Hij zegt toch dat hij een tegenstander is van een 100% norm op de hoogste schaal van de inkomstenbelasting.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef PKRChamp het volgende:
Alle partijen verdienen het om afgezeken te worden, lastenverlichting is een woord wat niet voorkomt in het woordenboek van de Nederlandse politiek. En ik moet eerlijk zeggen dat de linkse partijen het liefst graaien bij de werkende burger. Hoe kun je met een strak gezicht het rekeningrijden goed praten vraag ik mij eigen al tijden af.
En hier het desbetreffende stukje van Roemer.
Volgens mij staat de VVD daarbuiten, maargoed PVDA heeft het notabene in het verkiezingsprogramma staan dus die willen daar echt werk van maken.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij een tegenstander is van een 100% norm op de hoogste schaal van de inkomstenbelasting.
En was rekeningrijden niet een rechts idee van VVD en CDA een aantal jaren geleden ?
Alle partijen graaien graag . jij ook ...
Hoe kan je met een strakgezicht bombardementen op Bagdad goed praten?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Volgens mij staat de VVD daarbuiten, maargoed PVDA heeft het notabene in het verkiezingsprogramma staan dus die willen daar echt werk van maken.
Zoals ik al eerder zei, hoe kun je met een strak gezicht het rekeningrijden goed praten?
Ik ben niet rechts maar meer dan de helft van je salaris aan belasting betalen is wel erg veel hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Behalve de zwakkeren die aan hun lot worden overgelaten. Sympathiek.
Rechts Nederland moet niet zo zeuren over de belastingen, vergelijk de belastingsschijven van nu eens met die van 1996.
Ik ben al tijden benieuwd waar jij oud-student van bent? LBO?quote:Op zondag 27 mei 2012 09:31 schreef Oud_student het volgende:
Bij de linksen komt naast de machthonger er nog een factor bij, nl. de overtuiging dat zijn weten wat het beste is voor anderen, wat zij moeten denken en wat ze moeten doen. Daarom is stemmen en democratie niet nodig, want de kamaraden weten wat het volk nodig heeft en wat zij willen.
Waar dit toe leidt weten we ook allemaal: Mao, Stalin, Hitler, Pol Pot enz.
Ik heb het idee, dat ik een gevoelige zenuw heb geraaktquote:Op zondag 27 mei 2012 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben al tijden benieuwd waar jij oud-student van bent? LBO?
Zelden zulke ongefundeerde onderbuikblabla gelezen van iemand die pretendeert een opleiding te hebben gevolgd.
Waarschoijnlijk zal dat in jouw beperkte wereldbeeld omschaduwd door oogkleppen en dat enorme bord voor je hoofd wel zo overkomen, ja. Dus ik ga dat niet eens ontkennen. Maar krijg ik nog antwoord?quote:Op zondag 27 mei 2012 09:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat ik een gevoelige zenuw heb geraakt
Gezien het referendum over de nieuwe EU grondwet kan rechts er ook wel wat van.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:31 schreef Oud_student het volgende:
Bij de linksen komt naast de machthonger er nog een factor bij, nl. de overtuiging dat zijn weten wat het beste is voor anderen, wat zij moeten denken en wat ze moeten doen. Daarom is stemmen en democratie niet nodig, want de kamaraden weten wat het volk nodig heeft en wat zij willen.
Waar dit toe leidt weten we ook allemaal: Mao, Stalin, Hitler, Pol Pot enz.
Welke vraag moet ik beantwoorden?quote:Op zondag 27 mei 2012 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarschoijnlijk zal dat in jouw beperkte wereldbeeld omschaduwd door oogkleppen en dat enorme bord voor je hoofd wel zo overkomen, ja. Dus ik ga dat niet eens ontkennen. Maar krijg ik nog antwoord?
Ik denk niet dat dat alleen voorbehouden is aan linksen. Iedereen houdt vast aan zijn overtuiging omdat hij denkt dat dat de beste is, anders zat ie wel in een ander kamp, no? Men stempt geen PVV terwijl men denkt dat Groen Links eigenlijk beter is en een moslim wordt geen jood omdat hij die geloofsovertuiging stiekem gelijk vindt hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Welke vraag moet ik beantwoorden?
Mijn opleiding? Academisch, wiskundige
Jij veronderstelt dat mensen met een bepaalde opleiding een "betere" politieke keuze zouden kunnen maken dan mensen zonder opleiding. Ik betwijfel dat, ik weet ook niet welke politieke richting beter is. Linksen hebben dit probleem niet zij weten blijkbaar wat beter is.
Inderdaad maar leg dat maar eens aan Oud Student uit die een trauma heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik denk niet dat dat alleen voorbehouden is aan linksen. Iedereen houdt vast aan zijn overtuiging omdat hij denkt dat dat de beste is, anders zat ie wel in een ander kamp, no? Men stempt geen PVV terwijl men denkt dat Groen Links eigenlijk beter is en een moslim wordt geen jood omdat hij die geloofsovertuiging stiekem gelijk vindt hebben.
Ik wacht even met boos worden. Ik kan dat interview niet terugvinden op het internet. Ik vond wel een scan uit de Spits, maar ze had het niet over happy few en leasebak.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik werd ook erg boos van het interview met mevrouw van Gent. Ze bulkte een paar stereotypen uit (ambtenaren in een dikke leasebak, happy few)
Feit is in ieder geval dat van gendt zelf in Groningen woont en in Den Haag werkt.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:10 schreef Bluesdude het volgende:
Ik wacht even met boos worden. Ik kan dat interview niet terugvinden op het internet. Ik vond wel een scan uit de Spits, maar ze had het niet over happy few en leasebak.
Ik zie wel pages die beweren dat GL deze woorden bezigde (kan helemaal niet.....er is geen verklaring van de partij uitgegeven) ... Sommigen boze mensen suggereren ook dat van Gent zei: etc.... maar wat is de bron? Of papegaaien ze maar ?
Kan altijd hoor... Dat is echt geen ramp.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:17 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Feit is in ieder geval dat van gendt zelf in Groningen woont en in Den Haag werkt.
En zo'n figuur wil ons dan gaan vertellen dat wij dicht bij ons werk moeten gaan wonen.
Ja, toen vader nog tusschen de middag thuis kwam om een warme hap te eten, die moeders klaar had staan omdat haar taak het verzorgen van het gezin en het huishouden was.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kan altijd hoor... Dat is echt geen ramp.
Maar wat zei ze precies dan ? Heb je een linkje naar een letterlijke quote van haar ?
Overigens is het idee van gaan wonen waar je werkt een heel oud algemeen aanvaard idee.
Ik dacht dat alle politieke partijen dit een praktisch en dus wenselijk principe vonden.
Heeft een gewoon kamerlid nou ook al een auto met chauffeur??quote:Op zondag 27 mei 2012 13:32 schreef Red_85 het volgende:
Auto + chauffeur 'van de zaak' ofwel ons geld! En dan dagelijks van Groningen naar Den Haag.
Hoe hypocriet kun je zijn?
Wonend in Purmerend, werkend op Schiphol. Lijkt me dichtbij genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |