abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:21:28 #101
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112058499
Jammer dat ze in het laatste stuk toch nog zoveel terugpakten :(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_112058821
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:30 schreef Zelva het volgende:

[..]

Daar gaat het dan ook niet om. Probeer het!. Je kunt de Giro winnen snotverdorie. Als je dan niet eens probéért die kans te pakken, ben je gewoon een lafaard.
Zelfs proberen is al moeilijk! Heb je wel eens een wedstrijd gereden? Dan weet je precies wat Wombcat bedoelt. Tussen willen en kunnen zit echt een groot verschil. Soms ben je alleen al blij dat je er aan hangt. En ja, ik spreek uit ervaring.
pi_112059403
Hij kon het in de laatste anderhalve kilometer wel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_112059591
De Gendt _O_ Prachtige zege! _O_ Jammer dat hij op het einde niet een minuut meer op Hesjedal overhield.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:54:14 #105
40566 Ericr
Livewrong
pi_112059599
Cobo en Hesjedal, de laatste 2 winnaars van een grote ronde. Dat had ook niemand kunnen voorspellen een jaar geleden. Hesjedal moet het morgen natuurlijk nog wel doen maar lijkt me de beste papieren te hebben. Of hij moet choken.
pi_112060432
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zelfs proberen is al moeilijk! Heb je wel eens een wedstrijd gereden? Dan weet je precies wat Wombcat bedoelt. Tussen willen en kunnen zit echt een groot verschil. Soms ben je alleen al blij dat je er aan hangt. En ja, ik spreek uit ervaring.
Dat dus.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:49 schreef marcodej het volgende:
Hij kon het in de laatste anderhalve kilometer wel.
Wat niet betekent dat hij het de laatste 5 kilometer ook had gekund.
pi_112060776
als ik het nu zou moeten zeggen:

1 hesjedal
2 de gendt
3 Scarponi
4 Rodriguez
5 Basso

en wat moet de Gendt vandaag gestorven zijn op zijn fiets
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_112060912
Rodriguez kan echt wel meer dan een kilometer gas geven, dat liet hij vorig jaar zien naar Sestriere, en helemaal in de Dauphine. Misschien kan hij niet beter, maar ik denk dat bij hem (en ook vele anderen) dat defensieve rijden vooral door angst komt. De Gendt en vorig jaar Schleck hebben in ieder geval wel laten zien dat je op zo'n manier gigantisch veel tijd kan winnen, veel meer dan die standaardsprintjes van 2 of 3 kilometer die de klassementsmannen in de bergetappes doen. Maar ja, je neemt dan wel een risico...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:30:22 #109
14505 OProg
A Life in Music
pi_112060971
Achteraf zou dit ook nog wel eens heel heel erg jammer kunnen zijn:

quote:
AMSTERDAM – Thomas De Gendt bereikte zondag zwoegend de finish van de vijftiende etappe in de Giro d’Italia. De Belg van Vacansoleil moest in de slotklim naar Piani dei Resinelli op een lekke band naar boven.

“Het waren mijn zwaarste kilometers in de Giro tot nu toe. Zonder die lekke band had ik de besten kunnen volgen. Daar ben ik zeker van”, baalde De Gendt op de website van zijn werkgever.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112061149
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef OProg het volgende:

[..]

Tja, als hij iets minder achter had gestaan was de voorsprong die ze hem gegeven zouden hebben denk ik ook kleiner.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:35:29 #111
14505 OProg
A Life in Music
pi_112061217
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:34 schreef Felagund het volgende:

[..]

Tja, als hij iets minder achter had gestaan was de voorsprong die ze hem gegeven zouden hebben denk ik ook kleiner.
Je weet het natuurlijk niet. :P

Maar mocht je straks toch nog tijd te kort komen denk je daar toch nog wel ff aan terug. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:39:15 #112
40566 Ericr
Livewrong
pi_112061396
De strijd was anders volledig losgebarsten op de Mortirolo en dan krijg je een heel andere uitkomst. Mogelijk hadden er dan meerdere klassementsrenners gekraakt en was Scarponi opeens met de zege gaan lopen. Als dan heeft weinig zin voor een renner die tot voor vandaag kansloos leek voor het podium.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:50:41 #113
14505 OProg
A Life in Music
pi_112061958
Let wel even dat hij daar maar 46 seconden verloor aldaar.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:37:03 #114
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_112064571
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:28 schreef Ereinion het volgende:
Rodriguez kan echt wel meer dan een kilometer gas geven, dat liet hij vorig jaar zien naar Sestriere, en helemaal in de Dauphine. Misschien kan hij niet beter, maar ik denk dat bij hem (en ook vele anderen) dat defensieve rijden vooral door angst komt. De Gendt en vorig jaar Schleck hebben in ieder geval wel laten zien dat je op zo'n manier gigantisch veel tijd kan winnen, veel meer dan die standaardsprintjes van 2 of 3 kilometer die de klassementsmannen in de bergetappes doen. Maar ja, je neemt dan wel een risico...
QFT.

quote:
[quote]1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zelfs proberen is al moeilijk!
Kan best, maar nogmaals het gaat om de overwinning in een grote ronde. Probeer het eens op vijf kilometer van de streep. Zitten ze meteen allemaal in je wiel, dan stop je er maar weer mee. Maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

En, zoals hierboven staat, ik geloof er niets, nada, nul komma nul van dat Rodríguez het niet eerder had kúnnen proberen, of ik nou wel of niet wielrenwedstrijden heb gereden, want dat vind ik nou echt compleet irrelevant.
pi_112065049
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef OProg het volgende:

[..]

Wat te denken van de belabberde ploegentijdrit van Vacansoleil. Of die hellende aankomsten waar hij ook steeds tijd verloor doordat hij niet in een peloton kan rijden, dan zag je De Gendt telkens over de finish vliegen nadat die weer eens slecht gepositioneerd zat.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:47:49 #116
194695 franklop
Fran knock
pi_112065194
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:37 schreef Zelva het volgende:

Kan best, maar nogmaals het gaat om de overwinning in een grote ronde. Probeer het eens op vijf kilometer van de streep. Zitten ze meteen allemaal in je wiel, dan stop je er maar weer mee. Maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

En, zoals hierboven staat, ik geloof er niets, nada, nul komma nul van dat Rodríguez het niet eerder had kúnnen proberen, of ik nou wel of niet wielrenwedstrijden heb gereden, want dat vind ik nou echt compleet irrelevant.
Je zag toch al dat het Rodriguez op de 1 na laatste klim het ook niet lukte om een gat te slaan, toen hij het twee keer probeerde? Misschien voelde hij toen al dat er niet meer in zat en dat hij hoopte dat de rest ook niet meer kon geven, wat dus bleek.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:54:15 #117
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_112065660
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:47 schreef franklop het volgende:

[..]

Je zag toch al dat het Rodriguez op de 1 na laatste klim het ook niet lukte om een gat te slaan, toen hij het twee keer probeerde?
Daar sloeg hij wél een gat, maar was het natuurlijk nog te vroeg.

quote:
Misschien voelde hij toen al dat er niet meer in zat en dat hij hoopte dat de rest ook niet meer kon geven, wat dus bleek.
Hoe weet je dat het er niet meer in zit als je je tegenstanders niet test? Misschien zijn die wel veel slechter de Mortirolo overgekomen. Het is geen PCM waar je met observe kunt kijken hoe ver een renner in zijn reserves rijdt. Als je tegenstanders niet onder druk zet om te kijken waar hun grenzen liggen, dan kom je er nooit achter of proberen zin heeft en blijft het status quo.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:57:07 #118
194695 franklop
Fran knock
pi_112065865
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:54 schreef Zelva het volgende:

[..]

Daar sloeg hij wél een gat, maar was het natuurlijk nog te vroeg.
Hesjedal was er in no-time bij? Dat noem ik geen gat slaan..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:01:36 #119
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_112066144
is nog wel heel spannend geworden voor de puntentrui. Cav zal wel balen, al die bergen voor niets overwonnen
pi_112069209
Van de 21 keer was Hesjedal 14 keer de betere in een tijdrit dan Rodriguez, 7 keer was Rodriguez sneller.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_112069340
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef marcodej het volgende:
Van de 21 keer was Hesjedal 14 keer de betere in een tijdrit dan Rodriguez, 7 keer was Rodriguez sneller.
Dus zo goed is Hesjedal niet eens, of waren het de bergtijdritten waarin hij sneller was? Die liggen Rodriguez volgens mij relatief beter dan de vlakke tijdritten.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_112069465
Hesjedal vind ik geen tijdrijder, maar dat is Rodriguez ook niet, van Degendt natuurlijk weinig geweten, op zijn tijdrit in de tour na, ben wel benieuwd eigenlijk, maar het is vlak en technisch wat qua wind enz wel niet erg nadelig is voor Rodriguez
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:00:57 #123
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112069482
Hesjedal is niet zo goed normaal nee, in de Tour vorig jaar en jaar ervoor rond de 60e plaats dacht ik
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_112069545
Sommige mensen zeggen dat hij daar niet vol zou gegaan zijn, maar dat betwijfel ik, aangezien ie toch wel top 20 stond
pi_112069667
Toch vind ik hem de favoriet voor morgen. 31 seconden op Rodriguez moet kunnen in een vlakke tijdrit. Ik verwacht niet dat De Gendt hem nog gaat inhalen.
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')