apple?quote:
Heyquote:
Ik welquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
ik denk dat die r&p schatjes ons toch niet leuk genoeg vinden
quote:
quote:
quote:
Shit, als ik dit had geweten had ik meteen een aanzoek richting jou gedaan voor zij kwamen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mij wel, ik heb zojuist 3 huwelijksaanzoeken via DM gekregen
Bijna ondenkbaar dit.quote:
hey beachhhhhhquote:
quote:
GMTAquote:
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnenquote:
En mij maar afwijzen he.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit, als ik dit had geweten had ik meteen een aanzoek richting jou gedaan voor zij kwamen.
yay, zo meteen is er geen r&P topic nodig.quote:
nee daar ligt het problleem totaal niet manquote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnen
Dat houdt de spanning er in.quote:
Nopequote:
Dan moet je het vort wel echt bont maken hoor. Buitengesloten worden op TC'squote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnen
Was ook niet serieus wat ik zei mutsquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yay, zo meteen is er geen r&P topic nodig.
[..]
nee daar ligt het problleem totaal niet man
[..]
Dat houdt de spanning er in.
Gewoon niet ruzie zoeken met mij in tc, dan komt het best in orde.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh man.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook niet serieus wat ik zei muts
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon niet ruzie zoeken met mij in tc, dan komt het best in orde.
heh watquote:
Eens kijken hoe begeerlijk ik kan worden dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het maakt je waarlijk nog begeerlijker.
Nee na het debacle van mod zijn op fok hoeft dat niet meer voor mijquote:Op zondag 27 mei 2012 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie is niet nodig skatje.
Modrechten voor 1 rolstoel.
Furdinand tochquote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Huh Omdatapple is toch jouw vriendin of haal ik jou en een andere FOK!ker door elkaar?
If only it was true..quote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Huh Omdatapple is toch jouw vriendin of haal ik jou en een andere FOK!ker door elkaar?
furdinand is de vriend van Appelquote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee na het debacle van mod zijn op fok hoeft dat niet meer voor mij
Niet te ver in doorgaan he, na een tijdje zal ik je toch gewoon moeten doorsmeren.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens kijken hoe begeerlijk ik kan worden dan.
Nou vooruit, voor ook iemand anders mijn plek in neemt en ik jaloers word en het zelf verpest heb.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Niet te ver in doorgaan he, na een tijdje zal ik je toch gewoon moeten doorsmeren.
Whoaaa beter snel vrind, kkhard knallen chillen jwz!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef Plastic_zak het volgende:
murdera g wnr kaoloharde chillings zetten op hc met ragboer en beach dan
xx je mannetje
lekker voor je sloeriequote:Op zondag 27 mei 2012 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tussen mn tenen kapot gelopen door teenslippers
daar gaan we weerquote:
Ja dat vond ik dus ook alquote:
jij bent het alquote:
gwn mocro chimeids daar hosselen jatogquote:Op zondag 27 mei 2012 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whoaaa beter snel vrind, kkhard knallen chillen jwz!
Heujquote:
kom vechten danquote:
Ze is het welquote:
ik vind je niet dik hoor xoxoquote:
quote:
khebt alleen nie zo op utrech.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gwn mocro chimeids daar hosselen jatog
niks, zeg ik ergens dat er een probleem is?quote:
Ikkenjehebbehehoorquote:
haha dat zei de laatste ook, die eet zijn eten nog steeds met een rietjequote:
quote:
hee geen mod meer?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha dat zei de laatste ook, die eet zijn eten nog steeds met een rietje
Neequote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Onze deal van 10 breezers staat nog toch?
jmr manquote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee![]()
Kon het crew forum gedeelte niet vinden
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel onverantwoordelijk om iemand zo achter te laten. Het is echter ook gewoon strafbaar. Je had het beste effe de politie kunnen bellen. Maargoed, da's achteraf gelul.
Verder had het meiske gewoon niet zo fokking onverstandig moeten zijn. Op FOK! meets wordt gezopen, en ja, veel gezopen. Maar doorgaans is het toch samen uit samen thuis.
Nou, ik kwam vrijdag aan bij snufje, die avond gingen we naar het strand. De volgende dag dik uitslapen en de middag op het balkon doorgebracht, die avond gingen we naar een 'meet' oid. Wist niet eens dat het een meet wasquote:
Wat een figurenquote:
kan ookquote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
khebt alleen nie zo op utrech.gare stad swa.
nie beter hossele in damsco dan?
Ah tofquote:Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, ik kwam vrijdag aan bij snufje, die avond gingen we naar het strand. De volgende dag dik uitslapen en de middag op het balkon doorgebracht, die avond gingen we naar een 'meet' oid. Wist niet eens dat het een meet washet begon stroef maar toen het eenmaal donker was en we in het zuiderpark een kampvuur hadden gemaakt was het een groot succes
Lachen dat we hebben gedaan, haha zo baas.
We waren tegen 3u weer thuis, geslapen tot half 2, star wars gekeken en toen ben ik naar huis gegaan.
Oh dit verklaart een hoop:quote:
Kloptquote:Op zondag 27 mei 2012 21:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah tof
Gekke verhalen hier over die negerin
Prachtig dit op de zondag avondquote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kloptecht een vaag wijf.
Eerst kwam ze super awkward en stil naar ons groepje lopen op het station.. maar toen begon ze in het park aan een fles vodka en daarna ging het mis
Schreeuwen dat het deeden zeiken, en huilen het hield maar niet op.
Ik volg het al sinds een uurtje of 15quote:
doe eens niet zoquote:
Doe niet stoer tegen Leeell jaquote:
waarom zei je niet, hee gekke dikkop, doe eens normaal of ik sla jequote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kloptecht een vaag wijf.
Eerst kwam ze super awkward en stil naar ons groepje lopen op het station.. maar toen begon ze in het park aan een fles vodka en daarna ging het mis
Ik weet niet eens hoe we haar kwijt zijn geraaktquote:
ja inderdaad, jeetje wat een vertoningquote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe we haar kwijt zijn geraaktIedereen besloot om naar huis te gaan, en ze was al wel weer wakker en actief tegen die tijd.. iedereen stond op, verzamelden hun spullen en liepen naar busstation. Halverwege realiseerden we ons dat we die neger vergeten waren maar niemand had zin om terug te gaan
Logisch wel, ze zat iedereen af te bekken, en te schreeuwen en constant te zeiken, ja dan bekijk je het ook maar. Je kan geen hulp verwachten als je niet normaal kan doen
Hoe ze er ook uitzagmijn god.
Ik post er soms samen met patje om te trollenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef leeell het volgende:
maar waarom zitten jullie (steven, DV, Sam) in zo'n SC, jullie lijken me de laatste personen die daar behoefte aan hebben (na mij)
Ja ik heb genoeg pics hier langs zien komenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe we haar kwijt zijn geraaktIedereen besloot om naar huis te gaan, en ze was al wel weer wakker en actief tegen die tijd.. iedereen stond op, verzamelden hun spullen en liepen naar busstation. Halverwege realiseerden we ons dat we die neger vergeten waren maar niemand had zin om terug te gaan
Logisch wel, ze zat iedereen af te bekken, en te schreeuwen en constant te zeiken, ja dan bekijk je het ook maar. Je kan geen hulp verwachten als je niet normaal kan doen
Hoe ze er ook uitzagmijn god.
Behoefte?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef leeell het volgende:
maar waarom zitten jullie (steven, DV, Sam) in zo'n SC, jullie lijken me de laatste personen die daar behoefte aan hebben (na mij)
Hij heeft het over comazuipen en dood gaan nuquote:
Ah, nieuw perspectief. Nice.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kloptecht een vaag wijf.
nederlands woord niet waar?quote:
Een kwart fles wodka. Moet haast wel een troll zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het over comazuipen en dood gaan nu
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor het was te donker, we zagen haar niet meer
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor het was te donker, we zagen haar niet meer
Niet als je er bij was geweest en met je eigen ogen zag hoe dom dat mens isquote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb die pics gezien, ook al was het een aap, ik had haar alsnog naar de politie gebracht
die duo penotti pics? vond er weinig bijzonders aan. heb ergere meet pics gezien. waarom nemen mensen eigenlijk pics op een meet.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Die pics waren wel nice, moet ik zeggen. Heerlijk fapmateriaal.
Hoe erg was het?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet als je er bij was geweest en met je eigen ogen zag hoe dom dat mens is
je zit in zo'n sc om een beetje sociale contacten op te doen en afspreken weet ik wat.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja beetje raar verwoord vind ik maargoed
Bohhh lekker sjorren vanavondquote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Wacht maar tot je het filmpje zietquote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Fapmateriaal, dat zeg ik net.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die duo penotti pics? vond er weinig bijzonders aan. heb ergere meet pics gezien. waarom nemen mensen eigenlijk pics op een meet.
Ik heb alles gehoord, en haar domme reacties gelezen. Alsnog .quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet als je er bij was geweest en met je eigen ogen zag hoe dom dat mens is
Ga je gang.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik ben net thuis ja, mag ik ook even.
Wat nou vanavond. Zit hier al een uurtje te climaxen.quote:
Geen behoefte aan anders.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het filmpje ziet![]()
Ow wacht.............
Om het waar te nemen voor fokkers zoals jij?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die duo penotti pics? vond er weinig bijzonders aan. heb ergere meet pics gezien. waarom nemen mensen eigenlijk pics op een meet.
Filmpje waar?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het filmpje ziet![]()
Ow wacht.............
Volgens mij nietquote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef leeell het volgende:
[..]
je zit in zo'n sc om een beetje sociale contacten op te doen en afspreken weet ik wat.
dus sommigen hebben daar "behoefte aan" derhalve dat woord
Ze moet sowieso borderline hebben, kan haast niet anders.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heel erg. Ik kan me niet voorstellen dat haar ouders ermee kunnen leven.
ja maar eigenlijk weet je al dat als er pics op het forum komen dat het kk pics zijn dus eigenlijk is het sadismequote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Om het waar te nemen voor fokkers zoals jij?
Die is geestelijk gwn kk gek.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze moet sowieso borderline hebben, kan haast niet anders.
Of ze is emotioneel helemaal labiel, maar ze heeft sowieso medicatie nodig, mijn god zeg.
Wijs gesproken.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef leeell het volgende:
gegeten of gegeten worden negert, zij is duidelijk niet gekwalificeerd voor het leven.
dit is nieuws dus hoef je geen toestemming te hebben lijkt me.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee moet Ome Monopoly nog toestemming vragen... die staat erop
mmm not sure if I still want see that.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee moet Ome Monopoly nog toestemming vragen... die staat erop
Omdat donker?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Best raar dat we Heloef wel gewoon gevonden hadden, ik bedoel... neger
Lastig inderdaadquote:
Wel respect voor mono dat hij überhaupt nog geprobeerd heeft met haar te pratenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mono stond ook op de pics toch? ik bedoel, ik zie een terugkerend patroon. het is allemaal mon's schuld
dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wel respect voor mono dat hij überhaupt nog geprobeerd heeft met haar te praten
Ik ben vrij snel klaar met mensen die naar mij gaan schreeuwen/ schelden etc.
quote:
mono is wanhopig en probeerde zijn sekskans op te krikken. zou het gelukt zijn vraag ik me dan afquote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mono is echt een toffe gast, hij is echt ontzettende rustige gozer, dat hij dit heeft gedaan verrast me nietquote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
van jouquote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Watvoor foto's zijn hier trouwens geplaatst?
van mijn billetjes.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
Behoorlijk erg dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heel erg. Ik kan me niet voorstellen dat haar ouders ermee kunnen leven.
ik hoop dat er nog filmpjes komenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die foto's zijn zo lelijkmaar faye wou ze niet verwijderen
Gewoon afslaan dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh laat maar, ik sta niet op de foto's.
de compositie leek nergens naar en ze waren overbelicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij bent niet dat negermeisje?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze had er wel 2 van mij gemaakt, maar die staan niet in die rar. Godzijdank.
Daar staan al specifieke foto's in. Niet alle.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jmrquote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je mag me dmmen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar staan al specifieke foto's in. Niet alle.
Dat kon er ook nog wel bij.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel vies veel muggenbultende tering
Lekker krabbenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, niet raar he. In een park fikkie stoken.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenquote:
Haha faal.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenaids
Hipster.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenaids
heb jij er ook last vanquote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat bezielt je sws naar zo'n crack meet te gaan manquote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was voordat het vuur aanging dat die monsters begonnen te prikken. Toen het vuur aan was, was het wel lekker warm.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, niet raar he. In een park fikkie stoken.
Kruisjes zetten ftwquote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij er ook last van
Echt ik zit fokking helemaal onder![]()
Echt een MEGAschijf op mijn arm
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was voordat het vuur aanging dat die monsters begonnen te prikken. Toen het vuur aan was, was het wel lekker warm.
picsquote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al heel de dag bezig met kruisjes
Ik wist niet eens dat het een meet wasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
wat bezielt je sws naar zo'n crack meet te gaan man
ninja editquote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Rook jaagt de muggen ook weg, moet je toch weten spouw
Wat zijn wij toch ook zielig.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij er ook last van
Echt ik zit fokking helemaal onder![]()
Echt een MEGAschijf op mijn arm
hm ach zoquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een meet waswe zouden met een paar mensen in een irish pub in rdam gaan zitten. Toen bleek dat we even met een paar op centraal moesten wachten en toen kwamen er ineens andere fokkers aan.
Weer de verkeerde schoenen? gooi ze toch weg popje.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je liep er vast heel cute bij met je blote voeten.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Teveel lakjes gekocht ja?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn CC rekening, ik schrok me de pleuris
Snuf en ik zijn nog langs jouw stad geweest trouwens. We gingen naar hoek van hollandquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weer de verkeerde schoenen? gooi ze toch weg popje.
Viel meequote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je liep er vast heel cute bij met je blote voeten.
Zuiderpark dacht ik.quote:
den haag?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Viel mee
[..]
Zuiderpark dacht ik.
niemand geeft een neuk, waarom verbaast mij dat nietquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hangt een beetje van het vuur af en hoe de wind staat, maar over het algemeen wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Rook jaagt de muggen ook weg, moet je toch weten spouw
quote:
Minder zooi kopen danquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze waren echt lekker bezig inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze alleen ons te pakken gekregen
Wij hebben blauw bloed
ja ik hoorde je trein jaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf en ik zijn nog langs jouw stad geweest trouwens. We gingen naar hoek van holland
Zaandam togggquote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In Boven-Leeuwen toch. Dikke uitgaanscene daar.
wtf, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In Boven-Leeuwen toch. Dikke uitgaanscene daar.
beter niet vriend, beter toffe meet waar we chillen brah.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:10 schreef Plastic_zak het volgende:
gwn meet in utreg houdendan kan ragboer er sws bijzijn
en ragboer
wat voor chillings danquote:Op zondag 27 mei 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter niet vriend, beter toffe meet waar we chillen brah.
kan ook tochquote:Op zondag 27 mei 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Inderdaad. Utrecht is ook nog eens zwaar kut stappen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oke, dit doet me denken aan mensen gekleed in zwart en zonnebrillenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snap ik. Is nog underground alles. Hipsterstyle jatoch
Nee, dat zijn ander soort mensen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, dit doet me denken aan mensen gekleed in zwart en zonnebrillen
Trussstquote:
roffa?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gruwelijke chillings.
[..]
Niet in utrech.
Fck yeah.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon zo eentje waar het ijskoud is van de chillings
Damsco.quote:
Jaquote:
Hoi trolliequote:
Deze man weet.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Eentje waar het zo ijskoud is van de chillings waar de chicks bij je komen opwarmen toch
Kapsonesquote:
Dientje hosselt alles wat los en vast zit. Niks wat niet te hosselen valt voor deze baas.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje is wel zo'n harde hosselaar dat er voor ons weinig overblijft
Mijn egoquote:Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dientje hosselt alles wat los en vast zit. Niks wat niet te hosselen valt voor deze baas.
Bij mij oma kreeg ik een bakje aardbeien met suiker en slagroom, top mensquote:Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die nu niet een broodje met aardbeien en suiker eten
bohquote:Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die nu niet een broodje met aardbeien en suiker eten
is ze net zo groot en schattig als jij>?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Bij mij oma kreeg ik een bakje aardbeien met suiker en slagroom, top mens
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Bij mij oma kreeg ik een bakje aardbeien met suiker en slagroom, top mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |