Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Die gaan toch naar elkaar kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef nodisch18 het volgende:
de favorieten zijn ook nog niet begonnen
Klopt, maar het schommelt een beetje tussen 3,5 en 4 minuten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef Zelva het volgende:
Hij heeft nog helemaal niets verloren eigenlijk.
pessimisme is ook fijner... :wquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef danos het volgende:
Ach kom op, dat blije gedoe over De Gendt, het is nog 12km....
Hij zorgt iig voor meer spektakel dan de favorieten voor de eindzege bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef danos het volgende:
No shitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef danos het volgende:
Niet zo gek.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu zullen er nog wel een aantal minuten afvliegen als het achteraan ontploft, maar toch bespottelijk dat ze allemaal achter zo'n helpertje blijven hangen terwijl die duidelijk aan het leeglopen is.
quote:
Vorig jaar deed hij het ook na Alpe d'Huez. Zijn recuperatievermogen is zijn sterkste punt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef danos het volgende:
Ik ben geen pessimist, maar ik vraag me af of De Gendt, stel hij zou meer dan 4 minuten pakken, morgen nog een puike tijdrit kan rijden na deze inspanning...
Bijna 5 minuten al.quote:
Dan is het verschil 5:30 of zo, denk dat die laffe bende gewoon kapot is en zo door blijft rijden.quote:
F*ck de tour,quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef sausagin het volgende:
Jammer dat hij onderdanig is aan zijn vrouw en door een trouw de tour niet rijdt.
Ze kunnen het gewoon niet, zoveel overschot is er niet binnen die groep.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jezus, rijdt dan zelf eens op kop. Het gaat om Giro-winst, 1 inspanning van 10 kilometer moet dan toch kunnen.
Ze rijden al een eeuwigheid achter Van de Velde die de hele dag in de aanval heeft gereden. Hoezo geen overschot?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze kunnen het gewoon niet, zoveel overschot is er niet binnen die groep.
Sneller dan Vandevelde zullen ze wel kunnen, vermoed ik. Anders is Giro-winst binnen voor de Gendt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze kunnen het gewoon niet, zoveel overschot is er niet binnen die groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |