je moet ook niet op rare zoeken maar op magicquote:Op maandag 28 mei 2012 01:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Buyout prijzen zijn niet mals, $10.000 vragen voor een rare toverstafje van 34 dps..
Zoek dan troep tot max 5k ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 01:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Buyout prijzen zijn niet mals, $10.000 vragen voor een rare toverstafje van 34 dps..
Ik beb daardoor 150k teveel aan gems uitgegevenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over AH bugs gesproken, ik krijg de helft van de tijd een error als ik iets buyout, dat mijn bod een time-out heeft. 10 min later zit het item echter wel in mijn Completed-lijst. Lijkt onschuldig, maar zo heb ik al wel 10k ipv 5k (jaja) uitgegeven aan gear voor m'n nieuwe monk
Ik heb dan van lvl 1 tot lvl 60 ook maar iets van 50k aan de ah gespendeerd en daarvan wellicht weer 40k terug van gekregen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is eigenlijk eerder waardeloos dat je zoveel coins moet neertellen voor een itempje waar je over een paar levels niks meer aan hebt...
Mwa, ff snel stats boosten, rellen, nieuw item kopen. Zo doe ik het sowiesoquote:Op maandag 28 mei 2012 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is eigenlijk eerder waardeloos dat je zoveel coins moet neertellen voor een itempje waar je over een paar levels niks meer aan hebt...
Klinkt als steroïden voor je barbarian..quote:Op maandag 28 mei 2012 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ff snel stats boosten, rellen, nieuw item kopen. Zo doe ik het sowieso
Ik heb dus exact hetzelfdequote:Op maandag 28 mei 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Fucking AH telkens als ik een item wilde kopen duurde het 2 minuten +- om vervolgens een time out te krijgen. Al met al heb ik dus 4 amulets getracht te kopen om deze 5 minuten later alsnog te mogen ontvangen. 150k gold well spend... Naja iig Belial verslagen op Hell nu nog 2 acts om het laatste level naar 60 te bereiken.
Toch zat ik erger te ragen toen de amulets al verkocht bleken te zijn na de time outquote:
Yupquote:Op maandag 28 mei 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch zat ik erger te ragen toen de amulets al verkocht bleken te zijn na de time out
(Uiteindelijk dus toch door mijzelf) Dan toen ik met een inventory vol amulets liep
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, je moet er toch een keer doorheen. Anders reroll je een normal toonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan imageshack niet meteen linken?
[ Bericht 7% gewijzigd door Silverdigger2 op 28-05-2012 10:25:39 ]
Dus eigenlijk alles?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik zoek nog goede equipments voor wizard, met op z'n minst int en vit voor level 60.
- 1 handed wand
- Shield/Orb
- Hat
- Gloves
- Boots
- Necklace
- Rings
- Belt
- Wrists
- Shoulders
Als je iets hebt laat het me weten! Elsavita#2476
netjes hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
kijk wat ik vindgelijk maar goede gems in gepropt
Is dat het opofferen van de andere skills echt waard dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
als wizard, gewoon die magic weapon met 15% doen, en elke keer opnieuw casten als je full mana heb na een pack
15% increase ownt
je kan zelfs magic weapon, en familair, en magic armor, en blink, dikke +% dmg
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna helemaal geen resistance, maar wel 55k+ hp and 25k dps, benieuwd of ik problemen krijg.
15% extra door magicquote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat het opofferen van de andere skills echt waard dan?
Ja wel aardig. Elite's zijn irritant zonder resistance. Voor de rest heb je wel nice stats.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna helemaal geen resistance, maar wel 55k+ hp and 25k dps, benieuwd of ik problemen krijg.
als je er met je muis over hangt.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar zie je je resistance %? kan alleen fire resistance 125 etc vinden.
Op inferno? Reken maar van yes. Zelfs sword & board barbarians met 800 resistance hebben daar nog de grootste moeite om act II te overleven als ik de blizzard fora moet geloven. De optimale build voor inferno barbies lijkt op dit moment precies genoeg DPS hebben dat je monsters snel genoeg dood, rest in armor, resistance, HP en +life per hit gooien. Skills weet ik niet precies, maar warcry met +resistance rune, ignore pain met ignorance is bliss en revenge met vengeance is mine/ provocation lijken mandatory als ik diverse builds bekijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Wizards hebben niet zoveel aan attack speed omdat ze geen AP generator hebben. lagere AS = meer damage per hit en daarmee meer damage per AP, dus efficiënter. Levert niet meer DPS op maar je doet langer met je AP.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:14 schreef Snoepje5 het volgende:
is die Chantodo's sacred protector een goede wand voor wizard? Vind 'm nogal lage base damage hebben. Wel attack speed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |