Dus met Kalffquote:
200.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoeveel rondes worden daar gereden?
Dat is toch ook spektakel?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
200.
Ik heb gisteren de virtuele Indy 500 gereden, duurde 4 uur.
Is altijd mooi.quote:
Ik vond het wel meevallen, iedereen werd opzij geduwd door Alonso of Massa volgens mij? Volgens mij kon Grosjean ook nergens heen. Hopelijk laten ze start nog zienquote:Op zondag 27 mei 2012 16:00 schreef M.Melandri het volgende:
Grosjean volgende race 20plaatsen straf? Of mag hij door blijven gaan met die debiele acties bij de start....
Werd door een Ferrari weggedrukt, dus niets debiels aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:00 schreef M.Melandri het volgende:
Grosjean volgende race 20plaatsen straf? Of mag hij door blijven gaan met die debiele acties bij de start....
Hij ging naar links maar daar zat Schumacher...maarja in Maleisie kreeg hij ook geen straf.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, iedereen werd opzij geduwd door Alonso of Massa volgens mij? Volgens mij kon Grosjean ook nergens heen. Hopelijk laten ze start nog zien
Maar volgens mij werd hij door een Ferrari naar links geduwd, en de Ferrari weer door iemand andersquote:Op zondag 27 mei 2012 16:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij ging naar links maar daar zat Schumacher...maarja in Maleisie kreeg hij ook geen straf.
Op onboard van Schumacher zie je dat hij wel een halve meter van die Ferrari vandaan zat en zomaar naar links ging.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Werd door een Ferrari weggedrukt, dus niets debiels aan.
Die van de Zwitserse spoorwegen misschien, zo voorspelbaar. Hulde voor Webber voor eens een keer niet zijn start verkloten.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef M.Melandri het volgende:
Kwali was mooi gisteren, race leek meer op een dienstregeling van de NS
Ben ik met je eensquote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
als ik zo de beelden van de start terugkijk dan had Vettel eigenlijk zich terug moeten laten zakken tot achter Räikkönen. Hij sneed namelijk de eerste bocht vol af, weliswaar vanwege de crash van Grosjean, maar hierdoor profiteerde hij er wel optimaal van. Een beetje te goed naar mijn mening zelfs, want echt voor Räikkönen liggen deed hij tot op dat moment niet namelijk.
Nou, nee. Hij had er inderdaad voordeel van, maar hij had geen keus. In dit geval is dat gewoon pech voor Raikkonen. Dat Vettel de bocht eigenlijk afsnijdt is vanwege de crash geen issue meer.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
als ik zo de beelden van de start terugkijk dan had Vettel eigenlijk zich terug moeten laten zakken tot achter Räikkönen. Hij sneed namelijk de eerste bocht vol af, weliswaar vanwege de crash van Grosjean, maar hierdoor profiteerde hij er wel optimaal van. Een beetje te goed naar mijn mening zelfs, want echt voor Räikkönen liggen deed hij tot op dat moment niet namelijk.
Met het afsnijden zelf heb ik in dit geval geen moeite, wel met het feit dat Vettel hierdoor veel terrein heeft gewonnen. Hij kwam immers naast Massa uit en niet naast Räikkönenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij had er inderdaad voordeel van, maar hij had geen keus. In dit geval is dat gewoon pech voor Raikkonen. Dat Vettel de bocht eigenlijk afsnijdt is vanwege de crash geen issue meer.
Als je de herhaling ook kijkt zie je dat Vettel bijna de muur in wordt gedrukt door de auto van Grosjean.
De stewards vonden het blijkbaar ok maar hij wint er wel makkelijk 2 plekken mee, soms zit het meequote:Op zondag 27 mei 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij had er inderdaad voordeel van, maar hij had geen keus. In dit geval is dat gewoon pech voor Raikkonen. Dat Vettel de bocht eigenlijk afsnijdt is vanwege de crash geen issue meer.
Als je de herhaling ook kijkt zie je dat Vettel bijna de muur in wordt gedrukt door de auto van Grosjean.
Mja, zoals ik al zei. Dat is pech voor Raikkonen. Iemand die crasht benadeelt ook soms anderen, helaas.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met het afsnijden zelf heb ik in dit geval geen moeite, wel met het feit dat Vettel hierdoor veel terrein heeft gewonnen. Hij kwam immers naast Massa uit en niet naast Räikkönen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |