjes? Of lui die je komen controleren net als bij treinen?
Ik mag hopen dat ze aangifte gedaan heeft dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat laatste is sterk in twijfel te trekken
Daar kun je gewoon overheen springen lijkt me.quote:
ze filmen wel hequote:Op maandag 28 mei 2012 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon overheen springen lijkt me.
Neequote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze aangifte gedaan heeft dan?
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ucteur&noreplyfrom=0quote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, je bent in de war met een tram
Metro heeft toeganspoortjes
Hoe oud was ze?quote:
Oh.quote:
Zucht, en welke stad moest ze naartoe terug?quote:
Ze had het er wel over in het topic. Geen idee of ze het gedaan heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze aangifte gedaan heeft dan?
Delftquote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zucht, en welke stad moest ze naartoe terug?
Plus verantwoordelijk voor eigen daden. Wat was het voor meet eik?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
25 volgens mij, in ieder oud genoeg om te weten dat ze niet zoveel moet drinken.
Oh, dat had ze kunnen lopen bij wijze van spreken.quote:
Zeg ikquote:
De poortjes zijn 2 meter hoog trouwens.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon overheen springen lijkt me.
R&P meetquote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plus verantwoordelijk voor eigen daden. Wat was het voor meet eik?
R&P SC meet volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik dacht eigenlijk dat het UDOWU was ofzo, maar ik kreeg zaterdag pas te horen dat er iets was dus toen ging ik maar even langs met DV.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb de poortjes van de parijs metro in gedachten, die komen tot je middelquote:
dat deed ze al tochquote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat wijf is zo labiel als wat man
Mag blij zijn dat ik er niet was want ik had haar echt aan het huilen gemaakt
Hier zit je er ook wel eens tussen zo snel gaan die kut dingen dicht.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb de poortjes van de parijs metro in gedachten, die komen tot je middel
Ik die van londen, en daar kom je niet zo overheenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb de poortjes van de parijs metro in gedachten, die komen tot je middel
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat wijf is zo labiel als wat man
Mag blij zijn dat ik er niet was want ik had haar echt aan het huilen gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |