abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:29:11 #41
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_112067740
Eindelijk wordt het ware woord gepredikt. Hey kees, zullen we een topic openen waarin we octopus paul serieus gaan verdedigen? Dan heeft iedereen iemand om aan te vallen.
En als je God vervangt door octopus paul (of barbie) zijn de argumenten hetzelfde!

Ontopic: kingdom34 mag uitleggen waarom pissebedden die op het land leven nog steeds kieuwen hebben.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:31:44 #42
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112067853
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Eindelijk wordt het ware woord gepredikt. Hey kees, zullen we een topic openen waarin we octopus paul serieus gaan verdedigen? Dan heeft iedereen iemand om aan te vallen.
En als je God vervangt door octopus paul (of barbie) zijn de argumenten hetzelfde!

Ontopic: kingdom34 mag uitleggen waarom pissebedden die op het land leven nog steeds kieuwen hebben.
Heb ik al gedaan, ik heb de Sapiunt online gezet.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_112070153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Juist.. en dat geldt dus zelfs als ze zich onderling niet meer voort kunnen planten, aldus Hovind.

En dan zijn er ineens heel veel dieren dezelfde soort. Waar ligt de grens van uit elkaar groeien van soorten? Is het allemaal 1 soort en variaties daarop? Hebben we slechts een paar soorten? Zeg: insecten, zoogdieren, vogels, reptielen, vissen, amfibieen... zoiets?
Er zijn maar twee soorten vogels:sijsjes en drijfsijsjes.
Drie soorten planten: brandnetels die prikken, brandnetels die niet prikken en brandnetels van hout.
Twee soorten goden: Octopus Paul en valse goden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_112070206
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:

Ik ben voor, dat snap je wel:
Eindelijk een godsbewijs: Octopus Paul is onze Schepper
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_112071201
Bij de opening van deel 3 heb ik de OP weer gezien en de vraag is dus, over een noodzakelijke tegenstelling tussen wetenschap en geloof.
Die is er volgens mij niet per se nodig, maar als je de bijbel letterlijk voor waar gaat aannemen, worden de wetenschappelijke vondsten wel erg snel strijdig daarmee.
Alle archeologie kan op de vuilnisbelt, ruimtevaart is onmogelijk, wolkenkrabbers wordt wel erg onwaarschijnlijk.

Er zijn wetenschappers die in een god geloven, of in iets en gelovigen die aan wetenschap doen. Maar de bijbel letterlijk nemen als de strikte waarheid doen maar weinig mensen.

De discussie heeft zich hier toegespitst op evolutie, maar zelfs daar blijkt een bewijs volgens het ene systeem (het staat in de bijbel) niet geldig als bewijs in het andere systeem (dat wil ik dan zelf wel eens zien), en andersom.
Vruchteloze discussie tussen een blinde en een dove. "Pas op, ik hoor het gesnuif van een boze stier." "Nee hoor, niks aan de hand, dit is een heel lief klein kalfje."
pi_112073593
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat is een evolutie aanhanger, natuurlijk doen zij dat anders lopen ze geld mis.
Wie financiert ze? Universiteiten?
pi_112073670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Mr.44 het volgende:
volgens de "definitie" van het Kingdom34 :P
als een walvis een vis is
En ik kreeg een bevestigend antwoord van Kdom34 op mijn vraag of een vleermuis ook een vogel was. Een vleermuis is volgens Kdom34 een vogel. En waarom ? Omdat alles wat in de Bijbel staat correct is ( zie Lev.11:13-19 en Deut.14:11-18 ). Kingdom is bijbeldom. Niveau : 8e eeuw v.C.
pi_112073727
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef ATON het volgende:

[..]

En ik kreeg een bevestigend antwoord van Kdom34 op mijn vraag of een vleermuis ook een vogel was. Een vleermuis is volgens Kdom34 een vogel. En waarom ? Omdat alles wat in de Bijbel staat correct is ( zie Lev.11:13-19 en Deut.14:11-18 ). Kingdom is bijbeldom. Niveau : 8ste eeuw v.C.
Goed dat iemand het net zo ziet :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kingdom34 zegt dat natuurlijk alleen maar omdat dat in de bijbel staat. Wat ook niet zo raar is, want die is geschreven honderden jaren voor er genoeg kennis over het zeeleven was om te weten dat dat complete kolder is.

Maarja, de Bijbel spreekt eeuwige waarheid dus als we er in de tussentijd achter zijn gekomen dat er niet genoeg water is voor een zonvloed of dat de walvis veel eerder een grote koe is dan een grote vis doet dat er niet meer toe.
pi_112073946
Nog los van het feit dat DNA in de bijbel helemaal niet voorkomt. Zelfs geen soort begrip als de code of blauwdruk waaruit het leven gevormd wordt. Maar toch door god geschapen?
Stiekem in een hoekje waar de bijbelschrijvers het niet zagen zeker?
  zondag 27 mei 2012 @ 00:21:10 #50
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112074025
Kees22 bestaat ook niet, want dat staat niet in de bijbel.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_112074754
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Kees22 bestaat ook niet, want dat staat niet in de bijbel.
_O- _O-
God schiep de mens. Man en vrouw schiep Hij hem, naar Zijn beeld en gelijkenis. Gen 1
Maar:
Hij schiep de mens uit aarde en blies hem door zijn neusgaten het leven in. Gen 2
  zondag 27 mei 2012 @ 00:35:12 #52
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112074805
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

_O- _O-
God schiep de mens. Man en vrouw schiep Hij hem, naar Zijn beeld en gelijkenis. Gen 1
Maar:
Hij schiep de mens uit aarde en blies hem door zijn neusgaten het leven in. Gen 2
Ja daar staat dus dat jij een man en een vrouw bent, want er staat: Schiep hij hem.
pi_112075318
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja daar staat dus dat jij een man en een vrouw bent, want er staat: Schiep hij hem.
Inderdaad. De eerste vrouw is dus ook gelijk met de man geschapen. Zij heette Lilith.
pi_112083490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Och, wellicht dat je volgende keer nog eens kunt uitleggen hoe Hovinds idee van 'variatie' nu eigenlijk verschilt van evolutie. :)
Wellicht moet je eens goed lezen wat ik allemaal hebt getypt in plaats jou denkwijze op mijn krijgen wat variatie is dat probeerde je ook met definitie van Soort.

Wat verschil is is dat evolutie een zeer bedrieglijke woord is. Ze zeggen dat Bacterie kunnen evolueren en daarna komen ze met Macro-evolutie om te beweren dat soorten veranderen over een lange periode van tijd en dat is waar we over hebben en niet opeens de woorden van betekenis gaan opzoeken als jullie geen antwoorden meer hebben.

Evolutie kan je vergelijken met alle dingen dat is lekker makkelijk om alles passend te maken dat is wat jullie op school als eerste moeten leren en daarom zijn jullie zeer voorspellend als het gaat met deze discussies betreft.

Als we opeens over betekenis hebben wat evolutie is, dan zijn jullie gewoonweg uitgepraat zo simpel is dat.
pi_112083729
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:48 schreef Tchock het volgende:
Mocht kingdom nog terugkomen:

[ afbeelding ]

Deze foto is opgebouwd uit drie andere foto's.

[ afbeelding ]

Dit is de achtergrond. Daar overheen is een foto van een menselijk skelet geplakt, daarna een verkleinde onderzoeker. Als je goed kijkt kun je zien dat de onderzoeker een schep zonder blad vast heeft, omdat dat er te onecht uit zag. Of in de bewoording van de maker:

[..]

Hier heb je een link http://www.dunzie.com/sci(...)l-or-email-hoax.html.

Moet je zien hoe snel de evolutionisten (National Geographic) als de kip erbij zijn om even te ontkrachten. :)

Ga maar lekker naar National Geographic de grootste evolutie aanhanger waar je gelijk kan zeggen het is nep.

Vreemd is waarom National Geographic draken botten wel accepteren en niet van Mensen?
Typische selectieve houding van evolutionisten aanhangers.
pi_112083762
Hey Kingdom34, zijn onderstaande dieren verschillende soorten of variaties van dezelfde soort? Ik denk dat ik met dit antwoord je beter begrijp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112083818
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef Supertolll het volgende:
Hey Kingdom34, zijn onderstaande dieren verschillende soorten of variaties van dezelfde soort? Ik denk dat ik met dit antwoord je beter begrijp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet normaal discussie voeren, of ga je nou kinderachtig zijn?
En ik ga niet klikken met dat kinderachtige spelletje van je.
  zondag 27 mei 2012 @ 12:09:19 #58
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112083871
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:06 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Kan je niet normaal discussie voeren, of ga je nou kinderachtig zijn?
En ik ga niet klikken met dat kinderachtige spelletje van je.
Mag jij uberhaupt wel internetten op zondag van de HEERE HEERE?
pi_112084010
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Door stof is de mens gemaakt door God en hij heette Adam.
Eva is gemaakt door God via de rib van Adam daarom groeit deze ribben altijd weer aan.
Weer een wetenschappelijk bewijs gevonden :)

"Toen deed de HEERE God een diepen slaap op Adam vallen, en hij sliep; en Hij nam een van zijn ribben, en sloot derzelver plaats toe met vlees."

http://www.scheppingofevolutie.nl/index.php?url=art_ribben.htm

Ieder Mens inclusief Eva is een nakomeling van Adam, God heeft alleen Adam geschapen en met zijn rib heeft God Eva gemaakt.

Het was Adam die schreef trouwens. Adam was zelf getuigen van creatie door God.
pi_112084043
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mag jij uberhaupt wel internetten op zondag van de HEERE HEERE?
Moet jij niet een voorbeeld functie geven hier als moderator en niet uitdagend te werk gaan? Ga je mee lopen met kinderen die aandacht snakken?
Als je geen toegevoegde waarde hebt over het onderwerp kan je beter weg gaan graag, jullie verkloten zo de topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')