quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? Ik deed dat wel, vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze sloom waren
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Turnen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had bij gym een aantal jaar zo'n manneke dat altijd wilde turnen en hardlopen.
Meisjes mogen dat jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nja, sowieso is meer dan de helft van de vrouwen hier op FOK! geen meisje-meisje. Scheelt al wel.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Oké, ik ben er al uit. De volgende keer dat we weer zo'n wijvensport ga doen, bijvoorbeeld badminton of turnen, zeg ik gewoon dat ik uit mijn aars bloed en daardoor niet mee kan doen. Even kijken wat de leraar dan zegt.
wat een hommoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had bij gym een aantal jaar zo'n manneke dat altijd wilde turnen en hardlopen.
Wat, droog in de poeperd of zo?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Oké, ik ben er al uit. De volgende keer dat we weer zo'n wijvensport ga doen, bijvoorbeeld badminton of turnen, zeg ik gewoon dat ik uit mijn aars bloed en daardoor niet mee kan doen. Even kijken wat de leraar dan zegt.
Zeg dat je torsio testis hebtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Misschien trapt hij er wel in!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Dan nodigt hij jou misschien wel uit voor "extra lessen"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:15 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan nodigt hij jou misschien wel uit voor "extra lessen"
Ik had vroeger een gymleraar die een ongesteldheidsrooster bijhieldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat moeten de leraren doen dan? Hun slipje checken?
niks mis mee, doet Abed ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gymleraar die een ongesteldheidsrooster bijhield
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |