ga je op hem zitten zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof iedere meid een tutje isIk kan je met gemak aan
Heb ooit m'n excuses aan moeten bieden aan een meisje die ik vol op haar gezicht geraakt had (met trefbalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Maar ik ben juist zo goed in trefbal
Houthakkers mogen meedoen ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo? Niet alle meisjes/vrouwen zijn gillerig.
Vrouwen met een kort pittig kapsel kunnen het best
En dan gooien ze ook niet te hard, want anders breken ze misschien een nagel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Gym hoort sowieso alleen met jongens te zijn.
Voetbal
Rugby
Basketbal
Al deze sporten zijn verpest tijdens gym doordat er meiden die geen bal kunnen vangen of schieten mee moesten doen
Vandaar. Die optie was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik kan me gewoon goed inleven in andere mensen.
Alsof het jouw schuld is dat zij geen reactievermogen heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Heb ooit m'n excuses aan moeten bieden aan een meisje die ik vol op haar gezicht geraakt had (met trefbal) , lerares (
) vond het niet normaal, doe dan niet mee.
Ook altijd met de andere jongens lullen over dragonball Z, zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh. Ik was one of the boys bij gymaltijd in het team van de jongens ditdatzuszo.
Kom buitenspelen dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof iedere meid een tutje isIk kan je met gemak aan
Haha, ja oke dan moeten ze niet mee doen. Maar niet ieder meisje is slecht in dat soort sporten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Heb ooit m'n excuses aan moeten bieden aan een meisje die ik vol op haar gezicht geraakt had (met trefbal) , lerares (
) vond het niet normaal, doe dan niet mee.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh. Ik was one of the boys bij gymaltijd in het team van de jongens ditdatzuszo.
En alsof ik expres op gezichten ga mikkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof het jouw schuld is dat zij geen reactievermogen heeft!
Gym was nooit leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef JoeyTenowii het volgende:
gym was alleen leuk door de meisjes...
zeker zon sukkeltje die niet kan sportenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef JoeyTenowii het volgende:
gym was alleen leuk door de meisjes...
Niet? Ik deed dat wel, vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze sloom warenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En alsof ik expres op gezichten ga mikken
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ook altijd met de andere jongens lullen over dragonball Z, zeker
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? Ik deed dat wel, vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze sloom waren
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Turnen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had bij gym een aantal jaar zo'n manneke dat altijd wilde turnen en hardlopen.
Meisjes mogen dat jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nja, sowieso is meer dan de helft van de vrouwen hier op FOK! geen meisje-meisje. Scheelt al wel.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Oké, ik ben er al uit. De volgende keer dat we weer zo'n wijvensport ga doen, bijvoorbeeld badminton of turnen, zeg ik gewoon dat ik uit mijn aars bloed en daardoor niet mee kan doen. Even kijken wat de leraar dan zegt.
wat een hommoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had bij gym een aantal jaar zo'n manneke dat altijd wilde turnen en hardlopen.
Wat, droog in de poeperd of zo?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Oké, ik ben er al uit. De volgende keer dat we weer zo'n wijvensport ga doen, bijvoorbeeld badminton of turnen, zeg ik gewoon dat ik uit mijn aars bloed en daardoor niet mee kan doen. Even kijken wat de leraar dan zegt.
Zeg dat je torsio testis hebtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Misschien trapt hij er wel in!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Dan nodigt hij jou misschien wel uit voor "extra lessen"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan nodigt hij jou misschien wel uit voor "extra lessen"
Ik had vroeger een gymleraar die een ongesteldheidsrooster bijhieldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat moeten de leraren doen dan? Hun slipje checken?
niks mis mee, doet Abed ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gymleraar die een ongesteldheidsrooster bijhield
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |