Kut metro condoekoes ookquote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nietze heeft de conducteur alles moeten uitleggen
kaartjescontroleur dan. Mierenneukerquote:
Ik kon er wel van genieten, wat een gezeik van haar kantquote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef monkyyy het volgende:
Maar eigenlijk had ik ook de hele tijd zoiets van Who cares.
Hebben ze ook niet, je bent in de war met een tramquote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaartjescontroleur dan. Mierenneuker
de laatste tijd niet neequote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee joh, wij hebben toch niets verkeerds gedaan?
Ook gewoon controle hoor hier in Rotterdam.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, je bent in de war met een tram
Metro heeft toeganspoortjes
Ja, ze had beter gewoon even kunnen uitloggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik kon er wel van genieten, wat een gezeik van haar kant
Nog nooit gezien in een metroquote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook gewoon controle hoor hier in Rotterdam.
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ze had beter gewoon even kunnen uitloggen iets minder kunnen drinken.
Hier wel hoor. Altijd op Zuidplein als ik haast heb, gaan ze heel de kut metro stilzetten.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien in een metro
Ook niet in de periode voor de ov chip
Het gebeurt wel. Niet vaak, maar het gebeurt wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor die ov-chipkaart werd ingevoerd reisde ik altijd zwart toen ik met de metro ging in Amsterdamquote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. Kotsen op de grond van Rotterdam verdiend veel ernstigere vergelding.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
FOK!ster heeft teveel gedronken, gaat schreeuwen/ schelden, de rest van de groep heeft er genoeg van en laat haar achter. Nu claimt ze bestolen en aangerand te zijn. Om maar een korte samenvatting te geven
Dit dusquote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Voor die ov-chipkaart werd ingevoerd reisde ik altijd zwart toen ik met de metro ging
Poortjesquote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef monkyyy het volgende:
Hoe werkt dat daar met de metro, heb je daar poortjes? Of lui die je komen controleren net als bij treinen?
Ik mag hopen dat ze aangifte gedaan heeft dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat laatste is sterk in twijfel te trekken
Daar kun je gewoon overheen springen lijkt me.quote:
ze filmen wel hequote:Op maandag 28 mei 2012 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon overheen springen lijkt me.
Neequote:Op maandag 28 mei 2012 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze aangifte gedaan heeft dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |