Dagelijks werpt er zich wel iemand voor de trein landelijk gezien. Helaas, erg genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:28 schreef Jellereppe het volgende:
Wat vinden er de laatste tijd veel zelfdodingen plaats op het traject Tilburg - Breda. Ik volg in Tilburg een opleiding maar het in een tijdsbestek van 3 a 4 maanden al zeker 3 keer voorgekomen dat iemand zich voor de trein werpt.
Absurd eigenlijk wel hoor.. Zoveel... 300 per jaar ofzo? 1500 zelfdodingen in totaal btw.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dagelijks werpt er zich wel iemand voor de trein landelijk gezien. Helaas, erg genoeg natuurlijk.
En dan nog de gevallen waarvan men het niet weet. Dus mensen die zich tegen een boom kapot rijden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk wel hoor.. Zoveel... 300 per jaar ofzo? 1500 zelfdodingen in totaal btw.
Pff, wat een aantallen. Dan ben je echt zo desperate als je tot zoiets over kunt gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dagelijks werpt er zich wel iemand voor de trein landelijk gezien. Helaas, erg genoeg natuurlijk.
Misschien heb ik wat overdreven, maar in 2011 waren het er circa 200. met dodelijke afloop. Dan tel ik de mislukte pogingen niet mee. Je weet helaas niet wat er in het hoofd van een ander speelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Pff, wat een aantallen. Dan ben je echt zo desperate als je tot zoiets over kunt gaan.
180 mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat overdreven, maar in 2011 waren het er circa 200. met dodelijke afloop. Dan tel ik de mislukte pogingen niet mee. Je weet helaas niet wat er in het hoofd van een ander speelt.
hoe oud was die danquote:Op maandag 28 mei 2012 02:09 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
En dan nog de gevallen waarvan men het niet weet. Dus mensen die zich tegen een boom kapot rijden bijvoorbeeld.
Vreselijk genoeg en ook nog zo'n jonge gozer.
CBS houdt die cijfers gewoon bij. In 2010 waren het er 182.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat overdreven, maar in 2011 waren het er circa 200. met dodelijke afloop. Dan tel ik de mislukte pogingen niet mee. Je weet helaas niet wat er in het hoofd van een ander speelt.
Let ook op de spectaculaire foto bij het bericht!!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef Woestijnvos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)al_van_perron__.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |