apple?quote:
Heyquote:
Ik welquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
ik denk dat die r&p schatjes ons toch niet leuk genoeg vinden
quote:
quote:
quote:
Shit, als ik dit had geweten had ik meteen een aanzoek richting jou gedaan voor zij kwamen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mij wel, ik heb zojuist 3 huwelijksaanzoeken via DM gekregen
Bijna ondenkbaar dit.quote:
hey beachhhhhhquote:
quote:
GMTAquote:
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnenquote:
En mij maar afwijzen he.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit, als ik dit had geweten had ik meteen een aanzoek richting jou gedaan voor zij kwamen.
yay, zo meteen is er geen r&P topic nodig.quote:
nee daar ligt het problleem totaal niet manquote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnen
Dat houdt de spanning er in.quote:
Nopequote:
Dan moet je het vort wel echt bont maken hoor. Buitengesloten worden op TC'squote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnen
Was ook niet serieus wat ik zei mutsquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yay, zo meteen is er geen r&P topic nodig.
[..]
nee daar ligt het problleem totaal niet man
[..]
Dat houdt de spanning er in.
Gewoon niet ruzie zoeken met mij in tc, dan komt het best in orde.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh man.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook niet serieus wat ik zei muts
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon niet ruzie zoeken met mij in tc, dan komt het best in orde.
heh watquote:
Eens kijken hoe begeerlijk ik kan worden dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het maakt je waarlijk nog begeerlijker.
Nee na het debacle van mod zijn op fok hoeft dat niet meer voor mijquote:Op zondag 27 mei 2012 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie is niet nodig skatje.
Modrechten voor 1 rolstoel.
Furdinand tochquote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Huh Omdatapple is toch jouw vriendin of haal ik jou en een andere FOK!ker door elkaar?
If only it was true..quote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Huh Omdatapple is toch jouw vriendin of haal ik jou en een andere FOK!ker door elkaar?
furdinand is de vriend van Appelquote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee na het debacle van mod zijn op fok hoeft dat niet meer voor mij
Niet te ver in doorgaan he, na een tijdje zal ik je toch gewoon moeten doorsmeren.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens kijken hoe begeerlijk ik kan worden dan.
Nou vooruit, voor ook iemand anders mijn plek in neemt en ik jaloers word en het zelf verpest heb.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Niet te ver in doorgaan he, na een tijdje zal ik je toch gewoon moeten doorsmeren.
Whoaaa beter snel vrind, kkhard knallen chillen jwz!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef Plastic_zak het volgende:
murdera g wnr kaoloharde chillings zetten op hc met ragboer en beach dan
xx je mannetje
lekker voor je sloeriequote:Op zondag 27 mei 2012 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tussen mn tenen kapot gelopen door teenslippers
daar gaan we weerquote:
Ja dat vond ik dus ook alquote:
jij bent het alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |