In 2010 is hij toch 6e geworden uiteindelijk achter Gesink, dus denk dat hij echt wel voluit ging.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Columbiafan het volgende:
Sommige mensen zeggen dat hij daar niet vol zou gegaan zijn, maar dat betwijfel ik, aangezien ie toch wel top 20 stond
Dat was een tijdrit waar de wind volledig keerde, Menchov werd daar als beste GC rijden op minuuuten gereden, en de rest eindigde nog onneindig veel verder, Rodriguez verloor 10 minutenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In 2010 is hij toch 6e geworden uiteindelijk achter Gesink, dus denk dat hij echt wel voluit ging.
Werd desondanks 52e op 6.40 van Fabian
Oh ja klopt, dat was ik al weer helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat was een tijdrit waar de wind volledig keerde, Menchov werd daar als beste GC rijden op minuuuten gereden, en de rest eindigde nog onneindig veel verder, Rodriguez verloor 10 minuten
11 Denis Menchov (Rus) Rabobank 0:03:51quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Oh ja klopt, dat was ik al weer helemaal vergeten.
Hij kan misschien meedoen om de ritzege, vind ik niet in de marge.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef franklop het volgende:
in de marge; benieuwd wat Clement morgen kan, lijkt toch redelijk in orde gezien zn aanvallen
naja ritzege is niet het belangrijkste wat morgen op het spel staatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan misschien meedoen om de ritzege, vind ik niet in de marge.
Dat niet, maar om het nu in de marge te noemen is een beetje te negatief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef franklop het volgende:
[..]
naja ritzege is niet het belangrijkste wat morgen op het spel staat
Rasmussen viel mij tegen in de openingstijdrit, ik ben benieuwd of hij morgen beter is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Marcoss het volgende:
Ritzege zal wel naar Rasmussen, Phinney of Larsson gaan
Een overdenking voor Rabo om volgend jaar 1 van hun echte klassementsrenners in de Giro op te stellen. Met alle respect voor Hesjedal, Rodriguez en De Gendt maar hier hadden gewoon kansen gelegen om een podium te halen in een grote ronde.quote:
Vergeet niet het wel mikken op grote koersen, maar met de verkeerde renner dan wel de verkeerde tactiek.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een overdenking voor Rabo om volgend jaar 1 van hun echte klassementsrenners in de Giro op te stellen. Met alle respect voor Hesjedal, Rodriguez en De Gendt maar hier hadden gewoon kansen gelegen om een podium te halen in een grote ronde.
Maar Rabo zal zich wel richten op secundaire wedstrijden die echt amper iemand boeien en alleen door insiders gevolgd worden via een verdwaalde stream.
Toch een mooie renner, die mede misschien door achteraf toeval het ultieme uit de capaciteiten haalt. Zo vaak ook toch een wereldprestatie maar net een te klein motortje. Hoewel soms ook ineens fenomenaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Cunego blijft een speciaal geval. Wordt toch zowat overal gelost, kan het zelfs in ontsnappingen zelden afmaken, rijdt er eigenlijk maar wat tussendoor en lijkt een hele ronde te falen, maar staat toch weer plots 6e, net als in de Tour van vorig jaar.
daar verbaasde ik me gister ook over idd toen ik de stand zagquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Cunego blijft een speciaal geval. Wordt toch zowat overal gelost, kan het zelfs in ontsnappingen zelden afmaken, rijdt er eigenlijk maar wat tussendoor en lijkt een hele ronde te falen, maar staat toch weer plots 6e, net als in de Tour van vorig jaar.
Doet me denken aan Fernando Escartín, alleen Cunego's erelijst is vele malen groterquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |