Ik zie een tegenstrijdigheid in deze zin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:17 schreef Toposcoupe het volgende:
Best een prima liedje, beetje Simple Plan achtig.
blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
Niemand wilde een nieuw topic openen?
Per ongeluk door slotje gepostquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
Niemand wilde een nieuw topic openen?
Kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef marcodej het volgende:
Hongarije was toch echt niks aan mensen?
Zat wel een leuk ritme in vond ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef marcodej het volgende:
Hongarije was toch echt niks aan mensen?
Gaat tot nu toe goed..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef alors het volgende:
Mijn kat is in da house nu.... kijken of ie van de bank valt.
wacht maarquote:
Ur kiddin', right?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik ga dit nummer een paar televotes gunnen!
Dat was denk ik een zeer futuristisch model zonnebril?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, wat heeft ze aan dr oor hangen?
Ik moet een stream hebben.quote:
quote:
Nee ze kan het wel aardig, maar het irriteert op een gegeven moment!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat gaat ze hoog, maar is toch niet vals?
Katten hebben geen geweten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb liever Macedonië, als ik mag kiezen. Hier wordt de kat een beetje bang van. Maar die heeft ook wel een slecht geweten......
Het klonkt alsof ze daar al mee bezig waren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Kunnen ze haar niet wurgen met dat haar in dr hals?
ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Arme Albanezen. als dit het beste is wat je hebt.
Leek beter dan vorige keerquote:
Er zat 1 noot in die ECHT (!) kneitervals was.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef starla het volgende:
Mensen die dit vals noemen weten echt niet waar ze over lullen
Niet als hij begint te dansenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit valt in deze setting helemaal weg. Gok ik zo.
Ja, weken geen seks gehad met z'n vriendje.quote:
Ik vind het gewoon niet beter dan andere inzendingen die niet doorgekomen zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
Mijn buurvrouw belde net aan, ze hoorde gegil.
Ja maar is best cute (toch??? of is dat deze niet?) zonder blinddoekquote:
Idd.quote:
Ja, da's de enige reden die ik me kan bedenken. Voor het publiek dat geen Engels kan. Liev he?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:25 schreef MissJ het volgende:
waarom heeft ie een doek voor zijn ogen?
omdat ie "love is blind" zingt?
Onderkant van je tv afplakken!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef alors het volgende:
Fack mijn BBC heeft automatisch ondertitels, and i dont feel like karaoke...Hoe fix ik dit snel...
Iets met rodeknopkijkers oid. Ik krijg t hier niet aan, was wel leuk voor de onverstaanbare nummers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef alors het volgende:
Fack mijn BBC heeft automatisch ondertitels, and i dont feel like karaoke...Hoe fix ik dit snel...
Had ik ook stdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef alors het volgende:
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Het lijkt of het meer disco klinkt dan van de week, maar dat kan natuurlijk niet.
Had ik net ook bij the voice.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:26 schreef alors het volgende:
Holy crap, maar liefst 1 noot!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat 1 noot in die ECHT (!) kneitervals was.
De rest was gewoon heel knap.
Ik houd er alleen niet van
Where are you? van Imaani?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
En verrek als het niet waar is, ook dit doet me opeens ergens aan denken.
jahe?? het kwam mij ook beter over dan vorige keerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
neem mijn woorden terug
geen slechte nr
BBC HD dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Had ik ook stdSubtitles -> Off werkte wel maar ja waar dat knopje bij jou zit
Maar Ziggo heeft BBC1 niet in HDdus toch maar terug naar Jan.
Dat was geniaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Wij hadden ondertitels donderdag op het grote scherm.
En toen gingen 49 FOK!kers keihard met Servië meezingen.
Ik viel haast om van schrik/verbazing. Want ik zag de ondertitels niet
Ik kan het nergens vinden bij instellingen, zo raar...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Had ik ook stdSubtitles -> Off werkte wel maar ja waar dat knopje bij jou zit
Maar Ziggo heeft BBC1 niet in HDdus toch maar terug naar Jan.
de langste...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef starla het volgende:
[..]
Holy crap, maar liefst 1 noot!!!
Ben wel benieuwd welke dan...
Zijn daar filmpjes van?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Onbetaalbaar, dat moment!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Heb ik niet helaasquote:
Dat laatste heb ik dus ook. Maar dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben er ook weer. Mijn stem gaat toch naar Abanie tot nu toe. Tot nu toe klinken de liedjes me beter dan in de halve finales
oooh dat had HPKW er niet bij gezegd, van die ondertitels. Wel dat er tig mensen ineens mee aan het zingen waren, behalve jij omdat je zo verbaasd was.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
die van rende ook heel hard de kamer uit!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef alors het volgende:
Mijn kat is in da house nu.... kijken of ie van de bank valt.
Geen idee nogquote:
wie weet wat er in dat krukje zit....( verborgen wc?)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Drrk het volgende:
Ze kijkt alsof ze moet schijten. Driewerf niks.
Ook voor mensen die niet bij de You and Meet waren?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee nog
Maar we doen over drie maanden Het Grote FOK! Eurovisie SongfestiBAL, gewoon een leuk feest in dezelfde kroeg. Van harte welkom! Openen er binnenkort een topic over.
ze mag de schoenen niet poetsen van Dino Merlin. Dit is niet slecht, maar de act van vorig jaar was 10x beterquote:
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook voor mensen die niet bij de You and Meet waren?
hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Want zelfs zij verveelt zich bij dit nummer.
Madonnaquote:
Dat zou inderdaad een boel verklaren...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:30 schreef danilel het volgende:
[..]
wie weet wat er in dat krukje zit....( verborgen wc?)
Wow, thanks!quote:
Sharon Stone en Kylie Minogue.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Want zelfs zij verveelt zich bij dit nummer.
Leuk leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee nog
Maar we doen over drie maanden Het Grote FOK! Eurovisie SongfestiBAL, gewoon een leuk feest in dezelfde kroeg. Van harte welkom! Openen er binnenkort een topic over.
Toen ze nog met haar billen zat te knijpen achter die piano vond ik haar een beetje op Nance lijken.quote:
Oh leuk, een Russian grannies maagd!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eerste keer dat ik die oma's hoor. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |