Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gymleraar die een ongesteldheidsrooster bijhield
Pff dan heb je echt niks te doen! Bovendien had ik een vriendin die om de 2 weken ongesteld werd dus het wilt niks zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Fantastisch plan want alle meiden zijn natuurlijk even regelmatig ongesteldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
klopt daarom sportschoolquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker zon sukkeltje die niet kan sporten__!!
Ik weet man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik loop maar met je te fucken hoor rez
Maar dat zal je ongetwijfeld zelf ook wel doorhebben
Wel als je ze allemaal in één huis stopt op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fantastisch plan want alle meiden zijn natuurlijk even regelmatig ongesteldWat een kneus dan, die man.
sowieso is die hele serie baasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Hoe Abed ook de correlatie tussen hun gedrag en hun tijd van de maand ook fijn uitlegt.
ervaringen? Geef me het adres van zulke huizenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel als je ze allemaal in één huis stopt op de één of andere manier.
Inderdaad. Ik moest heel hard lachen om die aflevering met die trampoline naast de school.quote:
die gozer van wie die trampo wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moest heel hard lachen om die aflevering met die trampoline naast de school.
Maar goed, ontopic, ongestelde wijven.
tegen hun wil in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel als je ze allemaal in één huis stopt op de één of andere manier.
Vrouwen in hetzelfde huis zijn altijd tegelijkertijd ongesteld, dat is algemenen kennis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ervaringen? Geef me het adres van zulke huizen
Helemaal niet, anders zou ik wel tegelijkertijd zijn met m'n moederquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen in hetzelfde huis zijn altijd tegelijkertijd ongesteld, dat is algemenen kennis.
Ja ik snap wat je ermee bedoeltquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen in hetzelfde huis zijn altijd tegelijkertijd ongesteld, dat is algemenen kennis.
Ook als je ze bij elkaar stopt gaan ze op gegeven moment gelijk lopen. Echt héél raar hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt zo'n nazi.quote:
Familie telt niet mee heb ik ooit begrepen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:28 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Helemaal niet, anders zou ik wel tegelijkertijd zijn met m'n moeder
Mooi.quote:
Over meiden die ongesteld zijn wanneer het hun uitkomt blijkbaar.quote:
En TS die uit zijn aars bloed bij de volgende gymles.quote:
O ja, dat beeld had ik al verdrongen. Bedankt hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En TS die uit zijn aars bloed bij de volgende gymles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |