Dat zegt net zoveel als dat de Schleckjes kampioen tijdrijden van Luxemburg zijn geworden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was ooit eens kampioen van Canada geloof ik, maar ja.
Elk jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zegt net zoveel als dat de Schleckjes kampioen tijdrijden van Luxemburg zijn geworden.
willen ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
Ik denk niet eens dat ze veel meer kunnen.
Ik bedoel eerder dat je van die 2 ook niet zou zeggen dat het goede tijdrijders zijn, dus ik begrijp niet waarom men dat blijft benadrukken over Hesjedal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok, maar hij kan ook zoals Gesink en VDB een verschrikkelijjke tijdrit rijden.. hij kan ook zo 100e worden
ah okquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat je van die 2 ook niet zou zeggen dat het goede tijdrijders zijn, dus ik begrijp niet waarom men dat blijft benadrukken over Hesjedal.
Geloof ik niets van, maar niemand wil de kans lopen zichzelf 'zó ver van de streep' op te blazen. Niemand durft risico te nemen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
Ik denk niet eens dat ze veel meer kunnen.
Dadelijk wint hij echt de Giro.quote:
meer dan verdiend dan, de enige naast Hesjedal ofzo die wat heeft willen laten zienquote:
Ik zie het nog wel gebeuren. Hesjedal zit al aardig kapot. De rest kan ook niet echt veel beter meer. En De Gendt kan aardig tijdrijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |