Is het zo'n luie donder dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Laysa het volgende:
Aan dk vragen of tie patat voor je wilt bakken![]()
* Laysa loopt de keuken in en zet frietpan aan
*zucht
Wie had er een bak negerpatatjes besteld met koude pindasaus?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Laysa het volgende:
Aan dk vragen of tie patat voor je wilt bakken![]()
* Laysa loopt de keuken in en zet frietpan aan
*zucht
Lekker ouderwets:) Ik doe het meestal via de ovenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het zo'n luie donder dan?
Ik ga patat bakken in olijfolieik heb geen frituurpan gewoon zo'n zwarte pan
met een schuimspaan
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké anders val ik van me graat ... effe de keuken in![]()
''sleep''
Heel ouderwets, maar wel lekker. Mijn dochter bakt ze ook op die manier, omdat een frituurpan toch een hele aanschaf is voor een studentquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker ouderwets:) Ik doe het meestal via de oven
Toppiejoppie.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef cafca het volgende:
Van mij mag het dit weer blijven, tot de kerst
Van mij ook, ik vind het heerlijk. Ok, 's nachts is het wel wat warm, maar dat weegt niet op tegen de geneugten van dit mooie weerquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef cafca het volgende:
Van mij mag het dit weer blijven, tot de kerst
So true.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef cafca het volgende:
Dan mag het voor jou gaan regenen Lienekien
Even wat anders, ik zit the Cure te kijken op Pinkpop (op TV) wat ziet die Robert Smith eruit zeg. Net een man van 50 die de Robert Smith zichzelf uit de jaren 80 nadoet. Beetje zielig
Och, het is ook meer een stukje jeugdsentiment.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit ook te kijken. Voor mij hoeft het niet.
Van mij mag het best wat koeler worden, maar zo extreem als in de loop van deze week is ook weer overdreven.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Deisyy het volgende:
Van mij ook, ik vind het heerlijk. Ok, 's nachts is het wel wat warm, maar dat weegt niet op tegen de geneugten van dit mooie weer![]()
En dat was Zaterdag.... Maar wel leuk om weer te horen iddquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef cafca het volgende:
Even wat anders, ik zit the Cure te kijken op Pinkpop (op TV) wat ziet die Robert Smith eruit zeg. Net een man van 50 die de Robert Smith uit de jaren 80 nadoet. Beetje zielig
Het is nu 1:40 en dat is wel om uit te houdenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik begrijp niet dat sommige mensen dit weer te warm vinden
Ja, maar overdag is het ook niet te warm. Het is dan gewoon lekker warm, niet extreem warm ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:40 schreef chufi het volgende:
Het is nu 1:40 en dat is wel om uit te houden
Waar woon je dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, maar overdag is het ook niet te warm. Het is dan gewoon lekker warm, niet extreem warm ofzo.
Gewoon in Nederland.quote:
OK Ja dan hangt het idd van af hoe en waar je je zon neemt ...quote:Op maandag 28 mei 2012 01:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland.
Wat zal het vandaag geweest zijn? 25 tot 27 graden hooguit? Nog lang niet boven de 30 in elk geval.
Ik begrijp je niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:01 schreef chufi het volgende:
OK Ja dan hangt het idd van af hoe en waar je je zon neemt ...
Als je ouder wordt heb je meer last van temperaturen boven de 25 graden, blijkbaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zo klopt ie.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:05 schreef golfer het volgende:
Als je ouder wordt heb je meer last van temperaturen boven de 25 graden, blijkbaar ga je meer zaniken en zeiken.
Ook weer kloppend gemaakt voor de baby.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zo klopt puber je nog steeds verder
Wat valt er nou niet aan te begrijpen dat niet iedereen warmte even prettig vindt?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De meest aangename temperatuur vind ik zo'n 21-22 graden, omdat ik een tuin op het westen heb kom ik 's middags niet eens in de tuin met de temperaturen van de afgelopen dagen, maar alles beter dan regen, denk ik dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Van mij mag het best wat koeler worden, maar zo extreem als in de loop van deze week is ook weer overdreven.
Wij wilden vrijdag met kinderen en kleinkind naar Duinrel gaan, maar de verwachtingen zijn 70% kans op regen en een graad of 13.
Dat komt er weer aan zo te zien later in de weekquote:Op maandag 28 mei 2012 08:56 schreef Lienekien het volgende:
De hele dag regen vind ik ook niks, hoor.
Omdat het helemaal niet zo overdreven warm ís. Gewoon lekker aangenaam warm. Nog lang niet boven de 30 graden.quote:Op maandag 28 mei 2012 08:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat valt er nou niet aan te begrijpen dat niet iedereen warmte even prettig vindt?
Ik heb er ook geen enkele moeite mee, helaas zijn dit soort temperaturen meestal van korte duurquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet zo overdreven warm ís. Gewoon lekker aangenaam warm. Nog lang niet boven de 30 graden.
Ja o.k., als je allerlei drukke dingen gaat doen in de zon met dikke kleren aan... Maar als je gewoon met luchtige kleding in de zon gaat zitten is er toch niet aan de hand? Ik zou er geen problemen mee hebben als het nog een paar graden warmer zou zijn.
Niet iedereen kan goed tegen warmte. Maar goed, als jij vindt dat ik me aanstel, prima. Dan vind je dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet zo overdreven warm ís. Gewoon lekker aangenaam warm. Nog lang niet boven de 30 graden.
Ja o.k., als je allerlei drukke dingen gaat doen in de zon met dikke kleren aan... Maar als je gewoon met luchtige kleding in de zon gaat zitten is er toch niet aan de hand? Ik zou er geen problemen mee hebben als het nog een paar graden warmer zou zijn.
Al kreeg ik er een kado dan hoef ik hem nog nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel ouderwets, maar wel lekker. Mijn dochter bakt ze ook op die manier, omdat een frituurpan toch een hele aanschaf is voor een student
Vanwege een verneukt auto immuunsysteem kan ik mijn neus niet eens buiten de deurquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Overmatigquote:Op maandag 28 mei 2012 10:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet jij veel, in ieder SC is er wel wat![]()
Het zal allemaal wel
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Overmatig-gebruik. Daar heb ik een bief mee.
Ik krijg de kriebels van dezequote:Op maandag 28 mei 2012 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het een enorm zeikerige smiley.
'Beef'. Ergens een probleem mee hebben. Ik begreep 'm eerst ook niet.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van deze![]()
serieusvin ik een kutsmiley
aha!quote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Beef'. Ergens een probleem mee hebben. Ik begreep 'm eerst ook niet.
Hij ken niet spellequote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Beef'. Ergens een probleem mee hebben. Ik begreep 'm eerst ook niet.
Hier staat het helemaal te lezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef sacha het volgende:
[..]
aha!
deze week geleerd: beef en hoverhand
Ja, rundvleessalade, kip/kerrie en eiersalade, 6 van die halve afbak stokbroodjes, satesaus, andere sausjes. Denk je dat ik genoeg zal hebben? hihiquote:
Ik denk dat FANN maar eens op zoek moet gaan naar een ander forum, mijn postquote:Op maandag 28 mei 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier staat het helemaal te lezen.
FANN moet maar niet kijken.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=beef
Ja, ik zag het. Maar ik snap het wel. Het ging er gisteren ook al zeer verhit aan toe en mods hebben duidelijk geen zin in commentaar van mensen die er verder helemaal buiten staan.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat FANN maar eens op zoek moet gaan naar een ander forum, mijn post
worden weggehaald waar ik bij sta![]()
sorry voor de smiley Lientje kan het even niet uitdrukken met een betere
ik herken je Uiquote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sorry voor de smiley Lientje kan het even niet uitdrukken met een betere
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:11 schreef Mickeys het volgende:
Zouden 1,3 kilo sate 4 speklapjes, 3 kippenbouten, 4 hamburgers en 4 tartaartjes voldoende zijn voor 5 mensen? Of zou ik de buren er bij uit kunnen nodigen?
Volgens mij meer dan genoegquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, rundvleessalade, kip/kerrie en eiersalade, 6 van die halve afbak stokbroodjes, satesaus, andere sausjes. Denk je dat ik genoeg zal hebben? hihi
ow en gewone sla en een komkommer
Vergeet ik dat ik ook nog kruidenboter en boursin en brie heb
Da's ook de bedoeling <insert smiley naar keuze>quote:Op maandag 28 mei 2012 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het een enorm zeikerige smiley.
Brie op de BBQ is ook lekker (wel in alufolie doenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, rundvleessalade, kip/kerrie en eiersalade, 6 van die halve afbak stokbroodjes, satesaus, andere sausjes. Denk je dat ik genoeg zal hebben? hihi
ow en gewone sla en een komkommer
Vergeet ik dat ik ook nog kruidenboter en boursin en brie heb
Alleen realiseert niet iedereen zich dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling <insert smiley naar keuze>
Ik denk het welquote:Op maandag 28 mei 2012 11:11 schreef Mickeys het volgende:
Zouden 1,3 kilo sate 4 speklapjes, 3 kippenbouten, 4 hamburgers en 4 tartaartjes voldoende zijn voor 5 mensen? Of zou ik de buren er bij uit kunnen nodigen?
Nee een muis, vandaag maar even achter het gasfornuis schoonmaken en een paar muizen vallen kopenquote:
Dankjequote:Op maandag 28 mei 2012 12:22 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ah, en waar één muis is... Succes.
Wat, waar, hoequote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
R&P-Feedback denk ik. Al bijna 3 topics lang een rel over iemand die in haar blote kont op een meeting was en een ander die op iedereens kont sloeg.quote:
In haar blote kont? Dan heb ik al die topics niet goed gevolgd!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
R&P-Feedback denk ik. Al bijna 3 topics lang een rel over iemand die in haar blote kont op een meeting was en een ander die op iedereens kont sloeg.
Nee, je bedoelt waarschijnlijk dat je de foto's niet gezien hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:23 schreef Lienekien het volgende:
In haar blote kont? Dan heb ik al die topics niet goed gevolgd!
Ik denk dat ik bedoel dat ik niet neuk met een mod.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, je bedoelt waarschijnlijk dat je de foto's niet gezien hebt.
Ik heb intussen al daar bijgelezen. Borderlinegevalletjes bij elkaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
R&P-Feedback denk ik. Al bijna 3 topics lang een rel over iemand die in haar blote kont op een meeting was en een ander die op iedereens kont sloeg.
Eh nee, die heb ik niet van hem gekregen. Anders zou ik hier niet eens gepost hebben dat ik die foto's heb. Sterker nog, hij heeft ze niet eens gezien!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ik bedoel dat ik niet neuk met een mod.
Dat blote kont gedeelte is mij een beetje ontgaan. Daar zijn foto's van?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat leuk!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eh nee, die heb ik niet van hem gekregen. Anders zou ik hier niet eens gepost hebben dat ik die foto's heb. Sterker nog, hij heeft ze niet eens gezien!
Ja, een hele .rar vol.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:29 schreef golfer het volgende:
Dat blote kont gedeelte is mij een beetje ontgaan. Daar zijn foto's van?
Nou, als hij die foto's ziet kan hij niet meer objectief naar die discussie kijken, vrees ik.quote:
Er staat hier in de buurt een grote container van het Leger, daar kun je je oude kleding ingooien. In het centrum zie ik heel af en toe wel een soldaat lopen, maar dat is vooral in de Kerstperiode als ze gaan collecteren.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog nooit hier een soldaat van het leger gespot. Zitten die alleen in de randstad?
Ja bij mij ook volgens mij en heel af en toe krijg ik zo'n zak in postbus, om die dan weer gevuld langs de weg te plaatsen op een bepaalde dag....quote:Op maandag 28 mei 2012 14:40 schreef cafca het volgende:
Bij ons staan van die containers van Humanitas (dacht ik)
Leger des Heils.heb ik al jaaaren niet meer gespot. Misschien ben ik toch een echte provinciaal geworden....
Stuur maar per DM...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |