http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ucteur&noreplyfrom=0quote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, je bent in de war met een tram
Metro heeft toeganspoortjes
Hoe oud was ze?quote:
Oh.quote:
Zucht, en welke stad moest ze naartoe terug?quote:
Ze had het er wel over in het topic. Geen idee of ze het gedaan heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze aangifte gedaan heeft dan?
Delftquote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zucht, en welke stad moest ze naartoe terug?
Plus verantwoordelijk voor eigen daden. Wat was het voor meet eik?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
25 volgens mij, in ieder oud genoeg om te weten dat ze niet zoveel moet drinken.
Oh, dat had ze kunnen lopen bij wijze van spreken.quote:
Zeg ikquote:
De poortjes zijn 2 meter hoog trouwens.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon overheen springen lijkt me.
R&P meetquote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plus verantwoordelijk voor eigen daden. Wat was het voor meet eik?
R&P SC meet volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik dacht eigenlijk dat het UDOWU was ofzo, maar ik kreeg zaterdag pas te horen dat er iets was dus toen ging ik maar even langs met DV.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb de poortjes van de parijs metro in gedachten, die komen tot je middelquote:
dat deed ze al tochquote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat wijf is zo labiel als wat man
Mag blij zijn dat ik er niet was want ik had haar echt aan het huilen gemaakt
Hier zit je er ook wel eens tussen zo snel gaan die kut dingen dicht.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb de poortjes van de parijs metro in gedachten, die komen tot je middel
Ik die van londen, en daar kom je niet zo overheenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb de poortjes van de parijs metro in gedachten, die komen tot je middel
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat wijf is zo labiel als wat man
Mag blij zijn dat ik er niet was want ik had haar echt aan het huilen gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |