Twee keer per week, week in week uit? Hmhmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:00 schreef kwiwi het volgende:
twee keer per week ongesteld lijkt me niet zo vreemd, aangezien het normaal een dag of vijf duurt
ts is dom
"Laat je tampon maar even zien meisje"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat moeten de leraren doen dan? Hun slipje checken?
Zo, dat zou best slim zijn!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef IMShuuul het volgende:
Misschien willen ze voorkomen dat er zomaar allemaal hondsdolle pubers aan ze zitten?
Show jij je tampon dan maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die gillen
Mensen die wegrennen
Jij trekt dan vol trots die tampon uit je la?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die gillen
Mensen die wegrennen
Gewoon de leerlinge meenemen naar het toilet en een schaar meegeven, dan mag ze het touwtje afknippen en laten zien.quote:
Niet bepaald waterdicht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon de leerlinge meenemen naar het toilet en een schaar meegeven, dan mag ze het touwtje afknippen en laten zien.
Dit kan maar 1x daarna moet je de hele tampon zien om te kijken of er wel bloed op zit.
Wat een dom planquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon de leerlinge meenemen naar het toilet en een schaar meegeven, dan mag ze het touwtje afknippen en laten zien.
Dit kan maar 1x daarna moet je de hele tampon zien om te kijken of er wel bloed op zit.
Dan nog niet, meeste meiden hebben standaard tampons bij zich toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel voor 1x. Als er bijv. heel veel meisjes tegelijk ongesteld zijn bij rugby.
vechte dan , 140 kg 3% bf puur spier dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige juiste als een man je zoiets vraagt is hem een directe rechtse geven en een knietje
In Amerika ja, in NL is toch zo'n nep versie ervan, en meisjes die gillen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Rezania het volgende:
Zo'n sport hoor je toch alleen met mannen te spelen.
En dan de touwtjes in z'n agenda plakken zodat hij kan bijhouden wie wanneer ongesteld was zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
bitch plsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vechte dan , 140 kg 3% bf puur spier dus.
In hun gymbroekje ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan nog niet, meeste meiden hebben standaard tampons bij zich toch?
Jaa dit is een beter planquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige juiste als een man je zoiets vraagt is hem een directe rechtse geven en een knietje
En een smeer bloed op elke paginaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan de touwtjes in z'n agenda plakken zodat hij kan bijhouden wie wanneer ongesteld was zeker
Meiden horen gewoon niet mee te doen aan dit soort ruige contactsporten, dat is gewoon logisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In Amerika ja, in NL is toch zo'n nep versie ervan, en meisjes die gillen.
Als je gay bent mag je dat ook niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meiden horen gewoon niet mee te doen aan dit soort ruige contactsporten, dat is gewoon logisch.
Hoezo? Niet alle meisjes/vrouwen zijn gillerig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meiden horen gewoon niet mee te doen aan dit soort ruige contactsporten, dat is gewoon logisch.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Gym hoort sowieso alleen met jongens te zijn.
Voetbal
Rugby
Basketbal
Al deze sporten zijn verpest tijdens gym doordat er meiden die geen bal kunnen vangen of schieten mee moesten doen
Trefbal ook mang.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbal
Rugby
Basketbal
Al deze sporten zijn verpest tijdens gym doordat er meiden die geen bal kunnen vangen of schieten mee moesten doen
Mag het ook een paardenstaart zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo? Niet alle meisjes/vrouwen zijn gillerig.
Vrouwen met een kort pittig kapsel kunnen het best
homo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbal
Rugby
Basketbal
Slingerworpen toepassen tijdens trefbalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Trefbal ook mang.
Gewonden moeten er vallen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je gay bent mag je dat ook niet.
Maar ik ben juist zo goed in trefbalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Trefbal ook mang.
Gewonden moeten er vallen.
Ringzwaaien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
homo.
bouncing tits met gym en kontjes
ga je op hem zitten zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof iedere meid een tutje isIk kan je met gemak aan
Heb ooit m'n excuses aan moeten bieden aan een meisje die ik vol op haar gezicht geraakt had (met trefbalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Maar ik ben juist zo goed in trefbal
Houthakkers mogen meedoen ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo? Niet alle meisjes/vrouwen zijn gillerig.
Vrouwen met een kort pittig kapsel kunnen het best
En dan gooien ze ook niet te hard, want anders breken ze misschien een nagel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbal
Rugby
Basketbal
Vandaar. Die optie was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik kan me gewoon goed inleven in andere mensen.
Alsof het jouw schuld is dat zij geen reactievermogen heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Heb ooit m'n excuses aan moeten bieden aan een meisje die ik vol op haar gezicht geraakt had (met trefbal) , lerares (
) vond het niet normaal, doe dan niet mee.
Ook altijd met de andere jongens lullen over dragonball Z, zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh. Ik was one of the boys bij gymaltijd in het team van de jongens ditdatzuszo.
Kom buitenspelen dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof iedere meid een tutje isIk kan je met gemak aan
Haha, ja oke dan moeten ze niet mee doen. Maar niet ieder meisje is slecht in dat soort sporten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Heb ooit m'n excuses aan moeten bieden aan een meisje die ik vol op haar gezicht geraakt had (met trefbal) , lerares (
) vond het niet normaal, doe dan niet mee.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh. Ik was one of the boys bij gymaltijd in het team van de jongens ditdatzuszo.
En alsof ik expres op gezichten ga mikkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof het jouw schuld is dat zij geen reactievermogen heeft!
Gym was nooit leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef JoeyTenowii het volgende:
gym was alleen leuk door de meisjes...
zeker zon sukkeltje die niet kan sportenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef JoeyTenowii het volgende:
gym was alleen leuk door de meisjes...
Niet? Ik deed dat wel, vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze sloom warenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En alsof ik expres op gezichten ga mikken
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ook altijd met de andere jongens lullen over dragonball Z, zeker
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? Ik deed dat wel, vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze sloom waren
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Turnen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had bij gym een aantal jaar zo'n manneke dat altijd wilde turnen en hardlopen.
Meisjes mogen dat jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nja, sowieso is meer dan de helft van de vrouwen hier op FOK! geen meisje-meisje. Scheelt al wel.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Oké, ik ben er al uit. De volgende keer dat we weer zo'n wijvensport ga doen, bijvoorbeeld badminton of turnen, zeg ik gewoon dat ik uit mijn aars bloed en daardoor niet mee kan doen. Even kijken wat de leraar dan zegt.
wat een hommoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had bij gym een aantal jaar zo'n manneke dat altijd wilde turnen en hardlopen.
Wat, droog in de poeperd of zo?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Oké, ik ben er al uit. De volgende keer dat we weer zo'n wijvensport ga doen, bijvoorbeeld badminton of turnen, zeg ik gewoon dat ik uit mijn aars bloed en daardoor niet mee kan doen. Even kijken wat de leraar dan zegt.
Zeg dat je torsio testis hebtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Misschien trapt hij er wel in!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Dan nodigt hij jou misschien wel uit voor "extra lessen"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan nodigt hij jou misschien wel uit voor "extra lessen"
Ik had vroeger een gymleraar die een ongesteldheidsrooster bijhieldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat moeten de leraren doen dan? Hun slipje checken?
niks mis mee, doet Abed ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gymleraar die een ongesteldheidsrooster bijhield
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Pff dan heb je echt niks te doen! Bovendien had ik een vriendin die om de 2 weken ongesteld werd dus het wilt niks zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Fantastisch plan want alle meiden zijn natuurlijk even regelmatig ongesteldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
klopt daarom sportschoolquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker zon sukkeltje die niet kan sporten__!!
Ik weet man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik loop maar met je te fucken hoor rez
Maar dat zal je ongetwijfeld zelf ook wel doorhebben
Wel als je ze allemaal in één huis stopt op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fantastisch plan want alle meiden zijn natuurlijk even regelmatig ongesteldWat een kneus dan, die man.
sowieso is die hele serie baasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Hoe Abed ook de correlatie tussen hun gedrag en hun tijd van de maand ook fijn uitlegt.
ervaringen? Geef me het adres van zulke huizenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel als je ze allemaal in één huis stopt op de één of andere manier.
Inderdaad. Ik moest heel hard lachen om die aflevering met die trampoline naast de school.quote:
die gozer van wie die trampo wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moest heel hard lachen om die aflevering met die trampoline naast de school.
Maar goed, ontopic, ongestelde wijven.
tegen hun wil in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel als je ze allemaal in één huis stopt op de één of andere manier.
Vrouwen in hetzelfde huis zijn altijd tegelijkertijd ongesteld, dat is algemenen kennis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ervaringen? Geef me het adres van zulke huizen
Helemaal niet, anders zou ik wel tegelijkertijd zijn met m'n moederquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen in hetzelfde huis zijn altijd tegelijkertijd ongesteld, dat is algemenen kennis.
Ja ik snap wat je ermee bedoeltquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen in hetzelfde huis zijn altijd tegelijkertijd ongesteld, dat is algemenen kennis.
Ook als je ze bij elkaar stopt gaan ze op gegeven moment gelijk lopen. Echt héél raar hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt zo'n nazi.quote:
Familie telt niet mee heb ik ooit begrepen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:28 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Helemaal niet, anders zou ik wel tegelijkertijd zijn met m'n moeder
Mooi.quote:
Over meiden die ongesteld zijn wanneer het hun uitkomt blijkbaar.quote:
En TS die uit zijn aars bloed bij de volgende gymles.quote:
O ja, dat beeld had ik al verdrongen. Bedankt hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En TS die uit zijn aars bloed bij de volgende gymles.
Graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, dat beeld had ik al verdrongen. Bedankt he
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef tech4u het volgende:
Meisjes met gymIk weet nog wel dat we een partijtje voetbal deden en ik de bal met een boogje in een meisje haar buik trapte. Mislukte voorzet. Ging ze helemaal huien: "Ik ben blind, ik zie niks meer!!!!
Rot op en ga korfballen dan.
Leer eens tellenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:00 schreef kwiwi het volgende:
twee keer per week ongesteld lijkt me niet zo vreemd, aangezien het normaal een dag of vijf duurt
ts is dom
Je weet wat die term betekent hè?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |