En ik drink heul geen bier, kenjenagaanquote:
Asi es!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
“Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!”
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
Die viezelatinas willen hem er zo instoppen. "Ho, eerst een jasje aan" zeg ik met tegenzin...
Colombia was het he? Vallen ze daar een beetje op blanke hollanders?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
Die viezelatinas willen hem er zo instoppen. "Ho, eerst een jasje aan" zeg ik met tegenzin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Hell noquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Colombia was het he? Vallen ze daar een beetje op blanke hollanders?Iedereen kijkt naar je. Als ik Spaans spreek komt de 1e verbazing. Als ik met ze dans zijn ze om. "je danst beter dan veel Colombianen die ik ken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een en al tofheid hier.
Volgende meet op mijn dakterras. Ik regel de chicks.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
U riep?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je houdt niet van een lekkere ladyboy?
Zo verstandig was ik in NL niet hoor. Maar hier heersen SOA's als de neten... vooral HIV, geen zin in....quote:
Mijn danswerk is dan weer niet om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar je. Als ik Spaans spreek komt de 1e verbazing. Als ik met ze dans zijn ze om. "je danst beter dan veel Colombianen die ik ken"
Een en al tofheid hier.
Volgende meet op mijn dakterras. Ik regel de chicks.
HIV delen dat is toch pure liefde?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo verstandig was ik in NL niet hoor. Maar hier heersen SOA's als de neten... vooral HIV, geen zin in....
2 dingen die ik niet kanquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar je. Als ik Spaans spreek komt de 1e verbazing. Als ik met ze dans zijn ze om. "je danst beter dan veel Colombianen die ik ken"
Een en al tofheid hier.
Volgende meet op mijn dakterras. Ik regel de chicks.
nee maar jij bent groot. En.. Ehm.. Tsjaquote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn danswerk is dan weer niet om over naar huis te schrijven
Niet verwonderlijk, als iedereen zo'n instelling heeft. HIV zou ik trouwens ook kk bang voor zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo verstandig was ik in NL niet hoor. Maar hier heersen SOA's als de neten... vooral HIV, geen zin in....
Inwisselen voor Bart; die is er wel altijdquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mis mijn vent, die mag wel s thuis komen nu
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inwisselen voor Bart; die is er wel altijd
Die staat met d'r armen over haar tuinbroek te verzuchten "wat een sletten die Colombiaansen zijn". Zijn ze niet, maar goed.quote:
Ja die wil mij dus nietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inwisselen voor Bart; die is er wel altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |