abonnement Unibet Coolblue
pi_113419598
Geen idee _O- er is net een doosje naar boven gehesen maar het touw gaat alweer naar beneden _O-

Rhana houdt de wacht bij het raam O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_113419617
De dakdekker had gisteren ook wat last van beroepsdeformatie: ladder tegen mijn balkon, klimt omhoog, hijst dan andere ladders omhoog om via die ladders en het balkon op het dak te komen. Voor de terugweg heb ik hem maar uitgenodigd om via de balkondeur binnen te komen en de huistrap te nemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113419657
Hier houdt niks de wacht... alles davert door de woonkamer. _O-
Laatste avond met het team kittens compleet....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113419700
Gaan ze morgen al verhuizen ja? Dat is echt snel (voor mijn gevoel dan, voor jou zal het misschien anders zijn). Wie gaan wanneer?

En handig die dakdekker _O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_113419711
Er komt nu een matras langs mijn raam naar boven :D
♥ scars make us who we are ♥
pi_113419843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Gaan ze morgen al verhuizen ja? Dat is echt snel (voor mijn gevoel dan, voor jou zal het misschien anders zijn). Wie gaan wanneer?

En handig die dakdekker _O-
Ze zijn op een leeftijd van 10 dagen hier gekomen dus hun verblijf hier lijkt wat korter. Maar inmiddels gaan ze hard op de 9 weken aan dus voor mijn gevoel zijn het gewoon grote kittens die lekker naar hun eigen huisjes moeten.
Maar de dag ervoor en de dag zelf is altijd wel even slikken. Dan heb ik maar liever dat het gewoon voorbij is, alles weg en weer een nieuw nest hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113419876
Ja dat kan ik me wel voorstellen, afscheid nemen is moeilijker dan dat ze gewoon weg zijn al :* je zal wel snel weer nieuwe kittens krijgen denk ik?
♥ scars make us who we are ♥
pi_113419960
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja dat kan ik me wel voorstellen, afscheid nemen is moeilijker dan dat ze gewoon weg zijn al :* je zal wel snel weer nieuwe kittens krijgen denk ik?
Is altijd afwachten, ik sprak gisteren een gastgezin die ook moederpoezen doet, en bij haar zijn de kittens langer gebleven omdat moeder wel geplaatst is, nog niet alle kittens een plekje hebben, maar er geen moederpoezen zijn. Ik word vast gebeld als er een dame klaarzit voor me. En anders gaat Radja volgende week dinsdag naar het asiel om zich daar te presenteren (Brinta verhuist maandag naar haar baasjes) en heeft mijn tem het huis even voor zichzelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113420028
Kan me voorstellen dat dat ook wel ff lekker is voor je team, en ook even wat rust voor jou. Radja krijgt vast snel een baasje in het asiel, het is zo'n mooie meid O+
♥ scars make us who we are ♥
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:40:30 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113420137
:O :O :O :O :O :O :O
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_113420153
Shoarma has arrived! *O* Looking goooood. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113420172
Eetsmakelijk Cat :D shoarma :9
♥ scars make us who we are ♥
pi_113420220
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoort dat?
Zo strak denk ik niet nee :P

Men wat viel dat tegen zeg :X ik dacht dat doe ik wel even; 5-7-7-5. Helemaal gesloopt :X terwijl ik vorige week nog 13-13-8 liep. Maar het liep wel lekker :Y
Alleen jammer dat ik m'n nieuwe broek alweer stuk heb gemaakt met m'n nagels :') Met omhoog hijsen heb ik er een ladder in gemaakt -O-
pi_113420522
Het is trouwens ook wel even wennen om te rennen in uberhaupt strakke kleding :P
pi_113420754
3 op een rij *O* :')
Ik ga morgen maar terug met de beha en broek. Vraag me af of ik die beha nog kan ruilen, want heb hem aan gehad en hij was in de aanbieding. Broek heb ik zelf kapot getrokken dus krijg ik vast ook niet wat voor terug, maar ik probeer het gewoon (al schaam ik me dood :'))
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2012 @ 18:03:24 #241
43556 miss_dynastie
pi_113420907
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:59 schreef Oognip het volgende:
3 op een rij *O* :')
Ik ga morgen maar terug met de beha en broek. Vraag me af of ik die beha nog kan ruilen, want heb hem aan gehad en hij was in de aanbieding. Broek heb ik zelf kapot getrokken dus krijg ik vast ook niet wat voor terug, maar ik probeer het gewoon (al schaam ik me dood :'))
Wat is dat voor broek dan? Klinkt haast meer als een panty, als je er zo snel een ladder in kan maken :X
Had je de bh wel gepast? Zo nee, hebben ze je dat niet aangeraden?

Schoenen zijn wel fijn? :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 juni 2012 @ 18:06:02 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113420996
Q, k heb ze binnen, met twee filters, rood en paars
denk dat ik morgen wel nog even terug ga
ze testen hoe het vacuum zit, en links hoorde ik minder toen ze dat nog niet getest hadden, dan nu. heb t idee dat t filter niet helemaal goed meer sluit.

ze zien me aankomen morgen O-) >:O
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_113421015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat is dat voor broek dan? Klinkt haast meer als een panty, als je er zo snel een ladder in kan maken :X
Had je de bh wel gepast? Zo nee, hebben ze je dat niet aangeraden?

Schoenen zijn wel fijn? :)
Schoenen zijn wel fijn ja :Y met gewoon wandelen lijkt het net of ik zweef :D en met hardlopen dempt het heerlijk.
Het is gewoon zo'n gladde strakke sportbroek, weet niet van welke stof en hij zat een beetje strak dus ik heb nogal lopen hijsen met m'n nagels :P
Beha niet gepast, ik zei dat dat niet nodig was :+
pi_113421018
Nou we zijn weer thuis.
Net de foto bekeken en er zitten 2 scheurtjes/breukjes in 1 middenvoetsbeentje en daar steunt hij op.
Ook was zijn temp 39,4 dus hij heeft een antibioticaspuit gehad en een pijnstiller.
Ook hebben we pijnstilling meegekregen en de dierenarts gaat overleggen met de orthopeed wat de beste oplossing is 6 weken rust of toch een operatie.
Het was wel een mooie rechte breuk en van voren zag je hem niet eens maar via de zijkanten wel.
Nu kijken dat we hem binnenhouden en dat hij blijft rusten, onze bench staat nog bij Rewimo maar ik weet toch niet of dat een optie is.
Voorlopig hebben we gewoon om de beurt oppasdienst ;)
Verder was Ollie een modelpatient O+ , alleen onderweg een miauwconcert maar bij de DA liet hij rustig alles over zich heen komen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113421079
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef indaha het volgende:
Nou we zijn weer thuis.
Net de foto bekeken en er zitten 2 scheurtjes/breukjes in 1 middenvoetsbeentje en daar steunt hij op.
Ook was zijn temp 39,4 dus hij heeft een antibioticaspuit gehad en een pijnstiller.
Ook hebben we pijnstilling meegekregen en de dierenarts gaat overleggen met de orthopeed wat de beste oplossing is 6 weken rust of toch een operatie.
Het was wel een mooie rechte breuk en van voren zag je hem niet eens maar via de zijkanten wel.
Nu kijken dat we hem binnenhouden en dat hij blijft rusten, onze bench staat nog bij Rewimo maar ik weet toch niet of dat een optie is.
Voorlopig hebben we gewoon om de beurt oppasdienst ;)
Verder was Ollie een modelpatient O+ , alleen onderweg een miauwconcert maar bij de DA liet hij rustig alles over zich heen komen.
Olliebollie toch! :o Het is me wat met het Puma nest. -O-
Gelukkig doorstaat hij het allemaal dapper. O+

Ik ga duimen dat de heren doktoren de beste oplossing voor hem bedenken en hij snel weer viervoetig is. ^O^

Crosspost je het ook in mijn reeks? Krijg je nog meer duimpjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113421127
Sharma was lekkah. :9 Wel veel! :o Ik had een kleine portie besteld, maar die kreeg ik maar driekwart op. Frietje erbij, 2 sausjes en een salade. Als ik vaker luie zin heb ga ik daar weer bestellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:10:22 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113421132
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef Ynske het volgende:
Q, k heb ze binnen, met twee filters, rood en paars
denk dat ik morgen wel nog even terug ga
ze testen hoe het vacuum zit, en links hoorde ik minder toen ze dat nog niet getest hadden, dan nu. heb t idee dat t filter niet helemaal goed meer sluit.

ze zien me aankomen morgen O-) >:O
pics? En hoe bedoel je vacuum? en waarom 2 filters? hejje schoonmaak setje? Ik heb ze nog niet :(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 juni 2012 @ 18:10:43 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113421141
:o complete courgette opgevroten :o
in plakjes in de gril, knoflookje en wat peper en zout erbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_113421187
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef indaha het volgende:
Nou we zijn weer thuis.
Net de foto bekeken en er zitten 2 scheurtjes/breukjes in 1 middenvoetsbeentje en daar steunt hij op.
Ook was zijn temp 39,4 dus hij heeft een antibioticaspuit gehad en een pijnstiller.
Ook hebben we pijnstilling meegekregen en de dierenarts gaat overleggen met de orthopeed wat de beste oplossing is 6 weken rust of toch een operatie.
Het was wel een mooie rechte breuk en van voren zag je hem niet eens maar via de zijkanten wel.
Nu kijken dat we hem binnenhouden en dat hij blijft rusten, onze bench staat nog bij Rewimo maar ik weet toch niet of dat een optie is.
Voorlopig hebben we gewoon om de beurt oppasdienst ;)
Verder was Ollie een modelpatient O+ , alleen onderweg een miauwconcert maar bij de DA liet hij rustig alles over zich heen komen.
Jeetje dus toch scheurtjes :( Sneu hoor ;(
Succes voor jullie beide met oppassen dat Ollie rustig blijft _O- dat lijkt me een hele klus :P
pi_113421232

Hier nog een foto van de patient , zijn broertje heeft hem net helemaal afgesopt want hij rook vreemd naar DA luchtjes *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')