Heb ik al gedaan, ik heb de Sapiunt online gezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Eindelijk wordt het ware woord gepredikt. Hey kees, zullen we een topic openen waarin we octopus paul serieus gaan verdedigen? Dan heeft iedereen iemand om aan te vallen.
En als je God vervangt door octopus paul (of barbie) zijn de argumenten hetzelfde!
Ontopic: kingdom34 mag uitleggen waarom pissebedden die op het land leven nog steeds kieuwen hebben.
Er zijn maar twee soorten vogels:sijsjes en drijfsijsjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Juist.. en dat geldt dus zelfs als ze zich onderling niet meer voort kunnen planten, aldus Hovind.
En dan zijn er ineens heel veel dieren dezelfde soort. Waar ligt de grens van uit elkaar groeien van soorten? Is het allemaal 1 soort en variaties daarop? Hebben we slechts een paar soorten? Zeg: insecten, zoogdieren, vogels, reptielen, vissen, amfibieen... zoiets?
Ik ben voor, dat snap je wel:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Eindelijk wordt het ware woord gepredikt. Hey kees, zullen we een topic openen waarin we octopus paul serieus gaan verdedigen? Dan heeft iedereen iemand om aan te vallen.
En als je God vervangt door octopus paul (of barbie) zijn de argumenten hetzelfde!
Ontopic: kingdom34 mag uitleggen waarom pissebedden die op het land leven nog steeds kieuwen hebben.
Wie financiert ze? Universiteiten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat is een evolutie aanhanger, natuurlijk doen zij dat anders lopen ze geld mis.
En ik kreeg een bevestigend antwoord van Kdom34 op mijn vraag of een vleermuis ook een vogel was. Een vleermuis is volgens Kdom34 een vogel. En waarom ? Omdat alles wat in de Bijbel staat correct is ( zie Lev.11:13-19 en Deut.14:11-18 ). Kingdom is bijbeldom. Niveau : 8e eeuw v.C.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Mr.44 het volgende:
volgens de "definitie" van het Kingdom34![]()
als een walvis een vis is
Goed dat iemand het net zo zietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef ATON het volgende:
[..]
En ik kreeg een bevestigend antwoord van Kdom34 op mijn vraag of een vleermuis ook een vogel was. Een vleermuis is volgens Kdom34 een vogel. En waarom ? Omdat alles wat in de Bijbel staat correct is ( zie Lev.11:13-19 en Deut.14:11-18 ). Kingdom is bijbeldom. Niveau : 8ste eeuw v.C.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kingdom34 zegt dat natuurlijk alleen maar omdat dat in de bijbel staat. Wat ook niet zo raar is, want die is geschreven honderden jaren voor er genoeg kennis over het zeeleven was om te weten dat dat complete kolder is.
Maarja, de Bijbel spreekt eeuwige waarheid dus als we er in de tussentijd achter zijn gekomen dat er niet genoeg water is voor een zonvloed of dat de walvis veel eerder een grote koe is dan een grote vis doet dat er niet meer toe.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Kees22 bestaat ook niet, want dat staat niet in de bijbel.
Ja daar staat dus dat jij een man en een vrouw bent, want er staat: Schiep hij hem.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]![]()
![]()
God schiep de mens. Man en vrouw schiep Hij hem, naar Zijn beeld en gelijkenis. Gen 1
Maar:
Hij schiep de mens uit aarde en blies hem door zijn neusgaten het leven in. Gen 2
Inderdaad. De eerste vrouw is dus ook gelijk met de man geschapen. Zij heette Lilith.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja daar staat dus dat jij een man en een vrouw bent, want er staat: Schiep hij hem.
Wellicht moet je eens goed lezen wat ik allemaal hebt getypt in plaats jou denkwijze op mijn krijgen wat variatie is dat probeerde je ook met definitie van Soort.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Och, wellicht dat je volgende keer nog eens kunt uitleggen hoe Hovinds idee van 'variatie' nu eigenlijk verschilt van evolutie.
Hier heb je een link http://www.dunzie.com/sci(...)l-or-email-hoax.html.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:48 schreef Tchock het volgende:
Mocht kingdom nog terugkomen:
[ afbeelding ]
Deze foto is opgebouwd uit drie andere foto's.
[ afbeelding ]
Dit is de achtergrond. Daar overheen is een foto van een menselijk skelet geplakt, daarna een verkleinde onderzoeker. Als je goed kijkt kun je zien dat de onderzoeker een schep zonder blad vast heeft, omdat dat er te onecht uit zag. Of in de bewoording van de maker:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef Supertolll het volgende:
Hey Kingdom34, zijn onderstaande dieren verschillende soorten of variaties van dezelfde soort? Ik denk dat ik met dit antwoord je beter begrijp.Kan je niet normaal discussie voeren, of ga je nou kinderachtig zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga niet klikken met dat kinderachtige spelletje van je.
Mag jij uberhaupt wel internetten op zondag van de HEERE HEERE?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:06 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Kan je niet normaal discussie voeren, of ga je nou kinderachtig zijn?
En ik ga niet klikken met dat kinderachtige spelletje van je.
Door stof is de mens gemaakt door God en hij heette Adam.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja daar staat dus dat jij een man en een vrouw bent, want er staat: Schiep hij hem.
Moet jij niet een voorbeeld functie geven hier als moderator en niet uitdagend te werk gaan? Ga je mee lopen met kinderen die aandacht snakken?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mag jij uberhaupt wel internetten op zondag van de HEERE HEERE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |