Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Die gaan toch naar elkaar kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef nodisch18 het volgende:
de favorieten zijn ook nog niet begonnen
Klopt, maar het schommelt een beetje tussen 3,5 en 4 minuten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef Zelva het volgende:
Hij heeft nog helemaal niets verloren eigenlijk.
pessimisme is ook fijner... :wquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef danos het volgende:
Ach kom op, dat blije gedoe over De Gendt, het is nog 12km....
Hij zorgt iig voor meer spektakel dan de favorieten voor de eindzege bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef danos het volgende:
No shitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef danos het volgende:
Niet zo gek.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu zullen er nog wel een aantal minuten afvliegen als het achteraan ontploft, maar toch bespottelijk dat ze allemaal achter zo'n helpertje blijven hangen terwijl die duidelijk aan het leeglopen is.
quote:
Vorig jaar deed hij het ook na Alpe d'Huez. Zijn recuperatievermogen is zijn sterkste punt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef danos het volgende:
Ik ben geen pessimist, maar ik vraag me af of De Gendt, stel hij zou meer dan 4 minuten pakken, morgen nog een puike tijdrit kan rijden na deze inspanning...
Bijna 5 minuten al.quote:
Dan is het verschil 5:30 of zo, denk dat die laffe bende gewoon kapot is en zo door blijft rijden.quote:
F*ck de tour,quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef sausagin het volgende:
Jammer dat hij onderdanig is aan zijn vrouw en door een trouw de tour niet rijdt.
Ze kunnen het gewoon niet, zoveel overschot is er niet binnen die groep.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jezus, rijdt dan zelf eens op kop. Het gaat om Giro-winst, 1 inspanning van 10 kilometer moet dan toch kunnen.
Ze rijden al een eeuwigheid achter Van de Velde die de hele dag in de aanval heeft gereden. Hoezo geen overschot?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze kunnen het gewoon niet, zoveel overschot is er niet binnen die groep.
Sneller dan Vandevelde zullen ze wel kunnen, vermoed ik. Anders is Giro-winst binnen voor de Gendt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze kunnen het gewoon niet, zoveel overschot is er niet binnen die groep.
Bij andere bergetappes werd de Gendt ook op afstand gereden. Ik kan mij niet voorstellen dat bijvoorbeeld Rodriguez niets meer kan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze rijden al een eeuwigheid achter Van de Velde die de hele dag in de aanval heeft gereden. Hoezo geen overschot?
Tuurlijk kunnen ze, dat zeg ik toch ook. Ze durven gewoon niet, bang om als eerste een patate te krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij andere bergetappes werd de Gendt ook op afstand gereden. Ik kan mij niet voorstellen dat bijvoorbeeld Rodriguez niets meer kan.
Ik was het dus eens met je, mijn post was een aanvulling op de jouwe.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze, dat zeg ik toch ook. Ze durven gewoon niet.
K.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was het dus eens met je, mijn post was een aanvulling op de jouwe.
Als Gesink dit jaar het tourpodium haalt gebeurt dat nooit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgend jaar Gesink maar naar de Giro ipv de Tour. Iemand als Gesink zou dit ook perfect moeten kunnen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef Wombcat het volgende:
Is De Gendt jarig of zo, dat iedereen denkt "goh, laten we hem eens een podiumplek in de Giro cadeau doen?"
Dit gaat om de overwinning inmiddels.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef Wombcat het volgende:
Is De Gendt jarig of zo, dat iedereen denkt "goh, laten we hem eens een podiumplek in de Giro cadeau doen?"
Nope, maar die gaat geen podium rijden denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als Gesink dit jaar het tourpodium haalt gebeurt dat nooit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef Wombcat het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:57 schreef knep het volgende:
Fuck die zogenaamde favorieten, de Gendt gaat de Giro winnen.
op een paar stevige biertjes winnen!quote:
ongelukkige vergelijkingquote:
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
José gaat Renaat op z'n gezicht slaan als hij blijft aftellen.
Buiten het Sky-duo ziet er niemand echt fris uit.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef Sasman het volgende:
David Millar @millarmind
@DekkerThomas: "Maybe there are three De Gendt's? They keep swapping in the tunnels."
Was ooit eens kampioen van Canada geloof ik, maar ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef franklop het volgende:
alweer over dat Hesjedal een goede tijdrijder is, ik heb dat nog nergens echt bevestigd gezien :S
Iig een stuk beter dan Rodriguez, maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef franklop het volgende:
alweer over dat Hesjedal een goede tijdrijder is, ik heb dat nog nergens echt bevestigd gezien :S
Is gewoon niveau Gesink/VDB. Genoeg om schade te beperken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef franklop het volgende:
ja ok, maar hij kan ook zoals Gesink en VDB een verschrikkelijjke tijdrit rijden.. hij kan ook zo 100e wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is gewoon niveau Gesink/VDB. Genoeg om schade te beperken.
Dat zegt net zoveel als dat de Schleckjes kampioen tijdrijden van Luxemburg zijn geworden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was ooit eens kampioen van Canada geloof ik, maar ja.
Elk jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zegt net zoveel als dat de Schleckjes kampioen tijdrijden van Luxemburg zijn geworden.
willen ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
Ik denk niet eens dat ze veel meer kunnen.
Ik bedoel eerder dat je van die 2 ook niet zou zeggen dat het goede tijdrijders zijn, dus ik begrijp niet waarom men dat blijft benadrukken over Hesjedal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok, maar hij kan ook zoals Gesink en VDB een verschrikkelijjke tijdrit rijden.. hij kan ook zo 100e worden
ah okquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat je van die 2 ook niet zou zeggen dat het goede tijdrijders zijn, dus ik begrijp niet waarom men dat blijft benadrukken over Hesjedal.
Geloof ik niets van, maar niemand wil de kans lopen zichzelf 'zó ver van de streep' op te blazen. Niemand durft risico te nemen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
Ik denk niet eens dat ze veel meer kunnen.
Dadelijk wint hij echt de Giro.quote:
meer dan verdiend dan, de enige naast Hesjedal ofzo die wat heeft willen laten zienquote:
Ik zie het nog wel gebeuren. Hesjedal zit al aardig kapot. De rest kan ook niet echt veel beter meer. En De Gendt kan aardig tijdrijden.quote:
Of hij is echt jarigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef Wombcat het volgende:
Ondanks alles zal er toch nog wel een minuut (of anderhalve minuut) afgaan en met de rit van vandaag in de benen....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef DeMessias het volgende:
Lijkt gewoon op weg om de Giro te winnen
scarponi ook wel eigenlijk reed Rodriguez het lafstquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
meer dan verdiend dan, de enige naast Hesjedal ofzo die wat heeft willen laten zien
nou ik word er niet hitsig van hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:11 schreef Sasman het volgende:
Hoe geil zou dat zijn als De Gendt de Giro zou winnen.
en 8 seconden pakken op Hesjedal...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef franklop het volgende:
rodriguez kan misschien op het eind nog een jumpje doen ofzo
Of niet, ze zitten zelf ook aan hun max.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ondanks alles zal er toch nog wel een minuut (of anderhalve minuut) afgaan en met de rit van vandaag in de benen....
Podium lijkt wel een serieuze mogelijkheid.
Maar die heeft wel een aardige voorsprong nodig, die is verschrikkelijk in tijdritten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef franklop het volgende:
rodriguez kan misschien op het eind nog een jumpje doen ofzo
Veel hebben ze niet over volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of niet, ze zitten zelf ook aan hun max.
Ik zie De Gendt toch aardig verschil maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Niemand kan het verschil maken, is dit het schone(re) wielrennen?
Ik vind 5 minuten een aardig verschil.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Niemand kan het verschil maken, is dit het schone(re) wielrennen?
quote:
verdwaalde fan van dekker was dat!quote:
Epische inspanning van 3 kilometer, daar spreken ze binnen 20 jaar nog over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef Zelva het volgende:
Hulde aan Hesjedal toch. De enige die nog een beetje verantwoording wil nemen.
kan net genoeg zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef Ericr het volgende:
In 1,6 kilometer verlies je misschien nog 30 seconden.
Als hij de Giro wint maakt dat niet meer uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Epische inspanning van 3 kilometer, daar spreken ze binnen 20 jaar nog over.
Heeft 10 seconden verloren in 350 meter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:15 schreef Sasman het volgende:
Mag blij zijn als hij nog 4 minuten overhoud aan de finish. Podium moet toch kunnen.
Denk dat 'ie niet eerder kon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hesjedal had er wel wat eerder aan mogen beginnen zeg
Het loopt maar langzaam terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:15 schreef Sasman het volgende:
Mag blij zijn als hij nog 4 minuten overhoud aan de finish. Podium moet toch kunnen.
't Was aan Rodriguez hè.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hesjedal had er wel wat eerder aan mogen beginnen zeg
Hesjedal rijdt al een paar dagen rond als alpha-mannetje, ik denk dat de rest iets heeft van "OK, doe het dan maar allemaal zelf".quote:
Hij rijdt in de roze trui en doet nul komma nul om het te verdedigen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is niet van de lange aanval, meer van de versnelling in de laatste kilometer.
En hij moet denk ik een grotere voorsprong hebben om de Giro te winnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij rijdt in de roze trui en doet nul komma nul om het te verdedigen.
Rodriguez verliest in de tijdrit meestal minuten. Die was allang kansloos.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij rijdt in de roze trui en doet nul komma nul om het te verdedigen.
Mag ook, het was vlak voor de finish.quote:
Je zou voor minder...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch veel tijd verloren in de laatste 2 kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |