Gewoon in het water gooien tot ze kieuwen krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Een zeepaard is een paard wat zodanig gefokt is dat het een vis is geworden.
Ik heb het gewijzigd. zebra is gewoon ene Paard een Soort maar dan een ander variatie.quote:
Nee, gewoon nee. Hier hoeven we niet eens discussie over te voeren. Reuzen als soort/ras hebben nooit bestaan. Hooguit iets wat lange mensen, maar reuzen zijn een mythe, er is totaal geen bewijs voor behalve geshopte foto's op het internet, zoals die Mr. 44 heeft gepost.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Het is geen Gokje van je, maar een wel bekende vraag wat je weet.
Dus weer een wetenschappelijk bewijs dat de Bijbel weer gelijk heeft dat er reuzen leefde.
Oh ja...heel overtuigend zo. Op het eerste oog opslag een shopje...maar daar moeten we natuurlijk geen conclusies aan verbinden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
http://urbanlegends.about.com/library/bl_giant_skeleton.htm
[ afbeelding ]
dit onmogelijke ding
Och, wellicht dat je volgende keer nog eens kunt uitleggen hoe Hovinds idee van 'variatie' nu eigenlijk verschilt van evolutie.quote:
Wat wie waar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat zijn gefokte paarden wat origineel van DNA is verwijderd om zo te krijgen, zoveel tijd en geld voor een waardeloze project.
Zebra is gewoon een Paard meer niet.
Juist.. en dat geldt dus zelfs als ze zich onderling niet meer voort kunnen planten, aldus Hovind.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:30 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik heb het gewijzigd. zebra is gewoon ene Paard een Soort maar dan een ander variatie.
Fijne avond verder
is een kikkervisje een vis of een amfibie vraag ik mij ineens afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Juist.. en dat geldt dus zelfs als ze zich onderling niet meer voort kunnen planten, aldus Hovind.
En dan zijn er ineens heel veel dieren dezelfde soort. Waar ligt de grens van uit elkaar groeien van soorten? Is het allemaal 1 soort en variaties daarop? Hebben we slechts een paar soorten? Zeg: insecten, zoogdieren, vogels, reptielen, vissen, amfibieen... zoiets?
Als het een losse soort zou zijn was het misschien een vis, maar voor de taxonomie gebruik je een volgroeid organisme. Anders is een kuiken in een ei geen vogel en zijn een kikkervisje en een kikker twee soorten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:36 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
is een kikkervisje een vis of een amfibie vraag ik mij ineens af
volgens de "definitie" van het Kingdom34quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het een losse soort zou zijn was het misschien een vis, maar voor de taxonomie gebruik je een volgroeid organisme. Anders is een kuiken in een ei geen vogel en zijn een kikkervisje en een kikker twee soorten.
Kingdom34 zegt dat natuurlijk alleen maar omdat dat in de bijbel staat. Wat ook niet zo raar is, want die is geschreven honderden jaren voor er genoeg kennis over het zeeleven was om te weten dat dat complete kolder is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
volgens de "definitie" van het Kingdom34![]()
als een walvis een vis is
quote:"If you look, he's holding a yellow-handled shovel, but there's nothing on the end," IronKite said.
"Originally, the spade end was there. But [it] looked like it was occupying the exact same space as the skeleton's temple, making the whole thing look fake.
"Now it looks like he's just holding a stick, and people don't notice. It's funny."
Nou, in het boek van de heilige omnipotente Octopus staat dat het DNA is ontstaan door zijn immateriële interventie, hij heeft energie over de aarde gestraald waardoor er materie ontstond uit die energie, daarin hebben de rondingen in de energie gezorgd voor rondingen in de materie die de vorm van DNA aannamen. Daty is zo omdat het in ons boek staat, en kom nou niet aan met jouw Bijbel, daar staat geen enkel bewijs in, want de 'polypus collectio', ons heilige boek, zegt dat DNA zo is ontstaan. Er staat in de polypus collectio het volgende vers:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Laat ik het zo eens zeggen, dat onzin boek wat je vind zegt steeds dat een soort steeds hetzelfde soort voortbrengt wat keer op keer is waargenomen, de echte onzin zegt dat leven uit een steen is gekomen dat miljoenen jaren heeft geregend en zo een poel met organische bla bla is ontstaan zo leven is gekomen. Nu hebben ze wat anders bedacht, dat leven uit de ruimte is ontstaan...................................beide nooit waargenomen en nooit wetenschappelijk bewezen.
Maar ik ga jou eens testen, hoe is DNA ontstaan (het meest complex van alles) ?
Heb ik al gedaan, ik heb de Sapiunt online gezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Eindelijk wordt het ware woord gepredikt. Hey kees, zullen we een topic openen waarin we octopus paul serieus gaan verdedigen? Dan heeft iedereen iemand om aan te vallen.
En als je God vervangt door octopus paul (of barbie) zijn de argumenten hetzelfde!
Ontopic: kingdom34 mag uitleggen waarom pissebedden die op het land leven nog steeds kieuwen hebben.
Er zijn maar twee soorten vogels:sijsjes en drijfsijsjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Juist.. en dat geldt dus zelfs als ze zich onderling niet meer voort kunnen planten, aldus Hovind.
En dan zijn er ineens heel veel dieren dezelfde soort. Waar ligt de grens van uit elkaar groeien van soorten? Is het allemaal 1 soort en variaties daarop? Hebben we slechts een paar soorten? Zeg: insecten, zoogdieren, vogels, reptielen, vissen, amfibieen... zoiets?
Ik ben voor, dat snap je wel:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Eindelijk wordt het ware woord gepredikt. Hey kees, zullen we een topic openen waarin we octopus paul serieus gaan verdedigen? Dan heeft iedereen iemand om aan te vallen.
En als je God vervangt door octopus paul (of barbie) zijn de argumenten hetzelfde!
Ontopic: kingdom34 mag uitleggen waarom pissebedden die op het land leven nog steeds kieuwen hebben.
Wie financiert ze? Universiteiten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat is een evolutie aanhanger, natuurlijk doen zij dat anders lopen ze geld mis.
En ik kreeg een bevestigend antwoord van Kdom34 op mijn vraag of een vleermuis ook een vogel was. Een vleermuis is volgens Kdom34 een vogel. En waarom ? Omdat alles wat in de Bijbel staat correct is ( zie Lev.11:13-19 en Deut.14:11-18 ). Kingdom is bijbeldom. Niveau : 8e eeuw v.C.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Mr.44 het volgende:
volgens de "definitie" van het Kingdom34![]()
als een walvis een vis is
Goed dat iemand het net zo zietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef ATON het volgende:
[..]
En ik kreeg een bevestigend antwoord van Kdom34 op mijn vraag of een vleermuis ook een vogel was. Een vleermuis is volgens Kdom34 een vogel. En waarom ? Omdat alles wat in de Bijbel staat correct is ( zie Lev.11:13-19 en Deut.14:11-18 ). Kingdom is bijbeldom. Niveau : 8ste eeuw v.C.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kingdom34 zegt dat natuurlijk alleen maar omdat dat in de bijbel staat. Wat ook niet zo raar is, want die is geschreven honderden jaren voor er genoeg kennis over het zeeleven was om te weten dat dat complete kolder is.
Maarja, de Bijbel spreekt eeuwige waarheid dus als we er in de tussentijd achter zijn gekomen dat er niet genoeg water is voor een zonvloed of dat de walvis veel eerder een grote koe is dan een grote vis doet dat er niet meer toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |