Daarvoor mag je zo hard muziek spelen als je wilt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Pas na 10 uur 's avonds mag dat niet meer ofzo.
Hakken op klassieke muziek.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik kan alleen hakken, en dit was klassieke muziek
Netjes, ga je voor de hoeren daarheen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga er deze zomer naartoe zelfs
nee dat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarvoor mag je zo hard muziek spelen als je wilt?
Nee voor de drankquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Netjes, ga je voor de hoeren daarheen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Plastic_zak het volgende:
gwn halve liters klappen en in de plantenbak pissen
je kan het toch combineren?quote:
strak en hoer in 1 zin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je kan het toch combineren?eerst zuip je je helemaal de tering in en dan naar een lekkkere strakke hoer jatog
Misschien een lekkere Zweedse hosselen, die lopen daar ook zat rond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je kan het toch combineren?eerst zuip je je helemaal de tering in en dan naar een lekkkere strakke hoer jatog
lekker høken op het aanrechtblad van een ikea keukenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien een lekkere Zweedse hosselen, die lopen daar ook zat rond.
gewoon doen jatog en helemaal scheel neuken die sletten zonder regenjasje tog gquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien een lekkere Zweedse hosselen, die lopen daar ook zat rond.
67 jaar geleden ook alquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ach Duitsland heeft vanavond ook verloren hoor ik net.
Opende x maanden terug over een discussie op 4chan over staand of zittend billenvegen.quote:
que?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Opende x maanden terug over een discussie op 4chan over staand of zittend billenvegen.
Dat geeft niet, hoe langer het duurt hoe waardevoller het is voor mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
Oh Bietsj mijn dm doet raar op mobiel dus vandaar nog geen reactie
Geen idee, wil je op vakantie danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
beach g, wanneer gaan we op vakantie dan
Gelukkig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat geeft niet, hoe langer het duurt hoe waardevoller het is voor mij
ja, precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, wil je op vakantie danvisvakantie in Thailand?
een letterlijke copy paste maakt me nog geen vaste bezoekerquote:
Die flessen willen bij ons maar niet verkopen, dikke stoflaag.quote:
Bij ons gaan ze hard en niet omdat ik ze opdrink onder werktijdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die flessen willen bij ons maar niet verkopen, dikke stoflaag.
Bij ons staan ze gestald op plaatsen waar het officieel volgens mij niet eens kan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze hard en niet omdat ik ze opdrink onder werktijd
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
een letterlijke copy paste maakt me nog geen vaste bezoeker
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk je op sites met naakte mannen?
nee paar halve liters op tog gquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk je op sites met naakte vrouwen?
geen id en ik ben geen weeabooquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weaboo's hebben toch maar een plassertje van 4cm
weajoow jij gaat loesoe worden jquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat chips erbij pakken.
Met een nieuw biertje uiteraard.
stevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Doet pz weer stoer over drinken en dronken zijn![]()
Wat een onwijze kneus!!!
Ze komt van het boerenland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je komt toch uit amsterdam?
Ik heb gehoord dat het daar er hard aan toe gaat
Ze woont nog steeds op het boerenland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ook, maar ze woont toch amsterdam of...
oh, dan heb ik niet opgeletquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze woont nog steeds op het boerenland.
vondelpark?quote:
Ik huur mensen in van de onderwereld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je komt toch uit amsterdam?
Ik heb gehoord dat het daar er hard aan toe gaat
ik weet niet meer waarquote:
Dit is geen boerenland overigens niets mis met boerenland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze woont nog steeds op het boerenland.
Oke, ik pas op wat ik over/tegen jou zeg tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik huur mensen in van de onderwereld.zo van hey holleeder wil jij dientje even poppen voor mij xoxoxo Flips.
holle zal het vervolgens ook weer verdelen onder zijn soldiersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik huur mensen in van de onderwereld.zo van hey holleeder wil jij dientje even poppen voor mij xoxoxo Flips.
Hoeft niet, ik ben erg lief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, ik pas op wat ik over/tegen jou zeg tegenwoordig
rip in peacequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Dimens het volgende:
En op zulke momenten is Windows gewoon zwaar kut. Mijn computer heeft internet verbinding maar verbinden met de router of het internet doet hij niet.
En zo wordt dientje vermoord zonder dat iemand een schuldige kan aanwijzen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
holle zal het vervolgens ook weer verdelen onder zijn soldiers
grapje gelijk boos ;squote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is geen boerenland overigens niets mis met boerenland.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zo wordt dientje vermoord zonder dat iemand een schuldige kan aanwijzen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
deze man heeft het vast over draculaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
turkey heeft een best leuk nummer of niet flips
quote:hou je niet bezig met dat voetbal gebeuren,concentreer je op het echte leven,bvb je vriendin ♥
kmis je nieki
'savonds vliegen er vleermuizen over en voor mijn balkon. durf niet meer met raam open te gaan slapen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
deze man heeft het vast over dracula
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]Wat is het probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ging over meisjes in een of andere turks plaatsje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
deze man heeft het vast over dracula
hommoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Status update van de gast waarvan iedereen vermoedt dat hij homo is.
Mijn bovenburen hebben een mega-installatie en voorliefde voor Adele. "rowyalalbertfokkingholll! - juich!!"quote:
ik vond die Belgische zo leuk, is die door?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar ik vond die Roemeense leuker.
Oh dat is wel wat minder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben een mega-installatie en voorliefde voor Adele. "rowyalalbertfokkingholll! - juich!!"
"windowsroyalawlbertfokkingfirewolll!! - juich!!!"quote:
Durf ik je niet te zeggen, dacht het niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vond die Belgische zo leuk, is die door?
helaas, was volgens mij wel een leuk meisje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen, dacht het niet.
Op de wallen in Amsterdam staan ook veel roemeense en tjechische en bulgaarse meiden. Zullen we een keer samen gaan kijken daar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar ik vond die Roemeense leuker.
Steven en ik zitten wel eens bij een cafe op de Wallen tegenover twee blonde chicks. Daar kijk ik graag naar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op de wallen in Amsterdam staan ook veel roemeense en tjechische en bulgaarse meiden. Zullen we een keer samen gaan kijken daar?
old sailor nog steeds?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Steven en ik zitten wel eens bij een cafe op de Wallen tegenover twee blonde chicks. Daar kijk ik graag naar.
geef geld dan ga ik naar binnen en film ik het stiekemquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Steven en ik zitten wel eens bij een cafe op de Wallen tegenover twee blonde chicks. Daar kijk ik graag naar.
KaNkeR,quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
KaNkeR,
EeN KleIn WoOrdJe Met zO'n grOoT EffeCtt,
Zo'N Een stOm wOoRdjéé dOett je HuiLen Van sChriikk.
EeN KleiiN wOordJe vaN ZeS LettErS grOott.
VoOrr de 1 eeN sChelddwOord & voOr de AnDerr de DoOdd. :"(
Ligt gewoon aan jouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef Dimens het volgende:
Elke minuut een fout melding dat de service niet gestart kan worden.
Oh wat haat ik die vraag, bel je helpdesk heb je al opnieuw gestart, Ja tuurlijk, heeft u ook 5 seconde gewacht, ja meerdere malen, en de stroom en 10 seconde meneer.quote:
veel mensen herstarten niet hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh wat haat ik die vraag, bel je helpdesk heb je al opnieuw gestart, Ja tuurlijk, heeft u ook 5 seconde gewacht, ja meerdere malen, en de stroom en 10 seconde meneer.--!
jaquote:
Die 2 chicks filmen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geef geld dan ga ik naar binnen en film ik het stiekem
raar, mijn veilige modus heeft gewoon de normale reso altijdquote:
Mijn veilige modus heeft geluid.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
raar, mijn veilige modus heeft gewoon de normale reso altijd
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
raar, mijn veilige modus heeft gewoon de normale reso altijd
glijdt lekker makkelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn mattie van vanavond.
Tevens goedenavond.
Met mijn Mac heb ik pas een keer probleem gehad. Dat is in het jaar dat ik hem bijna al heb al een paar keer minder dan het half jaar dat ik deze PC heb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb geen veilige modus want mac, kweenie of die dat heeft
Applequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met mijn Mac heb ik pas een keer probleem gehad. Dat is in het jaar dat ik hem bijna al heb al een paar keer minder dan het half jaar dat ik deze PC heb.
Ik heb elke dag wel dat draadloos internet een paar keer weg valt, paar keer gehad dat Windows Licentie niet geladen kon worden en ik opnieuw moest installeren, af en toe wilt Windows niet starten en gaat die computer piepen etc.![]()
Ik ken het, en dan het vel er langzaam vanaf stropenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef Dalando het volgende:
Mijn schouders en nek zijn helemaal verbrand.
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens een product van Apple gehad?
Dat ligt niet alleen aan windows ben ik bang.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met mijn Mac heb ik pas een keer probleem gehad. Dat is in het jaar dat ik hem bijna al heb al een paar keer minder dan het half jaar dat ik deze PC heb.
Ik heb elke dag wel dat draadloos internet een paar keer weg valt, paar keer gehad dat Windows Licentie niet geladen kon worden en ik opnieuw moest installeren, af en toe wilt Windows niet starten en gaat die computer piepen etc.![]()
"Pain don't hurt"quote:
zon kekke hommo als jij heeft toch wel iets van apple?quote:
Niet zelf, maar heb wel vaker gebruik gemaakt van de laptop van mijn pa vroeger. Ben gewend aan Windows en vind het gewoon superkut interface.quote:
die draadloze adapter is sowieso om te huilen dat moet ik toegeven. Maar meer dan ¤50,- moet zo'n ding niet kosten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan windows ben ik bang.
usb wifi van ebay voor 3 euro, 50 euro is veel te veelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
die draadloze adapter is sowieso om te huilen dat moet ik toegeven. Maar meer dan ¤50,- moet zo'n ding niet kosten.
Je hebt er dus eigenlijk geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet zelf, maar heb wel vaker gebruik gemaakt van de laptop van mijn pa vroeger. Ben gewend aan Windows en vind het gewoon superkut interface.
En dan zou het wel moeten werken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]
usb wifi van ebay voor 3 euro, 50 euro is veel te veel
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt er dus eigenlijk geen ervaring mee.
Hai prinsesje *knipoogt*quote:
USB wifi doet het bij mijn opa top, ik heb zelf een PCI-E insteekkaart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zou het wel moeten werken?
Sowieso heb ik nog nooit een USB wifi adapter goed zien werken.
alles beter dan 50euro betalen en dat het dan niet werktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zou het wel moeten werken?
Sowieso heb ik nog nooit een USB wifi adapter goed zien werken.
Geen ¤50,- uitgegeven. Iets van ¤20,- of zo een ding van Asus. Als dat ding werkt, is het snel maar het is verre van perfect.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
alles beter dan 50euro betalen en dat het dan niet werkt
Ik heb ook PCI insteekkaart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
USB wifi doet het bij mijn opa top, ik heb zelf een PCI-E insteekkaart.
even tv aanzetten,quote:
Waarom moet ik haar hosselen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
schenkie heb je meloewa nog gehosseld?
ik wil misschien mijn nu 4 jaar oude imac verkopen voor zon mini. kan ik die gewoon meenemen als ik weer eens naar mijn ouders ga.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
Dat ding wat ik nu heb gaat echt nog een keer de deur uit en dan koop ik maar gewoon een Mac Mini waar ik zelf 8GB werkgeheugen en een SSD in ga zetten of zo.
Ik heb nog geen duidelijke foto van haar gezien.quote:
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb dr gezicht nog nooit gezien.
:Squote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
Je hebt je gedragen de laatste tijd.quote:
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt je gedragen de laatste tijd.
Proefperiode ingegaan, je staat niet meer op mijn block-lijst.
Gewoon deze;quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wil misschien mijn nu 4 jaar oude imac verkopen voor zon mini. kan ik die gewoon meenemen als ik weer eens naar mijn ouders ga.
ghb/chloroform/roofiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)
Iron man (2) al gezien?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Nog een filmtip iemand? Geen comedy ofzo.
The Departedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
John Carterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Wat een kutfilm sowiesoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef Dalando het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0477051/
.. is drama/comedy ?
Ja, en jack nickelsonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beide nog niet. Even downloaden dan maar. Thanks.
[..]
Met wie was die ook alweer? Dicaprio?
Sherlock Holmes?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zijn echt goeie filmsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
wil je anders met andriod.quote:
Datja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
[..]ik neem aan dat je die over yt bedoelt
1 & 2, ik vond 2 echt geweldig en ben nu een soort van 1 aan het kijkenquote:
Lievie mijn ouders keken songfesitval ennn voetbal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef Dalando het volgende:
Flipsjebipsje, als je nou slim was geweest dan had je vanaaf met je laptopje op de bank kunnen zitten en dan had je Iron Man (2) niet hoeven downloaden.
niemand klikt meestal maar ik heb echt geklikt dit keerquote:
Zo slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha waarom 1 niet eerst gezien dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1 & 2, ik vond 2 echt geweldig en ben nu een soort van 1 aan het kijken
was te proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar, toch bedankt.
[..]
mn hosselpoging heeft gefaaldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar, toch bedankt.
[..]
Hey Flipsonette, hoe is het?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha waarom 1 niet eerst gezien dan?
Tchockkkk
kweenie, 2 stond toevallig op mijn flaptop en ik verveelde mij in de treinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha waarom 1 niet eerst gezien dan?
Tchockkkk
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Dimens het volgende:
Ligt het aan mij of is het kouder vanavond?
Bah. Moet lerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flipsonette, dat klinkt mooi.
Wel goed eigenlijk. Lekkere dag gehad enzo. Jij?
Probeer Trollie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ohhelp me een andere te zoeken dan
thxquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Moet lerenEn dat doe ik dan nooit, maar dan doe ik ook niets anders de hele dag
Net bbq
/dagboek
[..]
Probeer Trollie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |