Dat klopt inderdaad, goede keuze toch de Giro rijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef franklop het volgende:
De Gendt reed de Giro toch trouwens omdat hij deze zomer trouwt? of haal ik hem nou door de war?
Ja, hij wou eens komen testen als hij wat zou kunnen doen in het klassement. En op die resultaten zou hij zich dan specifiek gaan voorbereiden op de Vuelta.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef franklop het volgende:
De Gendt reed de Giro toch trouwens omdat hij deze zomer trouwt? of haal ik hem nou door de war?
Die hebben tot 4 uur ook naar een voorspelbare overwinning van Tony Martin zitten kijken ipv de zieke Mortirolo beklimmingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef marcodej het volgende:
Toch valt het voor de Belgen een klein beetje tegen denk ik. Toch een kleine anticlimax.
Dat zou dus betekenen dat ...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat zou dus beteken dat hij 2:26 pakt in 30km.
Verschil op de streep uiteindelijk een stukje kleiner.quote:
Dat is ook de vraag niet.quote:
Leuk, dan kan 'ie voor Vuelta-winst gaan nu.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ja, hij wou eens komen testen als hij wat zou kunnen doen in het klassement. En op die resultaten zou hij zich dan specifiek gaan voorbereiden op de Vuelta.
Hij hielp op geen enkel moment toen het verschil groter en groter werd. En Hesjedal leek ook niet al te sterk vandaag. Ik kan mij niet voorstellen dat hij niet meer had kunnen pakken. Daarnaast ben ik ook niet geen fan van het type coureur Rodriguez.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, en hoe buit je je versnelling uit? Door weg te rijden vanaf een punt dat je het vol kunt houden. En dat gaat het beste als je eerst je concurrent zo lang mogelijk op kop laat rijden.
Dat betwijfel ik, Scarponi was vorig jaar vrij goed in de slottijdrit.quote:
Door te helpen het verschil beperkt te houden, schiet hij ook niet zo veel op. Hij kent zichzelf en weet dat 'ie een kilometer vol kan gaan en een verschil kan slaan. Dat lukt het beste als Hesjedal tot die tijd zoveel mogelijk werk verzet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij hielp op geen enkel moment toen het verschil groter en groter werd. En Hesjedal leek ook niet al te sterk vandaag. Ik kan mij niet voorstellen dat hij niet meer had kunnen pakken. Daarnaast ben ik ook niet geen fan van het type coureur Rodriguez.
Tuft schat ik persoonlijk hoger in dan Christian Poos.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zegt net zoveel als dat de Schleckjes kampioen tijdrijden van Luxemburg zijn geworden.
Oh, het ging mij niet zozeer over die opmerking. Meer dat hij commentaar gaat geven zoals Misa Krajicek haar interviews geeft als er wat staat te gebeuren.quote:
QFTquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef wimderon het volgende:
Als Rodriguez de Giro maar niet wint btw.
het was overigens maar 1 keer en dat al 5 jaar geleden.. en werd net al aangehaald; vorig jaar werd ie in Grenoble (op het eind van een grote ronde) op 3 minuten gereden door De Gendtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef Leatherface het volgende:
Tuft heeft regelmatig tijdritten gewonnen, dus als Hesjedal Canadees kampioen is geeft dat blijk van goede tijdrijderscapaciteiten. Maar morgen zal blijken hoeveel dat waard is.
Vandenbroeck was ooit wereldkampioen tijdrijden. Het enige relevante zijn tijdritten in grote rondes en daar was Hesjedal in het verleden zonder ook maar enige uitzondering gewoon gemiddeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef Leatherface het volgende:
Tuft heeft regelmatig tijdritten gewonnen, dus als Hesjedal Canadees kampioen is geeft dat blijk van goede tijdrijderscapaciteiten. Maar morgen zal blijken hoeveel dat waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |