abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juni 2012 @ 00:01:54 #154
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_113345226
Ik heb ook nog aan opvoeding zelfbehoud gedaan: 25113 keer kittens uit mijn broek geplukt om te laten weten dat mijn benen niet bij het interieur horen en dus ook geen klimpalen zijn. Lukte aardig, het grootste gros had het al snel door,alleen Galajurkje en ook Brinta waren wat hardleers o|O
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_113360900
Ennnnn.... we hebben er nog een meid bij. _O-
Boq wordt Glinda. :') Ik dacht het al toen ik onder het kontje keek en de DA bevestigde het. Dus arme Bink... enige man tussen 8 vrouwen. _O-

Iedereen is goedgekeurd, alles woog ruim boven de 900 gram, behalve Glinda, maar met 790 gram doet die het ook prima. Dus woensdag begint de grote verhuizing.

Ik ben ook nog even bij Dot geweest, ze zat er verbazingwekkend relaxed bij. Maar het is en blijft sneu, zo´n poes in een klein hokje. Hopelijk komt er heel snel een baasje voor haar. (en voor Radja)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113361217
Op de internationale fokkerslijst hebben ze het wel eens over de "sex-change fairy" . Die komt als je niet kijkt en verandert de geslachten van je kittens :Y

Ik zit ook steeds onder staarten te loeren hier :')

Niet te geloven dat ze alweer zo oud zijn ! Succes met afscheid nemen, hopelijk ook snel goed nieuws over Radja en Dot.
pi_113361272
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Op de internationale fokkerslijst hebben ze het wel eens over de "sex-change fairy" . Die komt als je niet kijkt en verandert de geslachten van je kittens :Y

Ik zit ook steeds onder staarten te loeren hier :')
haha, herkenbaar verhaal. Gelukkig zat ik tot op heden nog steeds goed :+
pi_113363024
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef An24 het volgende:

[..]

haha, herkenbaar verhaal. Gelukkig zat ik tot op heden nog steeds goed :+
Dit is wel de grootste faal van allemaal, van 2 meiden en 5 mannen naar 1 man en 6 meiden. _O- Gelukkig was ik deze keer niet de schuldige en vonden de baasjes het allemaal geen probleem. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113364929
Overal kittens! :D



Krabpaal is nog altijd erg leuk om te spelen en slapen.





(zie het verschil tussen glad en ontploft! :D )



En te poseren *)





De verwarmingshangmat die even naar beneden verhuisd is, is ook leuk materiaal.



Zoek kitten!





Ook Yoko wordt benaderd


En is not amused.


Radja vindt het prima in de woonkamer






Blutz :z O+





Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113365293


Die is zo mooi O+ ook super om zo het grootte verschil te zien
♥ scars make us who we are ♥
pi_113365411
Ahw...super foto's allemaal. En joh, je faal is best logisch. Ik neem altijd het meest voor de hand liggende kitten als referentiekader. Als je dan met je referentiekader fout zit, ben je de klos :+
pi_113365720
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Cat22 het volgende:

En is not amused.
[ afbeelding ]

haha die 'wat gebeurt hier' blik
pi_113384355
Ik heb vandaag een setje mails de deur uitgegaan naar mensen die in de loop der tijd een kitten bij mij geadopteerd hebben (hier nog postende fok!kers uitgezonderd :P )

De eerste die reageerde was toch een Fok!ker: Watuntrik! Hij heeft Tom(aat geadopteerd). EN zo gaat het met hem:
quote:
Het was inderdaad alweer ongeveer 2 jaar geleden, dat ik Tomaatje bij je
opgehaald heb. En wanneer je hem weet te vinden zal je zien dat ie het hier
best naar zijn zin heeft en de nodige avonturen beleeft.

Ik heb ook nog even naar zijn rooie mattie gevraagd die hij kort daarna adopteerde:
quote:
Die boomfoto staat samen met een paar anderen natuurlijk al op in FF
kattenfoto's Verder doet hij het heel goed met zijn stiefbroertje, ze
delen alles samen.. Het eten, de dozen, staan samen op wacht, gewoon alles.
Ik had het niet beter kunnen treffen, wij zijn beste maatjes.
O+ O+ O+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113384424
En dan hebben we nog het Galajurkje *zucht* ... sterkte ermee Beeertjee en vriend! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113386791
Wat leuk die update van Tomaat O+
Wat zijn de kittens toch snel gegroeid en ik hoop dat Radja en Dot gauw een baasje krijgen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 25 juni 2012 @ 21:57:39 #166
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113387176
tvp
pi_113390988
Haha dat filmpje O+
Nu vinden we het nog heel erg lief en leuk O-)
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_113421351
Crosspost

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef indaha het volgende:
Nou we zijn weer thuis.
Net de foto bekeken en er zitten 2 scheurtjes/breukjes in 1 middenvoetsbeentje en daar steunt hij op.
Ook was zijn temp 39,4 dus hij heeft een antibioticaspuit gehad en een pijnstiller.
Ook hebben we pijnstilling meegekregen en de dierenarts gaat overleggen met de orthopeed wat de beste oplossing is 6 weken rust of toch een operatie.
Het was wel een mooie rechte breuk en van voren zag je hem niet eens maar via de zijkanten wel.
Nu kijken dat we hem binnenhouden en dat hij blijft rusten, onze bench staat nog bij Rewimo maar ik weet toch niet of dat een optie is.
Voorlopig hebben we gewoon om de beurt oppasdienst ;)
Verder was Ollie een modelpatient O+ , alleen onderweg een miauwconcert maar bij de DA liet hij rustig alles over zich heen komen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van de patient , zijn broertje heeft hem net helemaal afgesopt want hij rook vreemd naar DA luchtjes *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113421464
Het Puma nest is niet gezegend met geluk op bottengebied. -O-
Maar wel met baasjes. O+

Ook hier: beterschap voor Ollie! :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113421730
Ik zei al tegen mijn man dat Ollie hem na gaat doen , alletwee een pootje vol ijzerwaren :P , maar van Ollie moeten we dat nog afwachten, morgen horen we meer .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113424635
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef indaha het volgende:
Crosspost

[..]

[..]

-O-

Wat een ellende voor die kleine ;( Ik hoop dat het meevalt en dat hij niet geopereerd hoeft te worden :*
  dinsdag 26 juni 2012 @ 23:53:34 #172
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_113439870
Ollie! :o -O-
Dikke knuffel voor hem *; :*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_113465577
We zijn thuis, eerst even acclimatiseren!
En ik zal er straks wat foto's opzetten. :)

Meggy heeft de halve weg gemieuwt :P
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_113466902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Beeertjee het volgende:
We zijn thuis, eerst even acclimatiseren!
En ik zal er straks wat foto's opzetten. :)

Meggy heeft de halve weg gemieuwt :P
Ik had het wel gedacht. _O-

Welkom thuis kleine poezels! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113468074
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Beeertjee het volgende:
We zijn thuis, eerst even acclimatiseren!
En ik zal er straks wat foto's opzetten. :)

Meggy heeft de halve weg gemieuwt :P
Ik ben benieuwd *O* en gefeliciteerd met jullie aanwinsten :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113468141
Crosspost

Hier ook goed nieuws van de dierenarts , na overleg met de orthopeed vond ze een operatie of spalk niet nodig want de breukjes zijn minimaal en gekarteld dus blijft goed zitten.
Ollie moet wel de eerste weken benchrust en krijgt pijnstilling en dan langzaamaan weer opbouwen en vooral niet springen . :X
Over 4 weken een controlefoto .
De bench kunnen we lenen van de DA
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113468457
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef indaha het volgende:
Crosspost

Hier ook goed nieuws van de dierenarts , na overleg met de orthopeed vond ze een operatie of spalk niet nodig want de breukjes zijn minimaal en gekarteld dus blijft goed zitten.
Ollie moet wel de eerste weken benchrust en krijgt pijnstilling en dan langzaamaan weer opbouwen en vooral niet springen . :X
Over 4 weken een controlefoto .
De bench kunnen we lenen van de DA
Laat Ollie even met zijn moeder bellen, die weet alles van benchrust. :P
Fijn dat een operatie niet nodig lijkt!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113468596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Laat Ollie even met zijn moeder bellen, die weet alles van benchrust. :P
Fijn dat een operatie niet nodig lijkt!
Ik ben bang dat het net zo'n dwarsligger als Puma O+ wordt :P
We hebben hem net opgezet en Ollie ligt lekker op de bank te pitten en doet alsof hij gek is.
Ik vermoed dat Binky er straks in gaat liggen . :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113478212
Ze hebben het heel druk met verkennen, spelen en slapen O+

Heb geprobeerd wat foto's te maken, maar viel niet mee. Ze zitten niet echt stil ofzo... :P
Maar hier zijn de beste van vandaag:

Zo zag het er een beetje de hele rit uit, Bink kwam hier even kijken maar ging daarna weer slapen.
MieuwMieuw


Is de kust veilig?








kras kras over de stoel..


En daarna erg moe..




En deze... O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+


Ik blijf er naar kijken O+
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_113478377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef indaha het volgende:
Crosspost

Hier ook goed nieuws van de dierenarts , na overleg met de orthopeed vond ze een operatie of spalk niet nodig want de breukjes zijn minimaal en gekarteld dus blijft goed zitten.
Ollie moet wel de eerste weken benchrust en krijgt pijnstilling en dan langzaamaan weer opbouwen en vooral niet springen . :X
Over 4 weken een controlefoto .
De bench kunnen we lenen van de DA
Goed en slecht nieuws dus... Ik wilde dat ik in de buurt zat, dan had je zo mijn Puma-bak kunnen lenen..
pi_113478440
Die laatste foto trouwens! O+ Wat een grote poten trouwens voor een kitten.. dat wordt vast een hele grote kat :Y Gefeliciteerd met de kittens, Beertje! Cat's katten zijn geweldig O+
pi_113478529
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Beeertjee het volgende:
Ze hebben het heel druk met verkennen, spelen en slapen O+

Heb geprobeerd wat foto's te maken, maar viel niet mee. Ze zitten niet echt stil ofzo... :P
Maar hier zijn de beste van vandaag:

Zo zag het er een beetje de hele rit uit, Bink kwam hier even kijken maar ging daarna weer slapen.
MieuwMieuw
[ afbeelding ]

Is de kust veilig?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

kras kras over de stoel..
[ afbeelding ]

En daarna erg moe..
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze... O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
[ afbeelding ]

Ik blijf er naar kijken O+
De miew-in-mandje-foto! :D Zo Galajurkje! _O-

Wat zijn ze leuk en dapper! O+ Maar dat wist ik al, dit stel is niet gauw bang te krijgen. 8-)
Hier worden ze niet gemist door hun familie. :') Alles ligt in de krabpaal te slapen... al 2 uur lang. En Radja languit op tafel. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113479538
Betty heeft trouwens een nieuwe naam gekregen: ze gaat Katinka heten.
En die naam vind ik zooo ontzettend mooi bij het poesje passen! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 juni 2012 @ 21:05:52 #184
269689 crew  Viv
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:15:11 #185
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_113480597

Net een Ewok uit Star Wars :D
pi_113480669
Wat een knappie poezies en wat zijn ze al groot zeg! O+ ik kan me niet voorstellen dat die van mij over 2 weken ook al zo groot zijn :o
pi_113523521
Zijn Blutz en Katinka ook al naar hun nieuwe huisje?

Ik heb ze gisteravond naar de kamer gebracht, en ze hebben in de gang en in de kamer nog wat gespeeld en ik denk gaan slapen. Met zn 2tjes op 1 kussen trof ik ze aan vanochtend O+, nog niet helemaal wakker.

Je merkt dat ze zich steeds iets meer thuis voelen, en wat brutaler worden hihi.
Ze hebben ook al bezoek gehad, en die namen speeltjes mee. Jeej, nu kunnen ze bijna niet meer kiezen.

Telkens een uurtje of langer spelen, en dan opeens moe en slapen.
Bink wordt steeds wat stoerder, en durft nu ook zelf op pad!

Hier wat foto's van vandaag:



Dit hebben ze gekregen + 20 muisjes en andere rinkeldingetjes








O+
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_113527838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef Beeertjee het volgende:
Zijn Blutz en Katinka ook al naar hun nieuwe huisje?

Ik heb ze gisteravond naar de kamer gebracht, en ze hebben in de gang en in de kamer nog wat gespeeld en ik denk gaan slapen. Met zn 2tjes op 1 kussen trof ik ze aan vanochtend O+, nog niet helemaal wakker.

Je merkt dat ze zich steeds iets meer thuis voelen, en wat brutaler worden hihi.
Ze hebben ook al bezoek gehad, en die namen speeltjes mee. Jeej, nu kunnen ze bijna niet meer kiezen.

Telkens een uurtje of langer spelen, en dan opeens moe en slapen.
Bink wordt steeds wat stoerder, en durft nu ook zelf op pad!

Hier wat foto's van vandaag:

[ afbeelding ]

Dit hebben ze gekregen + 20 muisjes en andere rinkeldingetjes
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+
Inderdaad... O+
pi_113556469
Meggy en Bink. O+

Katinka is woensdagmiddag ook verhuisd en Blutz is gisteren naar haar nieuwe huisje vertrokken.

In de tussentijd heb ik nog reactie gehad van een paar baasjes van ex-opvangkatjes:
Katie (Kate, 7e nestje en zusje van Fok!kater Sawyer):
quote:
Met Katie (ik vond Kate minder mooi) gaat het erg goed. Ze is het eerste jaar binnen gebleven en komt nu sinds een half jaar ook buiten. Fijn die kattenluikjes die op een chip reageren. Wel prijzig, maar ideaal! Ze kan het erg goed vinden met de katten uit de buurt, op 1 na, daar heeft ze altijd ruzie mee. Maar de overige katten ook, dus die vormen een front tegen die ene.

Ze is wel echt van de aandacht. Als ik thuiskom, dan is ze het eerste half uur niet bij me weg te slaan... Harde geluiden en vuurwerk, doen haar niet zoveel. Ze is immers opgegroeid in een omgeving waar de bouwvakkers elke dag met graafmachines onder haar slaapkamer bezig waren. Nieuwe mensen is altijd even aankijken, maar ook daar wordt ze steeds makkelijker in.



Mitzy (Nair, 6e nestje):
quote:
Ze doet het ontzettend goed bij ons en de kinderen (oppas kinderen).
Onze andere poes hebben we in moeten laten slapen i.v.m. borstkanker toen Mitzy 6 maanden oud was.
Na een tijdje hebben we ook via redcat een ander poesje(Loeka) opgehaald, deze was gevonden in een glasbak waar ze waarschijnlijk 2/3 weken in heeft gezeten samen met nog 4 andere kittens ,3 kittens hebben het niet overleefd.
Het gaat heel goed tussen Mitzy en Loeka het zijn echte dikke maatjes.
Heel veel succes met je opvang en we zullen later nog iets van ons laten horen.





Lekkere ronde gezonde meiden. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113557316
Wat leuk die updates van de baasjes en fijn dat ze allemaal goed terecht zijn gekomen *O*
Ik ben benieuwd of je ook nog berichtkrijgt over Manolo en Ecco O+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef Beeertjee het volgende:
Zijn Blutz en Katinka ook al naar hun nieuwe huisje?

Ik heb ze gisteravond naar de kamer gebracht, en ze hebben in de gang en in de kamer nog wat gespeeld en ik denk gaan slapen. Met zn 2tjes op 1 kussen trof ik ze aan vanochtend O+, nog niet helemaal wakker.

Je merkt dat ze zich steeds iets meer thuis voelen, en wat brutaler worden hihi.
Ze hebben ook al bezoek gehad, en die namen speeltjes mee. Jeej, nu kunnen ze bijna niet meer kiezen.

Telkens een uurtje of langer spelen, en dan opeens moe en slapen.
Bink wordt steeds wat stoerder, en durft nu ook zelf op pad!

Hier wat foto's van vandaag:

[ afbeelding ]

Dit hebben ze gekregen + 20 muisjes en andere rinkeldingetjes
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+
Lief zijn ze *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113561641
En nog wat oogst van de afgelopen dagen:

Radja vindt mijn nieuwe salontafel helemaal in orde


Met 5 man is de hangmat echt vol


Toen er nog maar vier kittens waren kon iedereen luxer liggen.... maar niet altijd mooi voor de camera.
:')


Blutz en Glinda aan de grote poets O+



Brinta, pluizig as ever O+


Kan iemand dit kitten komen ophalen!? :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113561770
Oh die ondersta foto, heerlijk!!
pi_113561865
Poes zoekt permanent onderdak: hier past haar halfje bruin namelijk niet zo goed in. _O-


(jammer dat ik net te laat was voor de foto, het was een geweldig gezicht om mijn brood met Radja door de woonkamer te zien paraderen. Zal me leren het op het aanrecht te laten liggen _O- ).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113563511
_O- _O-

Ik kom hier midden in de tram naar huis niet meer bij :')
pi_113572282
Haha, Radja had even boodschappen gedaan in je keuken :)

Hier gaat het goed!
Alleen als Bink ergens eerder zit of hij heeft een muisje vast, dan mag Meggy er niet aan komen.
Hij gromt er nu zelfs een beetje bij.. En vervolgens stoeien ze weer en hoor ik afentoe een piepje.
Het ziet er best pijnlijk uit, maar het lijkt me dat dit er gewoon bij hoort. Of zie ik dit fout?

Oh, ik vergat deze:



[ Bericht 11% gewijzigd door Beeertjee op 29-06-2012 21:01:51 (er moest nog een foto bij) ]
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_113573412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:00 schreef Beeertjee het volgende:
Haha, Radja had even boodschappen gedaan in je keuken :)

Hier gaat het goed!
Alleen als Bink ergens eerder zit of hij heeft een muisje vast, dan mag Meggy er niet aan komen.
Hij gromt er nu zelfs een beetje bij.. En vervolgens stoeien ze weer en hoor ik afentoe een piepje.
Het ziet er best pijnlijk uit, maar het lijkt me dat dit er gewoon bij hoort. Of zie ik dit fout?

Oh, ik vergat deze:

[ afbeelding ]
Aaaah! Lekker knusjes bij elkaar! O+
Die piepjes horen erbij, zeker als je zo'n dramaqueen als Galajurk in huis hebt (elk nest heeft er wel eentje _O- ). Zolang ze door blijven spelen en de een de ander niet terroriseert zodat die in een hoekje kruipt en er niet vandaan komt, of er bloed vloeit: lekker laten spelen. Zo leren ze dat bijten pijn doet en dat je dat dus bij je broer of zus (of je mens) niet te hard moet doen.
En het gegrom is ook normaal: ik heb PROOI! Afblijven! }:| Eckte poesjes. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:13:56 #197
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_113600147
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Cat22 het volgende:
Poes zoekt permanent onderdak: hier past haar halfje bruin namelijk niet zo goed in. _O-
[ afbeelding ]

(jammer dat ik net te laat was voor de foto, het was een geweldig gezicht om mijn brood met Radja door de woonkamer te zien paraderen. Zal me leren het op het aanrecht te laten liggen _O- ).
_O- _O- _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 juni 2012 @ 20:50:44 #198
269689 crew  Viv
pi_113611901
_O- :')
pi_113722197
Gisteren is Brinta verhuisd, het pluizebolletje gaat Malibu heten. Naar het strand, niet naar de drank is mij verteld. _O-

En vandaag heb ik Radja weggebracht naar het asiel. En nog nooit heb ik me zo'n verrader gevoeld. ;( Zo'n lieve sociale meid, ze was vannacht zo eenzaam dat ik om 4 uur ben opgestaan om knuffels te brengen. Waaruit blijkt dat ze in het asiel beter op haar plek is dan bij mij (lekker rondlopen in haar ruimte, regelmatig mensen om haar heen om kroelen bij te scoren in tegenstelling tot een eenzaam kamertje op de momenten dat ik weg ben of mijn eigen team aandacht wil geven.)

Maar toen ging ze vanmorgen voor het eerst bij mij op schoot liggen ronken en voor ik het wist stond ik te snotteren in het asiel, volgens mij had ik het er moeilijker mee dan zij. De autorit was eng, maar toen ik haar achterliet lag ze al languit op het plankje in haar kooi door het glas haar koninkrijk te bestuderen.

Maja, het is voor haar beter qua adopteerbaarheid én voor het goede doel want ik moet een TT change gaan aanvragen....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113722757
Meet Noor!



Noor houdt van kroelen en spinnen en heeft de buik vol beebies.


En heeft de meest onwaarschijnlijk mooie reeën-ogen. O+


Ze is als zwerver door iemand verzorgd, heeft toen 2 kittens gekregen maar heeft zich (logisch) opnieuw laten bezwangeren. Men schat dat ze tussen de 6 en 8 weken zwanger is, dus we moeten nog een paar topics volspammen voordat de kittens komen. :+

Hoe ze aan haar naam komt?
Ze zat naamloos in het asiel, medewerker liep met me mee om haar op te halen:
'bladiladibla Noor bladibla'.
Ik: *denkt* 'Heej, leuke naam voor Poes'.
Wij naar de balie war ze verwoed zoekt naar de papieren van Poes:'Jij heet toch Noor he?
Uhm, nee. _O-

Daarna waren de papieren snel gevonden en poes snel benoemd. O+
En ze is dapper! Ik had de overdekte kraammand ook maar neergezet, maar mevrouw vindt de grote mand al prima. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113722823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:22 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren is Brinta verhuisd, het pluizebolletje gaat Malibu heten. Naar het strand, niet naar de drank is mij verteld. _O-

En vandaag heb ik Radja weggebracht naar het asiel. En nog nooit heb ik me zo'n verrader gevoeld. ;( Zo'n lieve sociale meid, ze was vannacht zo eenzaam dat ik om 4 uur ben opgestaan om knuffels te brengen. Waaruit blijkt dat ze in het asiel beter op haar plek is dan bij mij (lekker rondlopen in haar ruimte, regelmatig mensen om haar heen om kroelen bij te scoren in tegenstelling tot een eenzaam kamertje op de momenten dat ik weg ben of mijn eigen team aandacht wil geven.)

Maar toen ging ze vanmorgen voor het eerst bij mij op schoot liggen ronken en voor ik het wist stond ik te snotteren in het asiel, volgens mij had ik het er moeilijker mee dan zij. De autorit was eng, maar toen ik haar achterliet lag ze al languit op het plankje in haar kooi door het glas haar koninkrijk te bestuderen.

Maja, het is voor haar beter qua adopteerbaarheid én voor het goede doel want ik moet een TT change gaan aanvragen....
Ik hoop zo dat ze snel een lief baasje krijgt en dat zal vast wel zo'n mooie poes en Dot ook ^O^
Zal wel vreemd zijn , nu alleen je eigen beestjes O+ maar tijd om die ook even te verwennen.
Verwacht je snel weer nieuwe bewoners ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113722937
Nou wat een geknip en geplak, mijn computer bleef hangen, maar mijn vraag is al beantwoord zie ik :P weer een prachtige poes en Noor is O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113722957
Op naar nieuwe minietjes!
En wederom, wat een mooi koppie heeft mams.

Wat betreft je 'snotter'verhaal bij Radja, ik zou dat denk ik al hebben met elk kitten en de mama die ik zou opvangen, en binnen no time alles dus zelf maar houden.
Dus wat je al doet, toppie! En de ene raakt je net iets meer dan de ander he (zo ook in je werk...)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')