Maak gebruik van de mogelijkheden die dit bied/t/dt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder ben je gewoon terecht van de server gebanned. Als je expres gaat schelden waar kinderen bij zijn, omdat JIJ dat grappig vind, dan ben je gewoon een sneu ventje.
Ga je haat ergens anders ventileren, baggerventje
dtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maak gebruik van de mogelijkheden die dit bied/t/dt.
Voor vanaaf ben ik weg, later
.. oh, is dat nu?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Ame_thyst het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
pinkpop stream
kwaliteitje zeg. Laat maar
ziet er nu al uit als een vuilnisbelt met achtergrond muziek en het is net bezigquote:
True that!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn puppy is de beste chickmagneet evah.
Toen die uitkwam was jij nog niet eens geborenquote:
Tja, sommige liedjes ook niet, luister ik ook gewoonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Toen die uitkwam was jij nog niet eens geborenZo lang geleden alweer, meeste wat ze daarna hebben gemaakt was ruk.
Inderdaad. Junglebook en Peter Pan ware het beste.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Toen die uitkwam was jij nog niet eens geborenZo lang geleden alweer, meeste wat ze daarna hebben gemaakt was ruk.
Niet begrijpen wat daar stond getyptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tja, sommige liedjes ook niet, luister ik ook gewoon__!
Wel, maar ik dacht dat je bedoelde dat ik die film niet ken omdat ie voor mijn geboorte uitkwam..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet begrijpen wat daar stond getypt
Neem aan dat je de film toch wel kent als je de opening ervan postquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wel, maar ik dacht dat je bedoelde dat ik die film niet ken omdat ie voor mijn geboorte uitkwam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |