Ze woont nog steeds op het boerenland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ook, maar ze woont toch amsterdam of...
oh, dan heb ik niet opgeletquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze woont nog steeds op het boerenland.
vondelpark?quote:
Ik huur mensen in van de onderwereld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je komt toch uit amsterdam?
Ik heb gehoord dat het daar er hard aan toe gaat
ik weet niet meer waarquote:
Dit is geen boerenland overigens niets mis met boerenland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze woont nog steeds op het boerenland.
Oke, ik pas op wat ik over/tegen jou zeg tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik huur mensen in van de onderwereld.zo van hey holleeder wil jij dientje even poppen voor mij xoxoxo Flips.
holle zal het vervolgens ook weer verdelen onder zijn soldiersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik huur mensen in van de onderwereld.zo van hey holleeder wil jij dientje even poppen voor mij xoxoxo Flips.
Hoeft niet, ik ben erg lief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, ik pas op wat ik over/tegen jou zeg tegenwoordig
rip in peacequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Dimens het volgende:
En op zulke momenten is Windows gewoon zwaar kut. Mijn computer heeft internet verbinding maar verbinden met de router of het internet doet hij niet.
En zo wordt dientje vermoord zonder dat iemand een schuldige kan aanwijzen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
holle zal het vervolgens ook weer verdelen onder zijn soldiers
grapje gelijk boos ;squote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is geen boerenland overigens niets mis met boerenland.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zo wordt dientje vermoord zonder dat iemand een schuldige kan aanwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |