Fooootoooooo!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
*zeer kwade Puma rond heeft lopen*
Ze heeft voor het eerst haar tuigje om
Lief compliment, bedankt! En Radja vindt vanuit het asiel vast snel een huisje. Al was het leuke geweest als het vanuit mijn huis had gekund maar helaas is dat met moederpoezen zelden zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:20 schreef mangalie het volgende:
Geweldig wat je doet als gastopvang Fijn dat de kleintjes een huisje hebben. Nu Radja nog. Wat een heerlijke poes is het toch.
Er zit Redbull in de kittens. Als ik bij hen op de kamer zit word ik door 7 stuks beklommen. Als ze in de woonkamer zijn is die veel interessanter.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:16 schreef Takaiki het volgende:
Zit er trouwens RedBull in dat natte kittenvoer? Manman, ze braken de tent af toen ze hun portie op hadden
Radja vindt vleesch lekkah Had voor haar een schepje gehakt meegenomen, want ik vond het zo zielig om haar bij dat andere voer weg te houden en dat ze dan niets had
haha, herkenbaar verhaal. Gelukkig zat ik tot op heden nog steeds goedquote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Op de internationale fokkerslijst hebben ze het wel eens over de "sex-change fairy" . Die komt als je niet kijkt en verandert de geslachten van je kittens
Ik zit ook steeds onder staarten te loeren hier
Dit is wel de grootste faal van allemaal, van 2 meiden en 5 mannen naar 1 man en 6 meiden. Gelukkig was ik deze keer niet de schuldige en vonden de baasjes het allemaal geen probleem.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef An24 het volgende:
[..]
haha, herkenbaar verhaal. Gelukkig zat ik tot op heden nog steeds goed
quote:Het was inderdaad alweer ongeveer 2 jaar geleden, dat ik Tomaatje bij je
opgehaald heb. En wanneer je hem weet te vinden zal je zien dat ie het hier
best naar zijn zin heeft en de nodige avonturen beleeft.
quote:Die boomfoto staat samen met een paar anderen natuurlijk al op in FF
kattenfoto's Verder doet hij het heel goed met zijn stiefbroertje, ze
delen alles samen.. Het eten, de dozen, staan samen op wacht, gewoon alles.
Ik had het niet beter kunnen treffen, wij zijn beste maatjes.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef indaha het volgende:
Nou we zijn weer thuis.
Net de foto bekeken en er zitten 2 scheurtjes/breukjes in 1 middenvoetsbeentje en daar steunt hij op.
Ook was zijn temp 39,4 dus hij heeft een antibioticaspuit gehad en een pijnstiller.
Ook hebben we pijnstilling meegekregen en de dierenarts gaat overleggen met de orthopeed wat de beste oplossing is 6 weken rust of toch een operatie.
Het was wel een mooie rechte breuk en van voren zag je hem niet eens maar via de zijkanten wel.
Nu kijken dat we hem binnenhouden en dat hij blijft rusten, onze bench staat nog bij Rewimo maar ik weet toch niet of dat een optie is.
Voorlopig hebben we gewoon om de beurt oppasdienst
Verder was Ollie een modelpatient , alleen onderweg een miauwconcert maar bij de DA liet hij rustig alles over zich heen komen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van de patient , zijn broertje heeft hem net helemaal afgesopt want hij rook vreemd naar DA luchtjes
quote:
Ik had het wel gedacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Beeertjee het volgende:
We zijn thuis, eerst even acclimatiseren!
En ik zal er straks wat foto's opzetten.
Meggy heeft de halve weg gemieuwt
Ik ben benieuwd en gefeliciteerd met jullie aanwinstenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Beeertjee het volgende:
We zijn thuis, eerst even acclimatiseren!
En ik zal er straks wat foto's opzetten.
Meggy heeft de halve weg gemieuwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |