apple?quote:
Heyquote:
Ik welquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
ik denk dat die r&p schatjes ons toch niet leuk genoeg vinden
quote:
quote:
quote:
Shit, als ik dit had geweten had ik meteen een aanzoek richting jou gedaan voor zij kwamen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mij wel, ik heb zojuist 3 huwelijksaanzoeken via DM gekregen
Bijna ondenkbaar dit.quote:
hey beachhhhhhquote:
quote:
GMTAquote:
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnenquote:
En mij maar afwijzen he.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit, als ik dit had geweten had ik meteen een aanzoek richting jou gedaan voor zij kwamen.
yay, zo meteen is er geen r&P topic nodig.quote:
nee daar ligt het problleem totaal niet manquote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnen
Dat houdt de spanning er in.quote:
Nopequote:
Dan moet je het vort wel echt bont maken hoor. Buitengesloten worden op TC'squote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar zijn de fitties begonnen schijnbaar want mensen werden ervan buitengesloten, zelf een tc opzetten komt blijkbaar niet in zijn hersens binnen
Was ook niet serieus wat ik zei mutsquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yay, zo meteen is er geen r&P topic nodig.
[..]
nee daar ligt het problleem totaal niet man
[..]
Dat houdt de spanning er in.
Gewoon niet ruzie zoeken met mij in tc, dan komt het best in orde.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |