Ja! Dat!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Klinkt leuk voor Blutz
Fijn dat de DA zo positief was over Betty, en gelijk heeft 'ie
Geslachten kijken vind ik ook drama, zeker bij kittens van een paar weken. De theorie is simpel en er zijn goede voorbeeldfoto's op internet te vinden; je moet het verschil zien tussen een rondje en een streepje vs twee rondjes met wat ruimte ertussen. De praktijk; heel veel pluishaar aan de achterkant waartussen zich iets schijnt te bevinden waarmee het kitten kan plassen Aaargh.
De dwergjes zijn nu mijn trap aan het afbreken, ik zal kijken of ze straks tijd hebben voor een sessie.quote:De kleurtjes van dit geboefte vindt ik lastig. Ik heb net plaatjes van black silver tortie tabby kittens zitten googelen om te vergelijken maar dat helpt ook niet echt Veel van mijn opvangkittens gingen ook door een zilvergrijze periode heen wat later wel weer bijtrok maar ze kunnen ook permanent silver/smoke zijn door het zilvergen. Bij raskatten en mixjes zie je dat wel vaker. Eigenlijk vraagt dit mysterie om meer foto's (voetzooltjes/achterkant onderbeentjes, neusleertjes en opengehouden vachtjes)
Leuk een sessiequote:Op maandag 11 juni 2012 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat!
Ik twijfel nu zelfs over Boq. Hij is meegeweest met Betty´s eerste bezoek aan de DA en toen gecontroleerd op gewicht. Maar volgens mij is er toen niet onder zijn kontje gekeken. En nu hangt het tussen poes en kater in, omdat hij nog wat kleiner is. Zal mijn vriendin leuk vinden, dadelijk komt ze met 2 poezen thuis.
[..]
De dwergjes zijn nu mijn trap aan het afbreken, ik zal kijken of ze straks tijd hebben voor een sessie.
Wanneer wel dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoera voor Betty!
Blutz is een poesje? Die is leuk! Maar ik mag nog niet van mezelf
Ik ben momenteel de woonkamer aan het leegmaken, daarna verven, nieuwe vloer erin, bank etc. En daarna een echte buitenren die gedeeltelijk doorloopt naar binnen (zoiets als Cat heeft eigenlijk), zodat ze vrij in en uit kunnen lopen en dan mag ik er nog één Maar nu doen, dat is niet leuk voor de dames hier. Ik zie hoe de Puma geniet van het naar buiten gaan, maar ze mag altijd maar heel kort omdat ze er bijzonder kien op is om te ontsnappen. Krijg er de zenuwen van enzo. Dus eerst dat alles maar eens regelen en dan wellicht nog één erbij.quote:
Oh wat leukquote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel de woonkamer aan het leegmaken, daarna verven, nieuwe vloer erin, bank etc. En daarna een echte buitenren die gedeeltelijk doorloopt naar binnen (zoiets als Cat heeft eigenlijk), zodat ze vrij in en uit kunnen lopen en dan mag ik er nog één Maar nu doen, dat is niet leuk voor de dames hier. Ik zie hoe de Puma geniet van het naar buiten gaan, maar ze mag altijd maar heel kort omdat ze er bijzonder kien op is om te ontsnappen. Krijg er de zenuwen van enzo. Dus eerst dat alles maar eens regelen en dan wellicht nog één erbij.
Leuke plannen joh!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel de woonkamer aan het leegmaken, daarna verven, nieuwe vloer erin, bank etc. En daarna een echte buitenren die gedeeltelijk doorloopt naar binnen (zoiets als Cat heeft eigenlijk), zodat ze vrij in en uit kunnen lopen en dan mag ik er nog één Maar nu doen, dat is niet leuk voor de dames hier. Ik zie hoe de Puma geniet van het naar buiten gaan, maar ze mag altijd maar heel kort omdat ze er bijzonder kien op is om te ontsnappen. Krijg er de zenuwen van enzo. Dus eerst dat alles maar eens regelen en dan wellicht nog één erbij.
De sessie is lichtelijk gefaald. Straks maar eens in de collectie kijken of ik überhaupt plaatsingswaardige foto's van betty heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Leuk een sessie
En we zijn er uit, het wordt Meggy ipv Barney/Strak pak/Mac/Galajurkje.
Meggy en Bink
Foto's!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Beeertjee het volgende:
Wij zijn gister weer op bezoek geweest, en ik had 48 foto's gemaakt maar er zijn er veel wazig, jammer.
Het was natuurlijk erg leuk, ze waren druk aan het spelen en hadden helemaal geen tijd voor ons .
Tot ze moe werden, toen kwamen ze bij ons op de bank liggen.
Ik kon eigenlijk niet kiezen, maar hier zijn er een paar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bink
[ afbeelding ]
Meggy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was gezellig! En na de eerste aarzeling vonden de kittens het ook wel tof geloof ik. En Radja... zolang die maar kroel krijgt is het al gauw goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Beeertjee het volgende:
Wij zijn gister weer op bezoek geweest, en ik had 48 foto's gemaakt maar er zijn er veel wazig, jammer.
Het was natuurlijk erg leuk, ze waren druk aan het spelen en hadden helemaal geen tijd voor ons .
Tot ze moe werden, toen kwamen ze bij ons op de bank liggen.
Ik kon eigenlijk niet kiezen, maar hier zijn er een paar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bink
[ afbeelding ]
Meggy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef Beeertjee het volgende:
Wij vonden het ook gezellig, en die geluidjes vanuit de krabpaal.
12 dagen..
Ik ben er ook helemaal verbaasd over.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Foto's! ! Schele Betty!
En nog geen baas voor Radja! Dat had ik niet verwacht... Ik had gedacht dat dat zo bekeken zou zijn zodra ze op de site stond.
Tja, als de kinders groot zijn staan er vast weer nieuwe poezen te trappelen om een tijdelijk huisje.quote:
Ja Maar dat gaat vast niet goed met die bolle van mij en wat dan? Dat is voor beiden niet leuk. Maar het zou me wel aan m'n hart gaan, want ze is wel heul erg fantastisch!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, als de kinders groot zijn staan er vast weer nieuwe poezen te trappelen om een tijdelijk huisje.
Of wil jij d'r?
Is ze ook. En die Bolle van jou ook. Dat is inderdaad teveel fantastischheid in je huis.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja Maar dat gaat vast niet goed met die bolle van mij en wat dan? Dat is voor beiden niet leuk. Maar het zou me wel aan m'n hart gaan, want ze is wel heul erg fantastisch!
Dat is juist tof die mauw.. . *ikwildrmaarhetkandenkikgewoonniet*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ze ook. En die Bolle van jou ook. Dat is inderdaad teveel fantastischheid in je huis.
Ow, en dit exemplaar begint haar siamezen MAUW steeds meer te ontdekken dus ik weet niet of je daarop zit te wachten.
Inmiddels is dat uitgegroeid tot de HOORJEMENIETIKWILETENKROELENAAAAAANDACHTENWELNU! mauw.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is juist tof die mauw.. . *ikwildrmaarhetkandenkikgewoonniet*
Dat hoort bij een (nep)Siamees! Kan ze trouwens een wedstrijd komen doen met Pol die hier ook constant de hele boel bij elkaar gilt..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels is dat uitgegroeid tot de HOORJEMENIETIKWILETENKROELENAAAAAANDACHTENWELNU! mauw.
O ik zie het nu pas , ik ga duimen dat ze Betty willen het klinkt als een ideaal huisje voor haarquote:Op zondag 17 juni 2012 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Belangstelling voor Betty! *slik*
Van een stel wat al 2 katten heeft met in totaal 2 oogjes, waarvan niks het eigenlijk goed doet. Dus genoeg slechtziende katten ervaring. Ze gaan nav ons telefoontje nog even overleggen en anders komen ze donderdag op bezoek.
Yokoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Betty krijgt donderdag bezoek.
Mijn bank gromt.
En mijn krabpaal piept.
quote:
Jeeeeejquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Betty heeft baas! En het voelt goed. woensdag gaat ze verhuizen.
Wat goed en wat snel al verhuizen, hoe oud zijn ze nu?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Betty heeft baas! En het voelt goed. woensdag gaat ze verhuizen.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Awww...
En wat een mooierds met die lange streeppatronen op hun rug! Sommige lijken ook wat langer haar te hebben dan de rest trouwens..
Ik ben zo belachelijk druk dat ik af en toe langs hol maar geen echt tijd heb om goed te kijken blijkbaar Maar ze zijn wel heul schattig En Radja natuurlijk.. lekker dingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?
Ik heb 5 ontplofte kittens (met Brinta voorop) en 2 gladde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |