je moet ook niet op rare zoeken maar op magicquote:Op maandag 28 mei 2012 01:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Buyout prijzen zijn niet mals, $10.000 vragen voor een rare toverstafje van 34 dps..
Zoek dan troep tot max 5k ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 01:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Buyout prijzen zijn niet mals, $10.000 vragen voor een rare toverstafje van 34 dps..
Ik beb daardoor 150k teveel aan gems uitgegevenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over AH bugs gesproken, ik krijg de helft van de tijd een error als ik iets buyout, dat mijn bod een time-out heeft. 10 min later zit het item echter wel in mijn Completed-lijst. Lijkt onschuldig, maar zo heb ik al wel 10k ipv 5k (jaja) uitgegeven aan gear voor m'n nieuwe monk
Ik heb dan van lvl 1 tot lvl 60 ook maar iets van 50k aan de ah gespendeerd en daarvan wellicht weer 40k terug van gekregen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is eigenlijk eerder waardeloos dat je zoveel coins moet neertellen voor een itempje waar je over een paar levels niks meer aan hebt...
Mwa, ff snel stats boosten, rellen, nieuw item kopen. Zo doe ik het sowiesoquote:Op maandag 28 mei 2012 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is eigenlijk eerder waardeloos dat je zoveel coins moet neertellen voor een itempje waar je over een paar levels niks meer aan hebt...
Klinkt als steroïden voor je barbarian..quote:Op maandag 28 mei 2012 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ff snel stats boosten, rellen, nieuw item kopen. Zo doe ik het sowieso
Ik heb dus exact hetzelfdequote:Op maandag 28 mei 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Fucking AH telkens als ik een item wilde kopen duurde het 2 minuten +- om vervolgens een time out te krijgen. Al met al heb ik dus 4 amulets getracht te kopen om deze 5 minuten later alsnog te mogen ontvangen. 150k gold well spend... Naja iig Belial verslagen op Hell nu nog 2 acts om het laatste level naar 60 te bereiken.
Toch zat ik erger te ragen toen de amulets al verkocht bleken te zijn na de time outquote:
Yupquote:Op maandag 28 mei 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch zat ik erger te ragen toen de amulets al verkocht bleken te zijn na de time out
(Uiteindelijk dus toch door mijzelf) Dan toen ik met een inventory vol amulets liep
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, je moet er toch een keer doorheen. Anders reroll je een normal toonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan imageshack niet meteen linken?
[ Bericht 7% gewijzigd door Silverdigger2 op 28-05-2012 10:25:39 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |